quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 23:38 schreef mschol het volgende:
ja, bedtijd.. hopen dat ik beetje kan snurken
Ja, die was nog niet helemaal geïntroduceerd, denk ikquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 23:38 schreef UitStraling het volgende:
En ik mis de enorme dorpsdartneger.
Anders snurktips aan Fles vragen.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 23:38 schreef mschol het volgende:
ja, bedtijd.. hopen dat ik beetje kan snurken
Gelukkig met alleen maar leuke dingen en ik moet een nieuwe agenda voor 2026quote:
Maar er zijn nog iets van 11 zaterdagen dit jaarquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 23:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Hoezeeee, ik heb nog maar 1 vrije zaterdag over voor dit jaar.![]()
Heerlie de peerlie
Snurkt hij?quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 23:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Anders snurktips aan Fles vragen.
Misschien kun je die ene vrije zaterdag dan een keertje uit eten gaan?quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 23:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Hoezeeee, ik heb nog maar 1 vrije zaterdag over voor dit jaar.![]()
Heerlie de peerlie
En?quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 23:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar er zijn nog iets van 11 zaterdagen dit jaar
@CherryLips heeft wel tipsquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 23:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gelukkig met alleen maar leuke dingen en ik moet een nieuwe agenda voor 2026![]()
Maar ze hadden geen leuke bij de boekhandel
GOED IDEE!!quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 23:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Misschien kun je die ene vrije zaterdag dan een keertje uit eten gaan?
Nou gewoon een constatering dat er nog 11 weekenden zijn dit jaarquote:
quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 23:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nou gewoon een constatering dat er nog 11 weekenden zijn dit jaar
quote:
Lijkt me niet zo rustgevend.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 23:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Een uitbarsting van de Krakatau is er niets bij zeggen ze.
Why?quote:
Kerst valt voor mij wel gunstig dit jaar. Ik ben sws altijd op woensdag vrij. Dus heb ik dan al vanaf dinsdag middag weekend.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 23:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar er zijn nog iets van 11 zaterdagen dit jaar
quote:
We komen in een loop terechtquote:
Ze komt gewoon weer eens even als een wervelwindje orkaan hier langsquote:
IEHHHHquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 23:43 schreef Bomenverzameling het volgende:
En ik kan dinsdag weer een keer zeggen dat ik er ben @:LTVDK
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |