Zo danquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 21:56 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Jij moet gaan slapen, dit is voor volwassenen chickie
Jij.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 21:54 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ondertussen nog geen enkel feit gehoord, behalve onderbuik gevoel en hear say.... en laat me raden... wie roept dat altijd over de ander?
Jij noemt de Dees chickie? Moet mijn parkiet jou even met een bezoekje vereren?quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 21:56 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Zelfs als ik niet reageer krijg ik ditquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 21:57 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ooh dus data telt niet? Hahaha als het niet uit komt gaan jullie weg of schieten
Ik heb lekkere warme ham kaas croisantjes, zou het graag delen met iedereen dus in mijn hoofd werp ik er 1 naar jou.quote:
Oehquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 21:59 schreef ChocoFan het volgende:
Ga ik nu mijn warme ham kaas croisantjes eten die net uit de oven komen.
Ik laat mensen tot nog toe in hun waarde!quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 21:58 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Jij.
Maar goed, ben er klaar mee
quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 21:56 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
quote:
quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 21:53 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Eindelijk zeg je wat zinnigs!
Alsof dit volwassen reacties zijnquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 21:57 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ooh dus data telt niet? Hahaha als het niet uit komt gaan jullie weg of schieten
OOk ik ben mensquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 22:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Alsof dit volwassen reacties zijn
quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 22:01 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik werp er in mijn hoofd ook 1 richting jou.
In welke tijdzone woon jij, dit klinkt als een ontbijt.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 22:00 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik heb lekkere warme ham kaas croisantjes, zou het graag delen met iedereen dus in mijn hoofd werp ik er 1 naar jou.
Hard- of zachtgekookt?quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 22:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
In welke tijdzone woon jij, dit klinkt als een ontbijt.
*vangt en gekookt eitje terug gooit
Met zulk soort reacties moet je maar niet zeggen dat je mensen in hun waarde laat.quote:
Klopt maar moest nog even iets eten en mijn brood is op. Gelukkig dus nog wat in mijn diepvries.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 22:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
In welke tijdzone woon jij, dit klinkt als een ontbijt.
*vangt en gekookt eitje terug gooit
Soms moet je een beetje terugvechten! En die dingen die jij quote zijn nog half niet wat ik de laatste maanden hier gelezen heb over anders denkenden.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 22:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Met zulk soort reacties moet je maar niet zeggen dat je mensen in hun waarde laat.
Ook lekker maar heb ik niet in huis, nog wel druiven maar had vanmiddag al een bakje op en met die krengen moet je dus ook oppassen.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 22:04 schreef marcb1974 het volgende:
Ik heb maar een bakje kerstomaatjes gepakt.
Maar je hebt bij een hardgekookt wel minder smurrie.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 22:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zacht gekookt, hardgekookt komt te hard aan
Warme croissantjes zijn zeker geen verkeerd alternatiefquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 22:04 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Klopt maar moest nog even iets eten en mijn brood is op. Gelukkig dus nog wat in mijn diepvries.![]()
GevangenLekker eitje erbij.
Daarom eet ik de laatste jaren geen zacht gekookte meer, is nog best lastig om het goed te krijgen dus dan ga ik maar voor het zekere en maak er hardgekookte van.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 22:06 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Maar je hebt bij een hardgekookt wel minder smurrie.
RRRROOMBOTERquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 22:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Warme croissantjes zijn zeker geen verkeerd alternatief
Ook nog jam erbij?quote:
Die krengen? Wat hebben ze je misdaan?quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 22:05 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ook lekker maar heb ik niet in huis, nog wel druiven maar had vanmiddag al een bakje op en met die krengen moet je dus ook oppassen.
Te veel natuurlijke suikers die ook heel slecht voor je kunnen zijn. Zo jammer.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 22:13 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die krengen? Wat hebben ze je misdaan?
Geen idee wat het is maar fried rice ken ik dan weer wel en dat is ook lekker. Geniet er van.quote:
Oh, dat schijnt echt heel erg mee te vallenquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 22:16 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Te veel natuurlijke suikers die ook heel slecht voor je kunnen zijn. Zo jammer.
Samosas moet je echt een keer proberenquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 22:17 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Geen idee wat het is maar fried rice ken ik dan weer wel en dat is ook lekker. Geniet er van.
Kom je al weer bijna naar Nederland en hoe was je verjaardag verder daar? Nog iets speciaals gedaan of zo.
Goffer, waarom verandert dat nou altijd. 12 jaar geleden kreeg ik op mijn klote toen ik trots vertelde dat ik fruit op had en dat dat druiven waren, wel wat veel en toen kreeg ik te horen dat ik er maar 5 per dag mocht want natuurlijke suikers. Eieren weet ik ook al niet meer hoe het zit, eerst was dat heel slecht en pas zei iemand weer dat het geen bal uit maakt.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 22:17 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Oh, dat schijnt echt heel erg mee te vallen
5 druiven er dag?quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 22:18 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Goffer, waarom verandert dat nou altijd. 12 jaar geleden kreeg ik op mijn klote toen ik trots vertelde dat ik fruit op had en dat dat druiven waren, wel wat veel en toen kreeg ik te horen dat ik er maar 5 per dag mocht want natuurlijke suikers. Eieren weet ik ook al niet meer hoe het zit, eerst was dat heel slecht en pas zei iemand weer dat het geen bal uit maakt.
Zal proberen het te onthouden, mijn zoon is fan van thuisbezorgd en dus veel verschillende keukens maar ik roep meestal dat ik niet weet wat iets is en het dan niet aan durf.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 22:17 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Samosas moet je echt een keer proberen
Ja, ik moest toen ook veel afvallen en dacht dat ik er goed aan deed, volgens de dietiste toen dus niet.quote:
Ja dat is het niet.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 22:10 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Is dat een trick question ?
Indiaas bestellen, daar krijg je goede samosas, en verder ook nog heel lekker etenquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 22:20 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Zal proberen het te onthouden, mijn zoon is fan van thuisbezorgd en dus veel verschillende keukens maar ik roep meestal dat ik niet weet wat iets is en het dan niet aan durf.
5 gaat echt nergens over.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 22:18 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Goffer, waarom verandert dat nou altijd. 12 jaar geleden kreeg ik op mijn klote toen ik trots vertelde dat ik fruit op had en dat dat druiven waren, wel wat veel en toen kreeg ik te horen dat ik er maar 5 per dag mocht want natuurlijke suikers. Eieren weet ik ook al niet meer hoe het zit, eerst was dat heel slecht en pas zei iemand weer dat het geen bal uit maakt.
Johan Derksen?quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 20:52 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Het begint wat meer naar het nu te komen. Met een vertraging nog wel
Ging wel mis toen ze giel en die klo******** van derksen ineens als dj aannamen
Die heb ik nog nooit gehoordquote:
Volgend weekend hoop ik weer thuis te zijn jaquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 22:17 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Geen idee wat het is maar fried rice ken ik dan weer wel en dat is ook lekker. Geniet er van.
Kom je al weer bijna naar Nederland en hoe was je verjaardag verder daar? Nog iets speciaals gedaan of zo.
Ja zeg wist ik veel en ik ben zo iemand die dat aan neemt omdat diegene er voor geleerd heeft en er dus verstand van heeft in mijn hoofd. Door het afgelopen jaar heb ik dat inmiddels wel een beetje los gelaten want dingen veranderen steeds dus nu weet ik inmiddels wel een beetje wat goed is of slecht voor mij en de porties, vooral de hoeveelheid is vaak een dingetje.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 22:28 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
5 gaat echt nergens over.
Tenzij je moet crashen voor een operatie ofzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |