JIj wel tochquote:
Nee, schopje naar LIFquote:
Ja snapte ik ook niet. Ik heb mijn gedeelte ingevuld maar tegenpartij was flink in paniek.quote:Op zondag 12 oktober 2025 20:52 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Waarom is jaar gedeelte van het schadeformulier eigenlijk niet gelijk ingevuld
Heb je foto's gemaakt?quote:Op zondag 12 oktober 2025 20:52 schreef alternatif het volgende:
[..]
Ja snapte ik ook niet. Ik heb mijn gedeelte ingevuld maar tegenpartij was flink in paniek.
Politie zei laat haar dat rustig vanavond of morgen doen..
Hij stond wel tussen de selectie. Ik heb ze allemaal gechecked op google reviews en er zat wel een goeie tussen en die gekozen.quote:Op zondag 12 oktober 2025 20:58 schreef Armani XL het volgende:
Een aangesloten herstelbedrijf is meestal wel een bedrijf met veel expertise in huis. Hier in de noordkop is er ook maar één zaak die bijna al het herstelwerk doet omdat ze gewoon goed werk leveren.
Een KwikFit doet geen reparaties, alleen onderhoudscontrole volgens mij.
Ja weet ik veel. Ik ben op hoge snelheid in mijn flank geraakt.quote:Op zondag 12 oktober 2025 21:00 schreef Watmoetjenou het volgende:
Waarom komt er politie bij een aanrijding zonder letsel?
Klopt, een dealer brengt hem daar uiteindelijk ook heen, die doen dat echt niet zelfquote:Op zondag 12 oktober 2025 20:58 schreef Armani XL het volgende:
Een aangesloten herstelbedrijf is meestal wel een bedrijf met veel expertise in huis. Hier in de noordkop is er ook maar één zaak die bijna al het herstelwerk doet omdat ze gewoon goed werk leveren.
Een KwikFit doet geen reparaties, alleen onderhoudscontrole volgens mij.
Stond je dan nog midden op de weg ofzo dat een van de voertuigen niet meer kon rijden?quote:Op zondag 12 oktober 2025 21:01 schreef alternatif het volgende:
[..]
Ja weet ik veel. Ik ben op hoge snelheid in mijn flank geraakt.
Als er een scooter of een klein autotje reed was het rip voor diegene zeg maar.
Nee niet midden op de weg maar beide voertuigen konden niet meer wegrijden.quote:Op zondag 12 oktober 2025 21:02 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Stond je dan nog midden op de weg ofzo dat een van de voertuigen niet meer kon rijden?
Precies dat. Wees blij.quote:Op zondag 12 oktober 2025 20:25 schreef augurk2025 het volgende:
Je mag alles zeggen vriend, vrijheid van meningsuiting. We zijn hier niet in Saoedi Arabië of Turkije.
Als je de auto laat repareren door een ander bedrijf dan een officiële merkdealer, dan kan dat wellicht gevolgen hebben voor de garantie, als je nog garantie op de auto hebt.quote:Op zondag 12 oktober 2025 20:25 schreef alternatif het volgende:
Bij het invullen van het dossier bij de verzekeraar wordt er gevraagd of ik gebruik wil maken van een aangesloten hersteller. Ik heb dat liever niet en wil gewoon dat het door de officiële merk dealer gebeurt. Het is een vrij dure en jong gebruikte auto en ik wil niet dat het door kwikfit oid wordt gerepareerd.
Onzin, bij schadeherstel maakt het geen flikker uit.quote:Op zondag 12 oktober 2025 21:48 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Als je de auto laat repareren door een ander bedrijf dan een officiële merkdealer, dan kan dat wellicht gevolgen hebben voor de garantie, als je nog garantie op de auto hebt.
Maar het zou voor de garantie wel eens verschil kunnen maken of je hem zelf naar de schadehersteller brengt, of dat je hem naar de merkdealer brengt die hem vervolgens door dezelfde schadehersteller laat repareren, ook al is het hetzelfde herstelbedrijf.quote:Op zondag 12 oktober 2025 22:03 schreef Watmoetjenou het volgende:
En merkdealers doen over het algemeen überhaupt geen schadeherstel, dus grote kans dat die hem ook naar dezelfde herstelbedrijven brengen
Maar de de verzekeraar bepaald uiteindelijk waar je auto gerepareerd wordt. Afhankelijk van de polis dan.quote:Op zondag 12 oktober 2025 22:11 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Maar het zou voor de garantie wel eens verschil kunnen maken of je hem zelf naar de schadehersteller brengt, of dat je hem naar de merkdealer brengt die hem vervolgens door dezelfde schadehersteller laat repareren, ook al is het hetzelfde herstelbedrijf.
Als het mijn auto was, dan zou ik het in ieder geval wel de moeite waard vinden om daar toch zekerheid over te hebben.
Uiteindelijk bepaal je als eigenaar van de auto waar de auto gerepareerd wordt, niet de verzekeraar. Het kan wel zijn dat het eigen risico bij niet aangesloten herstelbedrijven hoger is, maar bij een verhaalbare schade is dat in principe niet relevant, aangezien je dat eigen risico ook laat verhalen op de tegenpartij.quote:Op zondag 12 oktober 2025 22:14 schreef Watmoetjenou het volgende:
Maar de de verzekeraar bepaald uiteindelijk waar je auto gerepareerd wordt. Afhankelijk van de polis dan.
Maar rondbellen naar beide partijen kan nooit kwaad
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |