succesquote:Op zondag 12 oktober 2025 08:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Heel goed. Ik heb wedstrijd vandaag. 🏸
quote:Op zondag 12 oktober 2025 08:58 schreef Recce het volgende:
[..]
Hartige dingen hoeven van mij niet 's ochtends.
quote:Op zondag 12 oktober 2025 08:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee maar misschien in de toekomst Aan deze kant is dit een groot plan
[ afbeelding ]
Een brug van vaste land naar samui
It would shorten travel time to only 20 minutes, down from more than one hour by ferry, and eliminate the wait for departure schedules. The length of the bridge and expressway will be around 40 kilometres, depending on the final location of the abutment.
[..]
They call it paradisequote:Op zondag 12 oktober 2025 08:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee maar misschien in de toekomst Aan deze kant is dit een groot plan
[ afbeelding ]
Een brug van vaste land naar samui
It would shorten travel time to only 20 minutes, down from more than one hour by ferry, and eliminate the wait for departure schedules. The length of the bridge and expressway will be around 40 kilometres, depending on the final location of the abutment.
[..]
ja kans is heel groot dat het wel doorgaat, ze zijn nu bij de laatste goedkeuring als ik het goed hebquote:
quote:Op zondag 12 oktober 2025 09:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja kans is heel groot dat het wel doorgaat, ze zijn nu bij de laatste goedkeuring als ik het goed heb
The entire structure will be designed to withstand strong winds and earthquakes, as well as collisions.quote:Op zondag 12 oktober 2025 09:01 schreef Recce het volgende:
[..]
Whehe, dat zou dan één van de langste bruggen ter wereld worden.
Zo eentje gebouwd met bamboe, oude toiletrollen, rijst en lollystokjes.quote:Op zondag 12 oktober 2025 09:01 schreef Recce het volgende:
[..]
Whehe, dat zou dan één van de langste bruggen ter wereld worden.
Ja, het moet wel bestand zijn tegen een kitesurfende Bal.quote:Op zondag 12 oktober 2025 09:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
The entire structure will be designed to withstand strong winds and earthquakes, as well as collisions.
jaquote:Op zondag 12 oktober 2025 09:03 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, het moet wel bestand zijn tegen een kitesurfende Bal.
Lange files op die brug omdat iedereen naar de blote ballenbips aan het kijken is.quote:Op zondag 12 oktober 2025 09:03 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, het moet wel bestand zijn tegen een kitesurfende Bal.
quote:Op zondag 12 oktober 2025 09:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lange files op die brug omdat iedereen naar de blote ballenbips aan het kijken is.
En dan kun je er alleen met de scooter overheen. Het wegdek is dan twee plankjes naast elkaar.quote:Op zondag 12 oktober 2025 09:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zo eentje gebouwd met bamboe, oude toiletrollen, rijst en lollystokjes.
Hehe.quote:Op zondag 12 oktober 2025 09:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
The entire structure will be designed to withstand strong winds and earthquakes, as well as collisions.
Tuurlijk gaat hij winnen.quote:
Als het een zwerm is, zijn het mannetjes.quote:Op zondag 12 oktober 2025 09:13 schreef Nattekat het volgende:
Ik zie gewoon een zwerm muggen buiten.
Het is oktober stelletje bloedzuipers.
Hier komen ze nog in december in de slaapkamer langsquote:Op zondag 12 oktober 2025 09:13 schreef Nattekat het volgende:
Ik zie gewoon een zwerm muggen buiten.
Het is oktober stelletje bloedzuipers.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |