het groeien van mn baard vind ik ook maar irritant, elke keer scherenquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 19:10 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Vind dat gegroei van die nagels maar irritant... krijg iedere keer gaten in mijn sokken
Je kunt je laten laserenquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 19:12 schreef mschol het volgende:
[..]
het groeien van mn baard vind ik ook maar irritant, elke keer scheren
Ik ook, teennagels zijn helemaal niet leuk en vervelend.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 19:10 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Vind dat gegroei van die nagels maar irritant... krijg iedere keer gaten in mijn sokken
volgens mij is dat onbetaalbaar voor mijquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 19:13 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Je kunt je laten laseren
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 19:16 schreef mschol het volgende:
[..]
volgens mij is dat onbetaalbaar voor mij
Dat kost ook weer geld. Groeit hier niet aan een boom.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 19:13 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Je kunt je laten laseren
Laser, boem, biem, laserbiem, flashback naar een bepaalde broek gisteravond.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 19:18 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-video
quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 19:19 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Laser, boem, biem, laserbiem, flashback naar een bepaalde broek gisteravond.
Hit me with those laserbeams!quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 19:19 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Laser, boem, biem, laserbiem, flashback naar een bepaalde broek gisteravond.
quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 19:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hit me with those laserbeams!
[ afbeelding ]
Grag gedaan!
Choco, kijk deze dan vanaf het beginquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 19:26 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Je hoeft niet terug te lezen, Deisy heeft even geholpen.
Jezus wat slecht... Hij komt niet eens boven het achtergrond voice bandje uitquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 19:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Choco, kijk deze dan vanaf het begin![]()
Ow je hebt het over de stem nuquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 19:29 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Jezus wat slecht... Hij komt niet eens boven het achtergrond voice bandje uit
LOL-Broekquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 19:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ow je hebt het over de stem nu
Die versie van Shiii met Ryan Molloy was wel beter.
Oude snoepert, wat zei hij nou injeculation en sexy Amsterdam. En zo van de zijkant lijkt het nog groter.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 19:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Choco, kijk deze dan vanaf het begin![]()
quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 19:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ow je hebt het over de stem nu
Die versie van Shiii met Ryan Molloy was wel beter.
Ik ken nog een leuk verhaal over die man.. iets met in zijn maag.. .quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 19:33 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Oude snoepert, wat zei hij nou injeculation en sexy Amsterdam. En zo van de zijkant lijkt het nog groter.
quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 19:40 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik ken nog een leuk verhaal over die man.. iets met in zijn maag.. .
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |