Wollah.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 18:42 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ah u bent ook al bezig met de inburgering
quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 18:53 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Daar wordt een boel beter van
quote:
Ik heb weer mooi Turkenkapsel gehaald bij de Turkenkapper.quote:
HEMA?quote:
Die hebben bijna elke zondag happy hourquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 19:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar die hebben morgen pas happy hourhttps://nl.pepper.com/aan(...)s-vanaf-eur20-372970
Vandaag voor het eerst in iets van 10 jaar een broodje HEMA-worst gehaald.quote:
If you can’t beat them, join them.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 18:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb weer mooi Turkenkapsel gehaald bij de Turkenkapper.
Nu nog even een vuilniszak omdoen en ik kan met mijn fatbike bij de groep hangen.
Ondanks dat ze de bereiding hebben aangepastquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 19:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vandaag voor het eerst in iets van 10 jaar een broodje HEMA-worst gehaald.
Was best lekker. Precies zoals ik het me kon herinneren.
Ook weer zo, wist niet dat het zo slecht met de hema ging dan ze tegenwoordig zo vaak met die kortingsacties moeten strooienquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 19:06 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Die hebben bijna elke zondag happy hour
ze doen nu eerst de worst in het broodje en daarna de saus?quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 19:08 schreef Nizno het volgende:
[..]
Ondanks dat ze de bereiding hebben aangepast
Goedkopere bereiding?quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 19:08 schreef Nizno het volgende:
[..]
Ondanks dat ze de bereiding hebben aangepast
Moet ik 20 agenda's kopen.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 19:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar die hebben morgen pas happy hourhttps://nl.pepper.com/aan(...)s-vanaf-eur20-372970
Gewoon teringduur geworden met sommige dingen.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 19:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ook weer zo, wist niet dat het zo slecht met de hema ging dan ze tegenwoordig zo vaak met die kortingsacties moeten strooien
ah nee even opgezocht en dacht dat HEMA ook rookaroma gebruikte. bleek niet het geval. alleen een andere fabriek waar het nu geproduceerd wordt.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 19:10 schreef mschol het volgende:
[..]
ze doen nu eerst de worst in het broodje en daarna de saus?
En je baard?quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 18:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb weer mooi Turkenkapsel gehaald bij de Turkenkapper.
Nu nog even een vuilniszak omdoen en ik kan met mijn fatbike bij de groep hangen.
Zeker wel, het menu voor Gizmo vannacht is hamburgers, kreeft en karbonade.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 19:18 schreef Ama het volgende:
Ben benieuwd of mijn Gremlin straks weer terug is. Het is wel prima weer.
ow zoquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 19:16 schreef Nizno het volgende:
[..]
ah nee even opgezocht en dacht dat HEMA ook rookaroma gebruikte. bleek niet het geval. alleen een andere fabriek waar het nu geproduceerd wordt.
transformeert die ook als ze nat is?quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 19:18 schreef Ama het volgende:
Ben benieuwd of mijn Gremlin straks weer terug is. Het is wel prima weer.
Ah ja, zoiets staat me bij van een tijd terug.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 19:16 schreef Nizno het volgende:
[..]
ah nee even opgezocht en dacht dat HEMA ook rookaroma gebruikte. bleek niet het geval. alleen een andere fabriek waar het nu geproduceerd wordt.
Beetje bijgewerkt. Redelijk netjes hou ik hem bij.quote:
ja ik had ergens een kok horen fluiten maar niet het idee waar de lepel hingquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 19:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ah ja, zoiets staat me bij van een tijd terug.
Ik heet tegenwoordig dan ook Gizmo.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 19:20 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Zeker wel, het menu voor Gizmo vannacht is hamburgers, kreeft en karbonade.
Zou wel grappig zijn.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 19:21 schreef mschol het volgende:
[..]
transformeert die ook als ze nat is?
Lolquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 19:35 schreef Dr_Flash het volgende:
Lekker kippetje voor @:ama
[ afbeelding ]
Kieeeeeeeeeeeeeeeepquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 19:35 schreef Dr_Flash het volgende:
Lekker kippetje voor @:ama
[ afbeelding ]
Kun je voor iedereen in Foqueville de agenda bijhoudenquote:
waarom wijk je af van het normale? doe niet zo raar.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 19:42 schreef ieniminimuis het volgende:
Mijn hond is in de war.
Net even snel een wandeling gemaakt omdat het anders wel heel lang duurde tot de avondwandeling. Nu is hij boos dat ik niet naar bed kom en hij zijn avondsnack niet krijgt.
lekker breienquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 19:42 schreef essnhills het volgende:
Ik had van de week toch een bonnetje verstopt in garen van oma uit 1984?
Had wat garen van oma mee naar mijn ouders om samen met mijn moeder een bijpassend patroon uit te zoeken voor een vest.
Patroon gevonden, geschikt voor het type garen.
Uit een boekje uit 1984
Nee vooral: Waarom komt ze hier over die hond janken? IN plaats van energie te stoppen in de opvoeding.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 19:44 schreef Nizno het volgende:
[..]
waarom wijk je af van het normale? doe niet zo raar.
Het is hakenquote:
dus lekker breien...quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 19:45 schreef essnhills het volgende:
[..]
Het is haken
Al moet ik de boorden wel breien
Maar dat is pas als ik er een einde aan moet breienquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 19:47 schreef Nizno het volgende:
[..]
dus lekker breien...
niet doen alsof ik ongelijk heb
Ik wijk niet af. Dit was wandeling 3. Na wandeling 4 gaan we pas naar bedquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 19:44 schreef Nizno het volgende:
[..]
waarom wijk je af van het normale? doe niet zo raar.
Maar Babi Hambar vindt 3 keer ook wel genoegquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 19:49 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik wijk niet af. Dit was wandeling 3. Na wandeling 4 gaan we pas naar bed
Kan ik vannacht opstaan omdat hij moetquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 19:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar Babi Hambar vindt 3 keer ook wel genoeg
Wat valt hier te doen aan opvoeding? Hond mag ook een leven hebben. Tis een levend wezenquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 19:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee vooral: Waarom komt ze hier over die hond janken? IN plaats van energie te stoppen in de opvoeding.
Ja voor wat hoort wat, het is geven en nemenquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 19:51 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Kan ik vannacht opstaan omdat hij moet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |