Yesilgöz 'verloor' duidelijk hoor. Wat kijk jijquote:Op zondag 12 oktober 2025 21:48 schreef cosmosis het volgende:
Verdedigen is 10x makkelijker dan aanvallen, 2-0 voor de verdedigers....
Wut? Het is wel redelijk centrum toch? Jammer van het geloofsgedram wat eerder niet echt een probleem wasquote:Op zondag 12 oktober 2025 21:48 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
jammer van de c in het cda want de d en a zijn wel oke.
Haha van Jetten, echt? Hij had niets dan een domme smilequote:Op zondag 12 oktober 2025 21:50 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Yesilgöz 'verloor' duidelijk hoor. Wat kijk jij
het is geen pokemongevecht hoorquote:Op zondag 12 oktober 2025 21:50 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Yesilgöz 'verloor' duidelijk hoor. Wat kijk jij
Wilders wil altijd het gesprek domineren en Wilders is een betere debater dan deze vier heren. Ik kan me niet voorstellen dat hij dit debat graag had willen missen.quote:Op zondag 12 oktober 2025 21:50 schreef TheVulture het volgende:
Ik begin te denken dat Wilders hier wel eens een dikke fout kan hebben gemaakt door dit debat over te slaan
Je oneliners lopen nog niet heel lekkerquote:Op zondag 12 oktober 2025 21:51 schreef matthijst het volgende:
Jetten. Stel dat de aarde morgen vergaat, dan nemen we er 0 aan.
Oke,je snapt er duidelijk weinig van. Dat kan natuurlijkquote:Op zondag 12 oktober 2025 21:51 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Haha van Jetten, echt? Hij had niets dan een domme smile
dat zit toch doorweven door die hele partij ondanks de leukenpraatjesquote:Op zondag 12 oktober 2025 21:50 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Wut? Het is wel redelijk centrum toch? Jammer van het geloofsgedram wat eerder niet echt een probleem was
Ja wees maar slim en stem D66, succes daarmee!quote:Op zondag 12 oktober 2025 21:51 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Oke,je snapt er duidelijk weinig van. Dat kan natuurlijk
Ze gaat het zo ook opnemen voor de zielige boerenquote:Op zondag 12 oktober 2025 21:52 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Geertje is er toch: in het hoofd van Yesilgoz.
Ik denk niet dat de gemiddelde PVV stemmer zich iets aantrekt van enig debat.quote:Op zondag 12 oktober 2025 21:50 schreef TheVulture het volgende:
Ik begin te denken dat Wilders hier wel eens een dikke fout kan hebben gemaakt door dit debat over te slaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |