Kerst valt überhaupt gunstig dit jaar.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 23:42 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Kerst valt voor mij wel gunstig dit jaar. Ik ben sws altijd op woensdag vrij. Dus heb ik dan al vanaf dinsdag middag weekend.

Orkaan 4Equote:Op zaterdag 11 oktober 2025 23:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ze komt gewoon weer eens even als een wervelwindje orkaan hier langs

Sterkte alvastquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 23:43 schreef Bomenverzameling het volgende:
En ik kan dinsdag weer een keer zeggen dat ik er ben @:LTVDK

Wat ga je met al die zaterdagen doen?quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 23:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[..]
We komen in een loop terecht

Verschil is wel dat mensen blij zijn om jou te zien..quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 23:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Orkaan 4E
Even iedereen gedag zeggen, een verwoestende indruk achterlaten en weer doorrrrrr

Eigenlijk op alle zaterdagen uit eten en/of activiteiten doenquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 23:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Wat ga je met al die zaterdagen doen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.

quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 23:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Verschil is wel dat mensen blij zijn om jou te zien..

quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 23:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Orkaan 4E
Even iedereen gedag zeggen, een verwoestende indruk achterlaten en weer doorrrrrr

Is mijn schuldquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 23:46 schreef Nattekat het volgende:
Ik lig nog niet in bed, en dat is niet de bedoeling

Oke, wat is die meneer aan het doen?quote:

Ja mens... ik ga toch niet m'n prive hier uit de doeken doenquote:

Ahaquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 23:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Is mijn schuld
Was bij Kwi ook zo

quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 23:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Verschil is wel dat mensen blij zijn om jou te zien..

Windsnelheid metenquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 23:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oke, wat is die meneer aan het doen?![]()
Behalve proberen overheid te blijven staan

Klinkt bewerkelijkquote:

Weet ik het, ik was er niet bijquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 23:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oke, wat is die meneer aan het doen?![]()
Behalve proberen overheid te blijven staan

CEquote:

Onderwater bungeejumpen, kikvorsen tellen vanuit een helikopter, toiletpapier verzamelen en riet eten.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 23:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja mens... ik ga toch niet m'n prive hier uit de doeken doen

SPEEL EENS NIET ZO MET MIJN PRIVEquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 23:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Onderwater bungeejumpen, kikvorsen tellen vanuit een helikopter, toiletpapier verzamelen en riet eten.

Kom vechten.quote:

quote:
quote:

*Kwispeltquote:

Ik lust geen stoelpoten en zaagsel.quote:

Ik denk dat het wat anders is.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 23:51 schreef Nattekat het volgende:
Één van mijn buren is een koe-imitatie aan het doen

quote:

Bal met haar nieuwe hobby?quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 23:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik denk dat het wat anders is.

Istie moe?quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 23:51 schreef Nattekat het volgende:
Één van mijn buren is een koe-imitatie aan het doen

Wat is haar nieuwe hobby dan?quote:

Ja, ben ook wel benieuwd.quote:

Blote Ali.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 23:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat is haar nieuwe hobby dan?

Uhm.quote:

As you should.quote:

Het ding is dat ik werkelijk waar geen idee heb in welke situatie je zo'n geluid maakt.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 23:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik denk dat het wat anders is.

Misschien is het wel d'r partymix frikandel die loopt te loeienquote:

Ja, nou oke.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 23:54 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het ding is dat ik werkelijk waar geen idee heb in welke situatie je zo'n geluid maakt.
Er is een tijd dat ik mee kon luisteren met buren die elkaar erg lief vonden, maar die hoor ik nooit meer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |