Oke, dit ging ook gemakkelijkquote:
ja geen ruggegraatquote:Op zondag 12 oktober 2025 12:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oke, dit ging ook gemakkelijk
quote:Op zondag 12 oktober 2025 12:50 schreef Ama het volgende:
Nou top ben komende week weer welkom. Als ik maar wel voorzichtig doe zegt hij want herstel kost eigenlijk zes weken.
rustig beginnen, goeie handschoenen dragen als je met sop en water gaat werkenquote:Op zondag 12 oktober 2025 12:53 schreef Ama het volgende:
Ik vind het wel een beetje spannend of eng maar komt goed.
Heb daar al een paar jaar een ban, maat.quote:Op zondag 12 oktober 2025 12:31 schreef Haags het volgende:
[..]
Altijd maat, altijd
bijdrages van @:ettovanbelgie kan ik ook altijd wel waarderen. En @:kaneelstokje maar die post bijna niet meer daar.
Ja, dat dus. Het is altijd wandelweer als het niet met pijpenstelen uit de lucht komt.quote:
jij wel, ik kan lekker binnen blijvenquote:Op zondag 12 oktober 2025 13:00 schreef ieniminimuis het volgende:
Mietjes. Allemaal.
Ik moet zo weer weer
Poeh dat klinkt als veel werk.quote:Op zondag 12 oktober 2025 13:00 schreef mschol het volgende:
@:ama moet jij niet gewoon eens de branderij in lego gaan bouwen? zoals die andere setjes van bv the office enzo?
vinden ze daar vast ook wel leuk
Het idee is wel leuk alleen denk ik dat het wel iets teveel geld gaat kosten.quote:Op zondag 12 oktober 2025 13:01 schreef mschol het volgende:
[..]
oh dat wel, maar dan begin je digitaal met stud.io van bricklink
kleine beetje stenen per keer bestellen, valt het niet zo opquote:Op zondag 12 oktober 2025 13:02 schreef Ama het volgende:
[..]
Het idee is wel leuk alleen denk ik dat het wel iets teveel geld gaat kosten.
oeh, doe maar wat roze koekenquote:Op zondag 12 oktober 2025 13:02 schreef Nattekat het volgende:
Oh verdorie, geen broodbeleg, moet ik toch nog even snel langs de super
Heeft iemand anders nog wat nodig?
koop wat leuks voor die baby, misschien stopt het met jankenquote:Op zondag 12 oktober 2025 13:02 schreef Nattekat het volgende:
Oh verdorie, geen broodbeleg, moet ik toch nog even snel langs de super
Heeft iemand anders nog wat nodig?
quote:Op zondag 12 oktober 2025 13:03 schreef mschol het volgende:
[..]
kleine beetje stenen per keer bestellen, valt het niet zo op
😂quote:
KIBBWRAPSquote:Op zondag 12 oktober 2025 12:55 schreef mschol het volgende:
[..]
probeer anders gewoon wat anders: wraps met kip
* zet pan op het lijstjequote:Op zondag 12 oktober 2025 13:04 schreef Nizno het volgende:
[..]
koop wat leuks voor die baby, misschien stopt het met janken
Ik heb geen muffins gekocht in de supermarktquote:Op zondag 12 oktober 2025 12:58 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja, dat dus. Het is altijd wandelweer als het niet met pijpenstelen uit de lucht komt.
Oh, bijster weinig zin in. Alleen maar ergernis eigenlijk.quote:Op zondag 12 oktober 2025 12:08 schreef Dr_Flash het volgende:
Gestofzuigd, bokbiertjes gehaald bij de Plus, condenswater uit de koelkast maar weer even opgedweildTweede was zit in de machine. Nu nog aan de biljetgazet. 2662 stapjes. Begint ergens op te lijken.
even doorbijten, dan ben je er vanafquote:Op zondag 12 oktober 2025 13:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh, bijster weinig zin in. Alleen maar ergernis eigenlijk.
Dat komt doordat je mijn voorraad hebt gejat.quote:Op zondag 12 oktober 2025 13:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb geen muffins gekocht in de supermarkt
Dit vind ik erg krachtig van mezelf
Heb de hele week nog. Maar wil nog wel wat verder komen vandaag. Eerst maar eens even lunchen.quote:Op zondag 12 oktober 2025 13:08 schreef mschol het volgende:
[..]
even doorbijten, dan ben je er vanaf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |