Dan weet ik al genoeg.quote:Op zondag 12 oktober 2025 21:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hoor alleen dat ik bij D66 meer belasting moet betalen.
Ik zeg niet dat ze naar D66 gaan.quote:Op zondag 12 oktober 2025 21:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hoor alleen dat ik bij D66 meer belasting moet betalen.
Hadden die nog zetels?quote:Op zondag 12 oktober 2025 21:42 schreef Nattekat het volgende:
Horen jullie dat? Dat zijn de zetels van de VVD die wegvliegen.
Ik zweef altijd tussen D66 en GL. Allemaal niet zoveel meer tegenwoordig.quote:Op zondag 12 oktober 2025 21:45 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat ze naar D66 gaan.
Om mij bij GL te krijgen, moet ik wel eerst langs D66, dus die konden niet eens voldoen aan die lage lat
Woah jij hierquote:
quote:
Af en toe eens kijken of jullie wel braaf zijn hier hè.quote:
Ga je nu op Jetten stemmen?quote:Op zondag 12 oktober 2025 21:51 schreef Nattekat het volgende:
Ja godverdomme, zelfs D66 is bijgedraaid op asiel.
Jij bent ook nog echt steeds van de zelfkastijding hè katje. Een beetje zo'n 'debat' live gaan volgen.quote:Op zondag 12 oktober 2025 21:51 schreef Nattekat het volgende:
Ja godverdomme, zelfs D66 is bijgedraaid op asiel.
Gaat Fransje 10 zetels kosten dit.quote:Op zondag 12 oktober 2025 21:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
Als Timmermans slim geweest was had hij gewoon "groen" gestemd.
Nee. D66 is extreem onbetrouwbaar. Ik zal ze ook nooit het leenstelsel vergeven.quote:
20!quote:Op zondag 12 oktober 2025 21:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gaat Fransje 10 zetels kosten dit.
Ik wilde even genezen worden van m'n gezweef richting GLPvdA. Tot nu toe werkt het.quote:Op zondag 12 oktober 2025 21:53 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Jij bent ook nog echt steeds van de zelfkastijding hè katje. Een beetje zo'n 'debat' live gaan volgen.
Ik zal eens iets verklappen. Alle partijen zijn onbetrouwbaar.quote:Op zondag 12 oktober 2025 21:53 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee. D66 is extreem onbetrouwbaar. Ik zal ze ook nooit het leenstelsel vergeven.
Eerdmansquote:Op zondag 12 oktober 2025 21:54 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik wilde even genezen worden van m'n gezweef richting GLPvdA. Tot nu toe werkt het.
Kijk maar uit, anders word je genezen van de wil om te leven.quote:Op zondag 12 oktober 2025 21:54 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik wilde even genezen worden van m'n gezweef richting GLPvdA. Tot nu toe werkt het.
Ik ben immer braaf. En iedereen die zegt dat ik dat niet ben krijgt schoppen.quote:Op zondag 12 oktober 2025 21:51 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
[..]
Af en toe eens kijken of jullie wel braaf zijn hier hè.
Ditquote:Op zondag 12 oktober 2025 21:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik zal eens iets verklappen. Alle partijen zijn onbetrouwbaar.
Maar zelden zie ik partijen hun belangrijkste pilaren zo verraden. D66 steekt er met kop en schouders bovenuit.quote:Op zondag 12 oktober 2025 21:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik zal eens iets verklappen. Alle partijen zijn onbetrouwbaar.
Het was ook meer richting @Nattekat .quote:Op zondag 12 oktober 2025 21:56 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik ben immer braaf. En iedereen die zegt dat ik dat niet ben krijgt schoppen.
[..]
Dit
Ja, ik moet niet te lang naar Timmermans luisterenquote:Op zondag 12 oktober 2025 21:55 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Kijk maar uit, anders word je genezen van de wil om te leven.
Gaat mijn uitkering niet omhoog?quote:Op zondag 12 oktober 2025 21:58 schreef UitStraling het volgende:
Mensen die we hier al hebben aan de slag zetten, wat zegt Dilan nu weer voor een malle dingen?
Trap er niet in hoor, hij wilde mij van een duin afrollen. Niets lief aan.quote:Op zondag 12 oktober 2025 21:58 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Het was ook meer richting @:Nattekat .
Da's best lachen toch, van een duin afrollen?quote:Op zondag 12 oktober 2025 21:59 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Trap er niet in hoor, hij wilde mij van een duin afrollen. Niets lief aan.
Oke dat snap ik welquote:Op zondag 12 oktober 2025 21:58 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Het was ook meer richting @:Nattekat .
Nou, hij bracht het best vijandig. Hij ging ook met @Haags vechten.quote:Op zondag 12 oktober 2025 21:59 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Da's best lachen toch, van een duin afrollen?
Bij D66 kost je brood straks een tientje omdat Ali 20 euro per uur moet verdienen.quote:Op zondag 12 oktober 2025 21:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gaat mijn uitkering niet omhoog?
Zal Haagsie het wel naar gemaakt hebben danquote:Op zondag 12 oktober 2025 22:00 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nou, hij bracht het best vijandig. Hij ging ook met @:Haags vechten.
Dus anderen mogen vechten en dreigen, en jij denkt dat ik het probleem benquote:Op zondag 12 oktober 2025 22:01 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Zal Haagsie het wel naar gemaakt hebben dan
Eh ja.quote:Op zondag 12 oktober 2025 22:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dus anderen mogen vechten en dreigen, en jij denkt dat ik het probleem ben
Op wie ga jij stemmen?quote:Op zondag 12 oktober 2025 22:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Bij D66 kost je brood straks een tientje omdat Ali 20 euro per uur moet verdienen.
Ik ben het hier mee eens.quote:
ChristenUnie?quote:Op zondag 12 oktober 2025 22:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
Maar @:Nattekat
D66
CDA
GL/PvdA
Welke kant ga je nu op?
We hebben altijd NSC nog.quote:Op zondag 12 oktober 2025 22:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
Maar @:Nattekat
D66
CDA
GL/PvdA
Welke kant ga je nu op?
Dat vraag ik nietquote:Op zondag 12 oktober 2025 22:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja maakt niet zoveel uit, het land is toch onbestuurbaar.
Je noemt nu 3 partijen die ik keihard heb uitgeslotenquote:Op zondag 12 oktober 2025 22:08 schreef mschol het volgende:
[..]
of de BBB, PVV, Volt of andere splinterpartijen
Te veel keus eigenlijk welquote:
GL/PvdAquote:Op zondag 12 oktober 2025 22:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je noemt nu 3 partijen die ik keihard heb uitgesloten
gewoon 18 miljoen partijen maken, dan heeft iedereen zn eigen partij, misschien dat ooit het kwartje gaat vallen dat het een onhoudbare situatie isquote:
Ik wil ook wel voor je stemmen anders.quote:Op zondag 12 oktober 2025 22:14 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Streep VVD en onze vrienden van FvD ook maar door.
Ik weet wat je gaat stemmen.quote:Op zondag 12 oktober 2025 22:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik wil ook wel voor je stemmen anders.
quote:Op zondag 12 oktober 2025 22:16 schreef mschol het volgende:
Vrede voor Dieren, Belang Van Nederland, BIJ1, LP ?
Dan blijven CU en SGP overquote:Op zondag 12 oktober 2025 22:15 schreef Nattekat het volgende:
Oja, en DENK, PvdD en SP hoef je ook niet voor te stellen
quote:Op zondag 12 oktober 2025 22:14 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Streep VVD en onze vrienden van FvD ook maar door.
quote:Op zondag 12 oktober 2025 22:15 schreef Nattekat het volgende:
Oja, en DENK, PvdD en SP hoef je ook niet voor te stellen
Je kan beter blanco stemmen als ik het zo hoorquote:
SGP heeft wel goede bestuurders doorgaans.quote:Op zondag 12 oktober 2025 22:19 schreef mschol het volgende:
[..]
die schrijf je permanent af ivm godsdienst geneuzel
en dan niet klagen!quote:Op zondag 12 oktober 2025 22:20 schreef dud0r het volgende:
[..]
[..]
[..]
Je kan beter blanco stemmen als ik het zo hoor
Je weet over wie je het hebt hequote:
Neh. Ik vind dat je niet mag klagen als je niet stemt. Blanco is anders.quote:
Gewoon vrouwen is al genoegquote:Op zondag 12 oktober 2025 22:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Voel je je aangetrokken tot vrouwen in lange rokken?
Weer een weekje zwoegen om de rekeningen te betalenquote:
Wie nietquote:Op zondag 12 oktober 2025 22:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Voel je je aangetrokken tot vrouwen in lange rokken?
Heb je nog lopen rellen oude hooliganquote:
Mensen horen alleen dat ze bij de VVD minder belasting gaan betalen en ander partijen je juist meer belasting moet betalen.quote:Op zondag 12 oktober 2025 22:27 schreef Nattekat het volgende:
Ik vermaak me plotseling heel erg, leuk debat.
Dilan trekt heel haar partij naar de afgrond.
ja dat..quote:Op zondag 12 oktober 2025 22:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Weer een weekje zwoegen om de rekeningen te betalen
Als je niet in debat wilt moet je misschien onder de doesj gaanquote:Op zondag 12 oktober 2025 22:35 schreef Koen66 het volgende:
ik ben niet echt in een debat stemming
mis ik iets?
Neequote:Op zondag 12 oktober 2025 22:35 schreef Koen66 het volgende:
ik ben niet echt in een debat stemming
mis ik iets?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |