Ik las net in NWS dat homobosjes gaan verdwijnen. Die zwerm is op zoek naar een andere plek.quote:Op zondag 12 oktober 2025 09:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Als het een zwerm is, zijn het mannetjes.
oh waarom?quote:Op zondag 12 oktober 2025 09:17 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik las net in NWS dat homobosjes gaan verdwijnen. Die zwerm is op zoek naar een andere plek.
Iets met regelgeving dacht ik.quote:
Ja, kukelekuquote:
Stikstofdepositie?quote:Op zondag 12 oktober 2025 09:18 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Iets met regelgeving dacht ik.
Ongeroerd goed.quote:
*schoen gooit*quote:
Spin op je piemel.quote:Op zondag 12 oktober 2025 09:26 schreef Recce het volgende:
[..]
Heb je daar ook homobosjes? Lijkt me wel gevaarlijk met al die giftige beesten overal.
geen idee of je dat hier hebtquote:Op zondag 12 oktober 2025 09:26 schreef Recce het volgende:
[..]
Heb je daar ook homobosjes? Lijkt me wel gevaarlijk met al die giftige beesten overal.
quote:Op zondag 12 oktober 2025 09:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
geen idee of je dat hier hebt![]()
Maar hier is alles sowieso wat meer gemixed dus weet niet of ze het in bosjes moeten doen
quote:
Ik vind het wel grappig dat-ie liever heeft dat je met de lokale mannen naar bed gaat.quote:Op zondag 12 oktober 2025 09:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
Hij slaapt nu nog dus we zullen het straks wel horen.
man man man. Heb nog nooit zoiets meegemaakt
Ja das helemaal de grapquote:Op zondag 12 oktober 2025 09:37 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik vind het wel grappig dat-ie liever heeft dat je met de lokale mannen naar bed gaat.
sommige mensenquote:Op zondag 12 oktober 2025 09:38 schreef bitterbal het volgende:
gisteren toen ik het google las ik een comment van een vrouw die zei dat haar ex haar beschuldigde van vreemdgaan omdat ze sexspeeltjes had
lange zwarte rokken aanquote:Op zondag 12 oktober 2025 09:39 schreef CherryLips het volgende:
DE KERKKLOKKEN LUIDEN
SNEL NAAR DE KERK
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |