Nee, dat is te heftig.quote:
quote:Op zondag 12 oktober 2025 10:35 schreef mschol het volgende:
[..]
0.5 hier...
een handleiding doorgebladerd
Ik verdrink al in het aanbod van tegenwoordig.quote:Op zondag 12 oktober 2025 10:37 schreef drakin het volgende:
Normaal lees ik ook stukken minder hoor.
Kom normaal slechts op 50 boeken per jaar.
Ik koop of jat die alleen maarquote:Op zondag 12 oktober 2025 10:39 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Ik verdrink al in het aanbod van tegenwoordig.
Is er niet een online bibliotheek van e boeken?
Jatten mag nietquote:
Soms wel handig dat het erbij zit jaquote:
Mogguhhquote:
auquote:
Oeh ook heel boeiend vind ik nu, met de jaren veranderen mijn interesses en ga ik dan even helemaal op in dingen.quote:Op zondag 12 oktober 2025 06:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja Geologie, maar niet zo die stenen, maar de Mariene Geologie, dus alles wat er in de zee wordt gevormd en zo..
Nou veel kijkplezier ... er is genoeg te zien op YT.quote:Op zondag 12 oktober 2025 12:19 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Oeh ook heel boeiend vind ik nu, met de jaren veranderen mijn interesses en ga ik dan even helemaal op in dingen.
Bepaalde stenen vond ik sowieso al heel lang heel leuk alleen leer ik er nu meer over door dingen te kijken zoals op youtube.
Dank je wel en dat klopt wel ja.quote:Op zondag 12 oktober 2025 12:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Nou veel kijkplezier ... er is genoeg te zien op YT.
Mag, als je hem zelf gekocht hebt.quote:
Goedemiddagquote:
Ebooks ging het overquote:
Die kan je toch kopen?quote:
Niet gekliktquote:Op zondag 12 oktober 2025 11:19 schreef mschol het volgende:
Bekijk deze YouTube-videoiederjaar weer
Die zijn wel wat gewend tochquote:Op zondag 12 oktober 2025 15:08 schreef FreshFruit het volgende:
Medelijden met de mensen die in Amsterdam wonen.
Bij een weerwoord smijten ze met blikjes , aanstekers en andere dingen.quote:
Gezellig volkquote:Op zondag 12 oktober 2025 15:10 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Bij een weerwoord smijten ze met blikjes , aanstekers en andere dingen.
Het is weer feest..quote:Op zondag 12 oktober 2025 15:08 schreef FreshFruit het volgende:
Medelijden met de mensen die in Amsterdam wonen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |