Nee dit helpt..quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 18:25 schreef Nizno het volgende:
Ik ga wel even elders heen want het sfeertje is nog niet terug aankomend uur zo te lezen
👀quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 18:26 schreef CherryLips het volgende:
Net zoals al die kerels die op flessen deodorant vallen met hun blote kont.
Jap. Hilarisch.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 18:23 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja ze hebben hun oogwond die avond gekregen doordat ze thuis aan het experimenteren waren met chemicaliën en toen ze aan kwamen bij het ziekenhuis zeiden ze: vuurwerk.
Even serieus. Een beoefende arts kan aan de type verwonding zien door welk soort vuurwerk het is veroorzaakt. Zoals sier- of knalvuurwerk.
Maarja die artsen liegen allemaal stuk voor stuk
Niks mis met een discussiequote:Op zaterdag 11 oktober 2025 18:25 schreef Nizno het volgende:
Ik ga wel even elders heen want het sfeertje is nog niet terug aankomend uur zo te lezen
Naakt stofzuigen.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 18:26 schreef CherryLips het volgende:
Net zoals al die kerels die op flessen deodorant vallen met hun blote kont.
Overvecht is ook ghetto en dus oorlogsgebied met oud en nieuw. Net als de ghetto bij mij.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 18:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De beste oud & nieuw-vieringen waren in Hoograven en Overvecht
@:Airwin
Zelfgemaakt?quote:
Rookgordijn?quote:
Kan jijquote:
Zozo, doorzetterquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 18:30 schreef Ama het volgende:
Tijd voor de volgende.
[ link | afbeelding ]
Topic killquote:
Was dat niet opgevallen?quote:
*Kijkt om zich heen*quote:
Zie je wel stukjes verdwijnen ?quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 18:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
*Kijkt om zich heen*
Ik zie geen poes
Jij wacht niet eens tot die warm isquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 18:38 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Zie je wel stukjes verdwijnen ?
Ah u bent ook al bezig met de inburgeringquote:
steakhouse!quote:
Ziet er goorlie de poorlie uitquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 18:46 schreef LTVDK het volgende:
Ik heb stoomgroente meegenomen bij de AH, hebben ze stiekem in de schappen gegooid toen ik op vakantie was. Ben benieuwd of het wat is https://www.ah.nl/product(...)kool-marscarponesaus
Als je er genoeg saus overheen gooit is alles wel te eten.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 18:46 schreef LTVDK het volgende:
Ik heb stoomgroente meegenomen bij de AH, hebben ze stiekem in de schappen gegooid toen ik op vakantie was. Ben benieuwd of het wat is https://www.ah.nl/product(...)kool-marscarponesaus
Alleen omdat er bloemkool in zit zekerquote:
Boemkool.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 18:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Alleen omdat er bloemkool in zit zeker
nee hoor. Ik zie alleen wit en groen. Te eenzijdigquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 18:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Alleen omdat er bloemkool in zit zeker
Ik flikker er ook nog wat gerookte spekjes doorheen, daar wordt alles beter vanquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 18:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als je er genoeg saus overheen gooit is alles wel te eten.
@4EverBlackEyedquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 18:48 schreef Nizno het volgende:
[..]
Boemkool.
das net als WHIEEEEEEplof
Nee, slechterquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 18:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik flikker er ook nog wat gerookte spekjes doorheen, daar wordt alles beter van
Het is ook voor erbij, niet als hele maaltijdquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 18:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
nee hoor. Ik zie alleen wit en groen. Te eenzijdig
Gevaarlijke plek wel om tegen spekjes te zijn hierquote:
Een van de dingen in het leven die ik vies vindquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 18:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gevaarlijke plek wel om tegen spekjes te zijn hier
En goorgonzolaquote:
Texas Roadhousequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |