Kip kebab hierquote:
Als het verboden is, is het niet legaal meer.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 18:14 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Waarom wordt het dan wel verboden?
Het Oogziekenhuis krijgt de verkeerde cijfers van zichzelf? Of hoe moet ik dit zien?quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 18:14 schreef mschol het volgende:
[..]
Misschien overdrijven ze niet bewust, maar krijgen ze verkeerde informatie aangeleverd; dat heb ik ook al gezegd. Ik trek in twijfel dat er veel meer zware gewonden zouden zijn door legaal vuurwerk
mensen(slachtoffers) die niet eerlijk zijnquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 18:18 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Het Oogziekenhuis krijgt de verkeerde cijfers van zichzelf? Of hoe moet ik dit zien?
Het zijn artsen, die kunnen niet tellen.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 18:18 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Het Oogziekenhuis krijgt de verkeerde cijfers van zichzelf? Of hoe moet ik dit zien?
Oké dr House.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 18:19 schreef mschol het volgende:
[..]
mensen(slachtoffers) die niet eerlijk zijn
smakelijkquote:
Correct.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 18:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het zijn artsen, die kunnen niet tellen.
Nou dat gaat wel wat ver. Maar ik moet zo zuipen met @Fogel en het Noorse leger dus ik moet een bodempje hebben.quote:
Snap ik, aangezien je niet klinkt alsof je ooit buiten komt of de ontwikkelingen volgt.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 18:14 schreef mschol het volgende:
[..]
Misschien overdrijven ze niet bewust, maar krijgen ze verkeerde informatie aangeleverd; dat heb ik ook al gezegd. Ik trek in twijfel dat er veel meer zware gewonden zouden zijn door legaal vuurwerk
das ook de reden dat ze er grote pijlen op tekenen.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 18:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Correct.
Of bepalen welk been geamputeerd moet worden.
Ja ze hebben hun oogwond die avond gekregen doordat ze thuis aan het experimenteren waren met chemicaliën en toen ze aan kwamen bij het ziekenhuis zeiden ze: vuurwerk.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 18:19 schreef mschol het volgende:
[..]
mensen(slachtoffers) die niet eerlijk zijn
ik zal wat sterretjes afstekenquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 18:15 schreef Nizno het volgende:
[..]
hopelijk een discussie die voorbij is want de sfeer is naar een nulpunt
Nee dit helpt..quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 18:25 schreef Nizno het volgende:
Ik ga wel even elders heen want het sfeertje is nog niet terug aankomend uur zo te lezen
👀quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 18:26 schreef CherryLips het volgende:
Net zoals al die kerels die op flessen deodorant vallen met hun blote kont.
Jap. Hilarisch.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 18:23 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja ze hebben hun oogwond die avond gekregen doordat ze thuis aan het experimenteren waren met chemicaliën en toen ze aan kwamen bij het ziekenhuis zeiden ze: vuurwerk.
Even serieus. Een beoefende arts kan aan de type verwonding zien door welk soort vuurwerk het is veroorzaakt. Zoals sier- of knalvuurwerk.
Maarja die artsen liegen allemaal stuk voor stuk
Niks mis met een discussiequote:Op zaterdag 11 oktober 2025 18:25 schreef Nizno het volgende:
Ik ga wel even elders heen want het sfeertje is nog niet terug aankomend uur zo te lezen
Naakt stofzuigen.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 18:26 schreef CherryLips het volgende:
Net zoals al die kerels die op flessen deodorant vallen met hun blote kont.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |