En dan toch blijven posten in NWSquote:Op zondag 12 oktober 2025 12:21 schreef Nattekat het volgende:
Verdomme ik kwam weer in NWS.
Denk dat ik maar a la Bart Simpson strafregels ga schrijven. "Ik zal niet in NWS komen".
Door al dat gesloop wordt Amsterdam straks meer waard.quote:
Worden veel strafregels.quote:Op zondag 12 oktober 2025 12:28 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
En dan toch blijven posten in NWS![]()
Altijd maat, altijdquote:Op zondag 12 oktober 2025 12:29 schreef Nattekat het volgende:
Vond mijn bijdrage wel erg sterk. @:haags zal dat vast ook zo zien.
Etto-show.quote:Op zondag 12 oktober 2025 12:31 schreef Haags het volgende:
[..]
Altijd maat, altijd
bijdrages van @:ettovanbelgie kan ik ook altijd wel waarderen. En @:kaneelstokje maar die post bijna niet meer daar.
druk er dan een speen inquote:Op zondag 12 oktober 2025 12:42 schreef Nattekat het volgende:
Er is hier al 20 minuten een baby aan het janken.
Likewisequote:
FBB, gewoon je gemak houden.quote:Op zondag 12 oktober 2025 11:35 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dan leggen we die wel aan.
Ja toch @:4everblackeyed ? Gooi ik die BMP er ook gelijk vanaf.
Hahaatjes
[..]
Nou vooruit dan maar
Er is een pubquiz bij de Lachende Vis.quote:
Ja.quote:Op zondag 12 oktober 2025 12:50 schreef bitterbal het volgende:
zal ik pasta eten vandaag?
de cabonara?
Zo lang het niet hard waait, regent, extreem warm of koud is en er daglicht is, is het toch wandelweer?quote:Op zondag 12 oktober 2025 12:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Het was dus heerlie de weerlie, maar nu trekt het dicht
Ik wil wel lekker wandelweer
LEKKER wandelweerquote:Op zondag 12 oktober 2025 12:52 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zo lang het niet hard waait, regent, extreem warm of koud is en er daglicht is, is het toch wandelweer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |