En de helft was persquote:Op zondag 12 oktober 2025 16:53 schreef Elzaas het volgende:
[ afbeelding ]
Uiteindelijk een complete mislukking deze demonstratie. Zal wel weer een paar miljoen aan nutteloze politie inzet gekost hebben.
Hoezo? Had er dan gereld moeten worden en gesloopt? Was het dan wel een succes?quote:Op zondag 12 oktober 2025 16:53 schreef Elzaas het volgende:
[ afbeelding ]
Uiteindelijk een complete mislukking deze demonstratie. Zal wel weer een paar miljoen aan nutteloze politie inzet gekost hebben.
Wel weer gelachen tochquote:Op zondag 12 oktober 2025 16:53 schreef Elzaas het volgende:
[ afbeelding ]
Uitstekend juist.quote:Op zondag 12 oktober 2025 17:04 schreef Mubassie het volgende:
Aanfluiting deze demo![]()
Totaal onnodig ook.
Ze hebben inderdaad wel weer geleverd.quote:Op zondag 12 oktober 2025 17:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Wel weer gelachen toch
‘Defend Netherlands’
Prinsenvlaggen
VOC-vlaggen
Hitlergroeten
Voorpost
Kankerjood
Toonbeeld van beschaving
Ik krijg de indruk dat je nogal neerkijkt op deze mensen.quote:Op zondag 12 oktober 2025 17:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Wel weer gelachen toch
‘Defend Netherlands’
Prinsenvlaggen
VOC-vlaggen
Hitlergroeten
Voorpost
Kankerjood
Toonbeeld van beschaving
Bij 10000 was het al succesvol geweest, maar zelfs 1000 hebben ze niet eens gehaald. Nutteloos en een hoop agenten hebben hiervoor een vrije dag voor moeten opofferen net als andere mensen.quote:Op zondag 12 oktober 2025 17:00 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Hoezo? Had er dan gereld moeten worden en gesloopt? Was het dan wel een succes?
Neu, sta met de auto in de Bijlmer. Nergens last van verderquote:Op zondag 12 oktober 2025 15:31 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Je kan dus in elk geval politiecontrole verwachten als je via CS reist. Daar zijn ze al de hele dag mee bezig.
Dat zou ieder weldenkend mens moeten doen.quote:Op zondag 12 oktober 2025 17:10 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Ik krijg de indruk dat je nogal neerkijkt op deze mensen.
Ja, want deze mensen denken dat ze beter zijn dan asielzoekers.quote:Op zondag 12 oktober 2025 17:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Wel weer gelachen toch
‘Defend Netherlands’
Prinsenvlaggen
VOC-vlaggen
Hitlergroeten
Voorpost
Kankerjood
Toonbeeld van beschaving
Ik snap het verband even nietquote:Op zondag 12 oktober 2025 16:40 schreef Recce het volgende:
[..]
Maar ze gaan ook schuimbekken als ze een Palestijnse vlag zien.
Natuurlijk nietquote:Op zondag 12 oktober 2025 17:13 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Ik snap het verband even niet
Het is dan ook niet bepaald hoogstaand gedrag.quote:Op zondag 12 oktober 2025 17:10 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
JAmaar antifa dan!quote:Op zondag 12 oktober 2025 17:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Wel weer gelachen toch
‘Defend Netherlands’
Prinsenvlaggen
VOC-vlaggen
Hitlergroeten
Voorpost
Kankerjood
Toonbeeld van beschaving
Je kan het bijna geen mensen noemen eigenlijk.quote:Op zondag 12 oktober 2025 17:10 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Ja, ik quotte HR die daar niets van begrijptquote:Op zondag 12 oktober 2025 17:15 schreef aquawoman het volgende:
[..]
Het is dan ook niet bepaald hoogstaand gedrag.
Die liep er ook maar verveeld tussen.quote:Op zondag 12 oktober 2025 17:21 schreef Jippie het volgende:
Het wachten is op het verslag van Bender
Hier staan dan ook de grootste en domste mongolen tussen. Het afvoerputje van de demonstraties zeg maar.quote:Op zondag 12 oktober 2025 17:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Uitstekend juist.
Goed in beeld gebracht dat rechts een aardig probleem met anti-semitisme heeft. Iets wat flink onder het tapijt is weten te blijven afgelopen maanden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |