Hier zie ik mensen eigenlijk nooit mee lopen in Rotterdam. Zonde van het ding ook, kan je elke dag de hondenpoep eruit wassenquote:Op zondag 12 oktober 2025 21:53 schreef Mikeytt het volgende:
In Rotterdam ook een steeds groter probleem trouwens. Geen boerka's, maar wel af en toe mensen in een niqab. En het aantal jonge vrouwen met een chador is ook zorgwekkend aan het worden.
Dit is een chador:
[ afbeelding ]
volgens moslims is sharia niet subjectief, zwetser.quote:Op zondag 12 oktober 2025 21:50 schreef Mikeytt het volgende:
"Volledig volgens sharia" is subjectief. Sharia betekent "het juiste pad" volgens de islam, dus de definitie van sharia zal per moslim verschillen. Volgens alevi moslims (veel turken) hoort een hoofddoek bijvoorbeeld niet bij sharia.
Voor een ieder verschilt dat. Moslims zijn niet gebonden aan 1 set regels. Er zijn zo'n 30 grote stromingen en volgens de meeste mensen binnen de sunni tak hoeft er ook niet aan maar 1 wetschool gebonden te worden.quote:Op maandag 13 oktober 2025 00:44 schreef SpecialK het volgende:
[..]
volgens moslims is sharia niet subjectief, zwetser.
jij doet nu doodleuk alsof het een lichtvoetig "ieder wat wils" buffet is oid. dat verschillende groepen net even andere interpretaties hebben van de regels maakt het niet subjectief in aard.
Ik vind dit niet ok.quote:Op zondag 12 oktober 2025 21:34 schreef YoopY het volgende:
Zojuist stapt een compleet gezin (moeder, 2 dochters, papa) in.
Zien er volledig gelukkig uit, glimlach van oor tot oor. Ook de dochters. (+/- 2 en 5 jaar oud)
Opmerking: de dochters (ook de jongste) zijn volledig volgens Sharia gekleed. Inclusief hoofddoek etc, voor wie nog geen beeld heeft.
Vinden we dit oke?
Jups, ik heb nog nooit zo iets belachelijks gezien als de Bijbel ambulance.quote:Op maandag 13 oktober 2025 07:54 schreef Beathoven het volgende:
Ik had het beeld voor me van zo'n 'Jezus redt' lijnbus met een evangelist en een microfoon.
[ afbeelding ]
En als je een ambulance nodig hebt.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Maar het gaat over hoofddoekjes en associatie.
Sorry, had me vergist.
Dat is maar goed ook gezien de dochter 2 en 5 zijn.quote:
Nog niet. Maar dat zal echt niet zo heel gek lang meer duren eer dat wel het geval is. De verloedering van de maatschappij gaat heel rap en rechts stemmen gaat dat echt niet tegenhoudenquote:Op maandag 13 oktober 2025 15:55 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
Hoofddoekjes zijn geen onderdeel van de Nederlandse cultuur.
Ik heb ook niet echt keppeltjes in NL gezien in de afgelopen 30 jaar. Weleens de hoeden en pijpekrullen toen ik voor een maand in Antwerpen verbleef. Zat letterlijk in de joodse buurt.quote:Op maandag 13 oktober 2025 19:17 schreef Mubassie het volgende:
Als ze daar gelukkig van worden, prima toch. Kijkt ook geen mens meer van op.
Helaas is het voor Joden een ander verhaal en kunnen zij itt bovenstaanden niet meer reizen met OV incl keppeltje.
Dus ja, wat is wijsheid..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |