Jonge mensen zijn inderdaad per definitie nooit chronisch ziek of anderzijds (gedeeltelijk) arbeidsongeschikt. Zo simpel zit de wereld in elkaar. En onze sociale voorzieningen op dat vlak werken perfect. /squote:Op maandag 13 oktober 2025 10:56 schreef Gia het volgende:
[..]
Wie heeft het over allemaal! Jonge mensen kunnen prima 40 uur per week werken. Niks mis met 9 tot 5.
En ben je boven de 40, dan mag het best naar 36 uur, boven de 50 naar 32 uur en boven de 60 naar 28 uur.
Gia bepaalt eventjes voor iedereen hoeveel er gewerkt moet worden.quote:Op maandag 13 oktober 2025 10:56 schreef Gia het volgende:
[..]
Wie heeft het over allemaal! Jonge mensen kunnen prima 40 uur per week werken. Niks mis met 9 tot 5.
En ben je boven de 40, dan mag het best naar 36 uur, boven de 50 naar 32 uur en boven de 60 naar 28 uur.
Ik had op mijn katholieke middelbare school een homosexuele natuurkundeleraar, keileuke man en een lesbische Nederlandse lerares, die prachtig de middeleeuwse wagenspelen kon uitbeelden, in haar eentje. En dat was vanaf 1975.quote:Op maandag 13 oktober 2025 10:54 schreef StarTrek het volgende:
[..]
Leuk dat je je woke idealen erin kunt herkennen, maar zo zie ik er ook rechtse idealen in, want de Federation word elke keer aan gevallen door aliens die het deel de Federations helal willen overnemen en hun minder vredige levensstijl zo aan de bevolking van de Federation proberen op te dringen: de Borg, de Romulans, Cardassians, The Dominion.
Het programma werd in iedergeval in de jaren 90 niet door mij als iets extreem woke gezien (term woke was iets onbekents men had het eerder over modern of ouderwets denken), want een vrouw als leidinggevende of een homosexuele collega of een zwarte leraar had je toen ook al
WOKE!!!!!!!quote:Op maandag 13 oktober 2025 10:59 schreef Gia het volgende:
[..]
Ik had op mijn katholieke middelbare school een homosexuele natuurkundeleraar, keileuke man en een lesbische Nederlandse lerares, die prachtig de middeleeuwse wagenspelen kon uitbeelden, in haar eentje. En dat was vanaf 1975.
Ik bepaal niks, maar ik vind er wat van.quote:Op maandag 13 oktober 2025 10:59 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Gia bepaalt eventjes voor iedereen hoeveel er gewerkt moet worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |