Wollah.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 18:42 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ah u bent ook al bezig met de inburgering
quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 18:53 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Daar wordt een boel beter van
quote:
Ik heb weer mooi Turkenkapsel gehaald bij de Turkenkapper.quote:
HEMA?quote:
Die hebben bijna elke zondag happy hourquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 19:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar die hebben morgen pas happy hourhttps://nl.pepper.com/aan(...)s-vanaf-eur20-372970
Vandaag voor het eerst in iets van 10 jaar een broodje HEMA-worst gehaald.quote:
If you can’t beat them, join them.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 18:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb weer mooi Turkenkapsel gehaald bij de Turkenkapper.
Nu nog even een vuilniszak omdoen en ik kan met mijn fatbike bij de groep hangen.
Ondanks dat ze de bereiding hebben aangepastquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 19:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vandaag voor het eerst in iets van 10 jaar een broodje HEMA-worst gehaald.
Was best lekker. Precies zoals ik het me kon herinneren.
Ook weer zo, wist niet dat het zo slecht met de hema ging dan ze tegenwoordig zo vaak met die kortingsacties moeten strooienquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 19:06 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Die hebben bijna elke zondag happy hour
ze doen nu eerst de worst in het broodje en daarna de saus?quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 19:08 schreef Nizno het volgende:
[..]
Ondanks dat ze de bereiding hebben aangepast
Goedkopere bereiding?quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 19:08 schreef Nizno het volgende:
[..]
Ondanks dat ze de bereiding hebben aangepast
Moet ik 20 agenda's kopen.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 19:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar die hebben morgen pas happy hourhttps://nl.pepper.com/aan(...)s-vanaf-eur20-372970
Gewoon teringduur geworden met sommige dingen.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 19:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ook weer zo, wist niet dat het zo slecht met de hema ging dan ze tegenwoordig zo vaak met die kortingsacties moeten strooien
ah nee even opgezocht en dacht dat HEMA ook rookaroma gebruikte. bleek niet het geval. alleen een andere fabriek waar het nu geproduceerd wordt.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 19:10 schreef mschol het volgende:
[..]
ze doen nu eerst de worst in het broodje en daarna de saus?
En je baard?quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 18:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb weer mooi Turkenkapsel gehaald bij de Turkenkapper.
Nu nog even een vuilniszak omdoen en ik kan met mijn fatbike bij de groep hangen.
Zeker wel, het menu voor Gizmo vannacht is hamburgers, kreeft en karbonade.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 19:18 schreef Ama het volgende:
Ben benieuwd of mijn Gremlin straks weer terug is. Het is wel prima weer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |