Meegemaakt en ik heb er geen problemen mee gehad. Ze kunnen best goed Nederlands spreken en verder zijn ze best aardig.quote:Op zondag 12 oktober 2025 21:58 schreef Bocaj het volgende:
Buitenlanders aan mijn ziekbed... liever niet!
Die staan ook echt liever niet aan jouw bed hoorquote:Op zondag 12 oktober 2025 21:58 schreef Bocaj het volgende:
Moslim vrouwen mogen geen naakte man zien!quote:Op zondag 12 oktober 2025 21:59 schreef Momo het volgende:
[..]
Denk dat niemand dan je kont komt wassen.
klopt de werkeloosheid op fok is waanzinnig hoogquote:Op zondag 12 oktober 2025 21:59 schreef Mikeytt het volgende:
D66 is naïef. Arbeidsmigratie is nodig en dat is prima, maar laten we niet doen alsof een groot deel van de arbeidsmigratie niet gewoon uitbuiting is. Er zijn momenteel nog genoeg werkzoekenden in Nederland.
Het huidige systeem met arbeidsmigranten zorgt voor een lager gemiddeld salaris voor de lokale bevolking.
Allemaal wat minder graag.quote:Op zondag 12 oktober 2025 21:57 schreef Nexum het volgende:
Laten we even eerlijk zijn. 80 % van het volk dat fors tegen migratie is zit echt niet te krijsen om Polen en Bulgaren die in de kassen zitten te werken. De meeste mensen willen mensen uit Noord-Afrika en het Midden-Oosten hier niet meer hebben. Dit mag echt wel eens eerlijk benoemd worden.
Liever gewoon niemand, toch? Beter daar alleen creperen, dan een schone Roemeense die je verzorgt.quote:Op zondag 12 oktober 2025 21:58 schreef Bocaj het volgende:
Dit dusquote:Op zondag 12 oktober 2025 22:00 schreef Steven184 het volgende:
Dilan debatteert altijd alsof VVD laatste 12 jaar in oppositiebanken heeft gezeten met Bij1 en PvdD aan de macht.
Ja ik snap echt niet dat ze hem weer lijsttrekker hebben gemaakt.quote:Op zondag 12 oktober 2025 22:00 schreef timmmmm het volgende:
Timmermans ziet een boel stemmers naar Jetten gaan, daarom kijkt ie zo zuur
Aziatische migranten zijn zeer zorgzaam, mogen er tonnen van geimporteerd wordenquote:Op zondag 12 oktober 2025 22:00 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Liever gewoon niemand, toch? Beter daar alleen creperen, dan een schone Roemeense die je verzorgt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |