Ja en draadloos, dus kan er nu ook mee rond lopen.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 20:03 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Goeie koptelefoon is wel handig.
Met noise cancelling?

Werkt als een trein iddquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 20:05 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja en draadloos, dus kan er nu ook mee rond lopen.
Zoon had mij een nieuwe telefoon gegeven vorig jaar maar daar kan ik geen audiokabel meer op aansluiten, want dat doen ze bij nieuwe telefoons vaak niet meer omdat ze dan te dik zijn dus toen zei ik, lieve schat, ik ben bijna weer jarig en zou graag een bluetooth koptelefoon krijgen. Heb ik nog gekregen ook en is echt een goede en met noise cancelling, wist niet dat dat zo goed kon werken.

Ok, ja je weet het niet he, zit soms in mijn eigen niet nieuws bubbel en dan kan er wel eens wat gebeuren terwijl ik dat niet doorheb.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 20:07 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Niks. Zit een docu te kijken.
Bekijk deze YouTube-video

ah, dat had ik gemistquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 19:53 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Zeg, ik tik later dat je niet hoeft terug te lezen want Deisyy heeft de foto al geplaatst.

Liever ff geen politiek gedoe vandaag hoor, wordt al helemaal zenuwachtig omdat ik niets verkeerd wil zeggen.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 20:08 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Standaard Idioten reactie: Ja maar Putin, dus kutland!

Politiek gezien is het een idioot land idd.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 20:08 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Standaard Idioten reactie: Ja maar Putin, dus kutland!

Het kan vast nog ergerquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 20:14 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Wat voor niveautje zou onze poes willen?

Wat is er dan?quote:

Princequote:Op zaterdag 11 oktober 2025 20:15 schreef ChocoFan het volgende:
En dit liedje begint nu net bij mij...
Prince, let's go crazy

Alles weet ik niet en ik ben hem pas veel later gaan waarderen en luisteren.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 20:16 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Prince
Alles van die man is gewoon goed

Ik vanaf begin jaren 80.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 20:17 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Alles weet ik niet en ik ben hem pas veel later gaan waarderen en luisteren.

Geeft nietquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 20:19 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ben soms op oorlogspad met mezelf

Make love not warquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 20:19 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]

Dat moet je niet doen hoor. Aai over je bolletje.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 20:19 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]

Iedereen wil vrede. Oorlog is politiek.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 20:22 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Precies! Maar diegene die vrede willen worden belachelijk gemaakt!

Tenzij de 'verkeerde' persoon de vrede regelt dan willen 'ze' plots meer oorlog.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 20:23 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Iedereen wil vrede. Oorlog is politiek.

Ik pas eind jaren 90 denk ik, kon sommige nummers uiteraard wel wat eerder maar nooit verder geluisterd dan de hits jarenlang.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 20:19 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Ik vanaf begin jaren 80.
Staat bij mij met stip op 1.

Nou nou nou. Voel me nu aangesproken omdat ik van de week zei dat ik hard moest lachen om hem.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 20:22 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Precies! Maar diegene die vrede willen worden belachelijk gemaakt!

Ik hang graag de clown uit want hou niet van conflicten.
 Ik hang graag de clown uit want hou niet van conflicten.   

George Michael kan ik ook wel waarderenquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 20:25 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik pas eind jaren 90 denk ik, kon sommige nummers uiteraard wel wat eerder maar nooit verder geluisterd dan de hits jarenlang.
Mijn nummer 1 is en blijft George Michael. Maar luister tegenwoordig zoveel andere muziek dat ik soms vergeet te luisteren naar zijn muziek en als ik het dan weer opzet, word ik weer helemaal blij.

Rustig aan hoor, maak je nou niet te druk, iedereen mag een mening hebben, gewoon overheen lezen dan.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 20:25 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Tenzij de 'verkeerde' persoon de vrede regelt dan willen 'ze' plots meer oorlog.
Ik ga maar ff wat anders doen.

Maak je niet druk, ik snap heus wel dat 99% van beide zijden het goed bedoelenquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 20:28 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Nou nou nou. Voel me nu aangesproken omdat ik van de week zei dat ik hard moest lachen om hem.
Bijna iedereen heeft plus en min punten. Zo bekijk ik het en ik kan om heel veel dingen lachen, daarom praat ik liever niet over politiek omdat mensen dan iets te snel beledigd kunnen zijn terwijl ik denk, neem mij nou niet zo serieus op dat onderwerp.Ik hang graag de clown uit want hou niet van conflicten.

Ok. En zo is het nou eenmaal helaas.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 20:30 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Maak je niet druk, ik snap heus wel dat 99% van beide zijden het goed bedoelen
Het is alleen jammer dat maar 1% dat ziet.

Dit is inderdaad een pareltje.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 20:31 schreef RedShoe het volgende:
Dit was een mooi nummer van hem. Van Queen uiteraard...
 Die zing ik vaak keihard mee als ik hem hoor, wat niet iedereen dan even fijn vindt. Boeiend.
 Die zing ik vaak keihard mee als ik hem hoor, wat niet iedereen dan even fijn vindt. Boeiend.   

Dat verbaast me dan weer niet.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 20:32 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
T is voor mij zelfs een zapmoment

Zoveel goede muziek.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 20:33 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dit is inderdaad een pareltje.Die zing ik vaak keihard mee als ik hem hoor, wat niet iedereen dan even fijn vindt. Boeiend.

Klopt, ik heb wel een tijdje de radio gemeden omdat ik te veel liedjes had die mij verkeerd triggerde maar momenteel gaat dat een stuk beter dus binnenkort maar weer eens proberen, de radio ipv mijn veilige lijstjes.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 20:37 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Zoveel goede muziek.
Ik heb ook altijd wel een radio aan.

Ben ook een radio manquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 20:37 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Zoveel goede muziek.
Ik heb ook altijd wel een radio aan.

Welke heb je op?quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 20:39 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ben ook een radio man
Het mooie van Radio is dat je verrast wordt, soms met bagger, soms met een parel.
Je eigen playlists doen dat niet.

Rquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 20:38 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Klopt, ik heb wel een tijdje de radio gemeden omdat ik te veel liedjes had die mij verkeerd triggerde maar momenteel gaat dat een stuk beter dus binnenkort maar weer eens proberen, de radio ipv mijn veilige lijstjes.

Moet nu eerlijk toegeven dat ik tegenwoordig vooral een YT klikker ben...quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 20:42 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Welke heb je op?
Tegenwoordig veel radio2 hier.

Juist, daarom een tijdje veilig luisteren gedaan. Met mijn saaie vaste lijsten.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 20:43 schreef RedShoe het volgende:
[..]
R
Muziek kan je wel beïnvloeden idd. Zowel positief als negatief.

Een echte fokker heeft toch altijd meerdere tabbladen open...quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 20:43 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Moet nu eerlijk toegeven dat ik tegenwoordig vooral een YT klikker ben...
Twee schermen... eentje fokken of surfen.. de ander random YT stuff, kan ook muziek zijn.
< Input verslaafd

En YT idd.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 20:43 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Moet nu eerlijk toegeven dat ik tegenwoordig vooral een YT klikker ben...
Twee schermen... eentje fokken of surfen.. de ander random YT stuff, kan ook muziek zijn.
< Input verslaafd

Dat vind ik vaak zulke kutprogramma's op tv, dus kijk dat soort dingen niet meer.quote:
 Dus gewoon blijven doen.
 Dus gewoon blijven doen.

Ik kijk dat morgen...quote:

Veronica hierquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 20:42 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Welke heb je op?
Tegenwoordig veel radio2 hier.

Ook goed. Dat is vooral jaren 80 toch?quote:

Het begint wat meer naar het nu te komen. Met een vertraging nog welquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 20:50 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Ook goed. Dat is vooral jaren 80 toch?

video niet beschibaarquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 20:51 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]

Dat was Veronicaquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 20:53 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Curry en van Inkel... doet me dit aan denken, geen idee welke zender ze waren
Curry, mooie wakkere man!

quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 20:47 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Wow! WTF... is die steen weggewaaid war je onder lag!

Floortje...quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 20:53 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat was Veronica
Met Floortje Dessing er ook nog bij

Ik kreeg hem ook niet te zien, wel als ik doorklikte, dus bekijken op youtube, net als daarstraks bij een liedje wat ik postte.quote:

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door Gast_op_Afstand_GOA op 11-10-2025 21:21:10 ]Keyboard Knight

quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 21:12 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Aangezien ik toch al op oorlogspad was vanavond, deel ik een filmpje met de meest gehate, onmogelijke, wereldverwoestende, egotrippende (ok, die is waar), negenzeventig jarige, kreupele, demente (ohnee. dat was die vorige) man die met zijn kleindochter een potje gaat golven.
Belachelijk!!
Hoezoo heeft hij vrije tijd! Hoezoo wil hij een eind aan dode soldaten en burgers! Grrrr Dat kan echt niet! IK WIL GELIJK !!!
Voor de onverschrokken:Ik vind het de grootste narcist die er rondloopt op deze wereld.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't follow me. I am lost too
.
When everything feels like the movies
Yeah, you bleed just to know you're alive

Dat magquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 21:27 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Ik vind het de grootste narcist die er rondloopt op deze wereld.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |