Een paar plaatjes van blonde vrouwen met wat asielzoekers op de achtergrond genereren kost niks.quote:
quote:
quote:Op zondag 12 oktober 2025 12:22 schreef golfer het volgende:
Van de PVV, die ook niet in het overzicht voorkomt, is bekend dat die nauwelijks gebruikmaakt van betaalde politieke advertenties.
Reden temeer om geen D66 te stemmen.quote:Op zondag 12 oktober 2025 23:50 schreef Hexagon het volgende:
Ik vind veel van die uitgaven om eerlijk te zijn weggegooid geld.
Nouja als partijlid hoop ik dan dat er toch nog wat resultaat tegenover staat.quote:Op maandag 13 oktober 2025 00:01 schreef golfer het volgende:
[..]
Reden temeer om geen D66 te stemmen.
De geldstromen van PVV zijn nogal schimmig, dus lastig te achterhalen hoeveel geld die uitgeven. Ze krijgen geen overheidsfinanciering want maar 1 lid. Wellicht dat ze daarom ook minder transparant hoeven te zijn.quote:
Die hoef je niet te generen, dat zijn dus gewone foto's van vrouwen in een gemiddelde stad.quote:Op zondag 12 oktober 2025 12:22 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Een paar plaatjes van blonde vrouwen met wat asielzoekers op de achtergrond genereren kost niks.
Wie dan?quote:Op woensdag 15 oktober 2025 10:59 schreef Solispolar het volgende:
Volgens mij heeft D66 een rijke buitenlandse investeerder gevonden die ze behoorlijk sponsort. Valt inderdaad op hoe vaak Jetten in de reclames rondom de debatten zit.
Wie dan?quote:Op woensdag 15 oktober 2025 11:16 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
Daar zitten smerige figuren achter 100%
Kan ik niet lezen. Zit achter een betaalmuur.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 11:33 schreef Solispolar het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)krijgt/96481022.html
Ik ken de beste man verder ook niet.
Kniepertquote:Op woensdag 15 oktober 2025 11:38 schreef golfer het volgende:
[..]
Kan ik niet lezen. Zit achter een betaalmuur.
Zie voornamelijk giften bij oudere verkiezingen van hem aan D66 en de PvdD.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 12:07 schreef Solispolar het volgende:
Een simpele google-opdracht brengt je ook wel wat verder. 'Tech miljardair D66'.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |