Nee dit helpt..quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 18:25 schreef Nizno het volgende:
Ik ga wel even elders heen want het sfeertje is nog niet terug aankomend uur zo te lezen
👀quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 18:26 schreef CherryLips het volgende:
Net zoals al die kerels die op flessen deodorant vallen met hun blote kont.
Jap. Hilarisch.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 18:23 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja ze hebben hun oogwond die avond gekregen doordat ze thuis aan het experimenteren waren met chemicaliën en toen ze aan kwamen bij het ziekenhuis zeiden ze: vuurwerk.
Even serieus. Een beoefende arts kan aan de type verwonding zien door welk soort vuurwerk het is veroorzaakt. Zoals sier- of knalvuurwerk.
Maarja die artsen liegen allemaal stuk voor stuk
Niks mis met een discussiequote:Op zaterdag 11 oktober 2025 18:25 schreef Nizno het volgende:
Ik ga wel even elders heen want het sfeertje is nog niet terug aankomend uur zo te lezen
Naakt stofzuigen.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 18:26 schreef CherryLips het volgende:
Net zoals al die kerels die op flessen deodorant vallen met hun blote kont.
Overvecht is ook ghetto en dus oorlogsgebied met oud en nieuw. Net als de ghetto bij mij.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 18:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De beste oud & nieuw-vieringen waren in Hoograven en Overvecht
@:Airwin
Zelfgemaakt?quote:
Rookgordijn?quote:
Kan jijquote:
Zozo, doorzetterquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 18:30 schreef Ama het volgende:
Tijd voor de volgende.
[ link | afbeelding ]
Topic killquote:
Was dat niet opgevallen?quote:
*Kijkt om zich heen*quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |