abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218990271
quote:
2s.gif Op zaterdag 11 oktober 2025 15:28 schreef Jippie het volgende:

[..]
Ik denk wel dat hij een psychische optater heeft gekregen, of je nu wordt bedreigd via een tweet of er wordt een terreurcel opgepakt terwijl ze de aanslag op je aan het voorbereiden zijn.
Nog maar een jaartje geleden was hij zijn achterban aan het ophitsen tegen Timmermans met dit soort debiele opmerkingen.

https://x.com/geertwilderspvv/status/1781780824146247946

Ik snap echt niks van mensen die nog steeds in het slachtofferschap van deze man geloven.
pi_218990279
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 oktober 2025 18:53 schreef Lospedrosa het volgende:
3 Mocros, Syriërs, Afghanen.
Is het zo moeilijk om feiten te noemen?

“De daders van 911 waar 5 oudere jongeren”
Tja, als je het beestje bij de naam noemt dan wordt dat tegenwoordig als 'stigmatiserend' gezien.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_218990283
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 oktober 2025 15:34 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Nog maar een jaartje geleden was hij zijn achterban aan het ophitsen tegen Timmermans met dit soort debiele opmerkingen.

Ik snap echt niks van mensen die nog steeds in het slachtofferschap van deze man geloven.
We zien hier één ophitser en dat is niet Wilders... verbeter de wereld, begin bij jezelf.
pi_218990289
quote:

[..]

Iemand die al vijftien jaar met de dood wordt bedreigd en 24/7 zware beveiliging nodig heeft mag wel spreken van een bepaald slachtofferschap. Het wekt dan ook de vraag op waarom jij nu met een whataboutism moet komen. En de tweet die jij aanhaalt is trouwens niet ophitsend, dat kun je beter zeggen van de opmerkingen die Timmermans daar maakt.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_218990290
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 oktober 2025 15:37 schreef Tjoent het volgende:

[..]
We zien hier één ophitser en dat is niet Wilders... verbeter de wereld, begin bij jezelf.
Bij deze besloten niet op Geert te stemmen. 100 deugpunten voor mij!
pi_218990298
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 oktober 2025 15:38 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Welke partij ga je wél op stemmen eigenlijk?
pi_218990299
quote:
14s.gif Op zaterdag 11 oktober 2025 15:38 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Iemand die al vijftien jaar met de dood wordt bedreigd en 24/7 zware beveiliging nodig heeft mag wel spreken van een bepaald slachtofferschap. Het wekt dan ook de vraag op waarom jij nu met een whataboutism moet komen. En de tweet die jij aanhaalt is trouwens niet ophitsend, dat kun je beter zeggen van de opmerkingen die Timmermans daar maakt.
21 jaar al...
  zaterdag 11 oktober 2025 @ 15:40:18 #208
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_218990301
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 oktober 2025 15:38 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Moet jij weten toch.
pi_218990318
quote:
14s.gif Op zaterdag 11 oktober 2025 15:38 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Als je de speech van Timmermans hoorde was het heel duidelijk dat hij niet met geweld bezig was. Wilders heeft er bewust voor gekozen om net te doen alsof dat wel het geval is en zijn achterban op te hitsen met een selectieve quote en over de top omschrijving.

Wilders is dus iemand die zelf flirt met geweld.
pi_218990335
quote:
14s.gif Op zaterdag 11 oktober 2025 15:39 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Welke partij ga je wél op stemmen eigenlijk?
Ik vind iedereen een gradatie van kut, maar de PVV een gevaar voor de samenleving. De partij die het grootste in de peilingen is en beloofd heeft niet met de PVV te gaan samenwerken.
  zaterdag 11 oktober 2025 @ 15:47:22 #211
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_218990341
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 oktober 2025 15:43 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Als je de speech van Timmermans hoorde was het heel duidelijk dat hij niet met geweld bezig was. Wilders heeft er bewust voor gekozen om net te doen alsof dat wel het geval is en zijn achterban op te hitsen met een selectieve quote en over de top omschrijving.

Natuurlijk lacht Wilders in zijn vuistje als extreemlinks geweld gebruikt. Dat vindt ie geweldig.

Net zo geweldig als dat Timmermans dat vindt als rechts over de schreef gaat.

Maar dat gaan ze natuurlijk niet zeggen.
pi_218990359
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 oktober 2025 15:46 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
de PVV een gevaar voor de samenleving.
:')

quote:

[..]
De partij die het grootste in de peilingen is en beloofd heeft niet met de PVV te gaan samenwerken.
Ohja, net als de VVD in 2023
Nee ik ben niet nieuw, ben gewoon mijn wachtwoord kwijt van mijn mail
pi_218990377
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 oktober 2025 15:43 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

Nou, zo duidelijk was dat niet. Als je het namelijk over 'niets nalaten' om te zorgen dat iemand aan de macht komt, laat je nogal wat ruimte voor interpretatie open.

Tel daar dan ook bij op dat GroenLinks een paar jaar terug bij een 'debatavond' betrokken was waar 'geweld als vorm van klimaatprotest' besproken zou worden en in de appgroep van de jongerenbeweging van GroenLinks–PvdA werd gefantaseerd over een oorlog met Israël. De realiteit is dan simpelweg ook dat GroenLinks–PvdA een zéér radicale vleugel heeft.
quote:

[..]
Ik vind iedereen een gradatie van kut, maar de PVV een gevaar voor de samenleving. De partij die het grootste in de peilingen is en beloofd heeft niet met de PVV te gaan samenwerken.
En waarom precies? We hebben ruim een jaar een kabinet met de PVV gehad.
pi_218990381
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 oktober 2025 15:49 schreef Watmoetjenou het volgende:

[..]
:')
[..]
Ohja, net als de VVD in 2023
Geloofwaardig niet gaat samenwerken. Waarschijnlijk gaat dat CDA of PvdA worden zelfs al krijgt de VVD nog een eindsprint.
Al verwacht ik dat niet zo snel als ik deze wanhoop bij Dilan zie.
Bekijk deze YouTube-video

Timestamp gaat helaas niet mee maar 31:55 is wat ik bedoelde.
pi_218990401
quote:
Bedreigde mensen maken soms weleens fouten wegens de stress die de bedreiging met zich meeneemt.
Bedreigde mensen kan men dus een vergissing of gemaakte fout wel vergeven. Ze zijn tenminste menselijk. Toch?
pi_218990408
quote:
14s.gif Op zaterdag 11 oktober 2025 15:51 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Nou, zo duidelijk was dat niet. Als je het namelijk over 'niets nalaten' om te zorgen dat iemand aan de macht komt, laat je nogal wat ruimte voor interpretatie open.

Tel daar dan ook bij op dat GroenLinks een paar jaar terug bij een 'debatavond' betrokken was waar 'geweld als vorm van klimaatprotest' besproken zou worden en in de appgroep van de jongerenbeweging van GroenLinks–PvdA werd gefantaseerd over een oorlog met Israël. De realiteit is dan simpelweg ook dat GroenLinks–PvdA een zéér radicale vleugel heeft.
[..]
En waarom precies? We hebben ruim een jaar een kabinet met de PVV gehad.
Denk je niet dat hij er wat voor of erna heeft gezegd? Ik heb die minder speech van Wilders nog verdedigd. Jammer om te zien dat de andere kant niet zo eerlijk kan zijn.
pi_218990446
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 oktober 2025 15:54 schreef torentje het volgende:

[..]
Bedreigde mensen maken soms weleens fouten wegens de stress die de bedreiging met zich meeneemt.
Bedreigde mensen kan men dus een vergissing of gemaakte fout wel vergeven. Ze zijn tenminste menselijk. Toch?
Juist Wilders had daarom niet moeten doen wat hij daar probeerde.
pi_218990943
Dat Wilders op dodenlijst stond na zijn film Fitna is toch helemaal niet zo bijzonder? Hij wordt dag en nacht al 20 jaar beveiligd, dat is toch niet allemaal voor niets? Dus ik snap al die heisa niet zo goed.
  Redactie Frontpage / Weblog zaterdag 11 oktober 2025 @ 18:58:17 #219
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_218991490
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 oktober 2025 17:23 schreef Elzaas het volgende:
Dat Wilders op dodenlijst stond na zijn film Fitna is toch helemaal niet zo bijzonder? Hij wordt dag en nacht al 20 jaar beveiligd, dat is toch niet allemaal voor niets? Dus ik snap al die heisa niet zo goed.
Als hij de hele campagne geen debat wil doen vind ik het ongeloofwaardig idd. Hopelijk blijft het bij een paar daagjes
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
pi_218991685
Wel een mooi dreigement van RTL, "als je niet komt dan nodigen we Jetten uit."
pi_218991690
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 oktober 2025 17:23 schreef Elzaas het volgende:
concreet vs sluimerend. Dit is een concreet gevaar waarbij je ook niet weet of dit zeker de hele terreurcel is die is opgepakt of een deel. Burgemeester van Antwerpen die ook op de lijst stond heeft ook publieke dingen dit weekend afgezegd.
pi_218992003
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 oktober 2025 15:05 schreef tesssssssss het volgende:

[..]
Wilders doet aan alle twee de debatten van RTL niet mee.

https://www.rtl.nl/nieuws(...)wilders-blijft-staan

"Twee debatten
RTL organiseert twee debatten, op 12 oktober en 19 oktober. Het tweede debat op 19 oktober zal gaan tussen Frans Timmermans (GroenLinks-PvdA), Henri Bontenbal (CDA), Dilan Yeşilgöz (VVD), Rob Jetten (D66), Joost Eerdmans (JA21) en Jimmy Dijk (SP)."

Daar zal hij inderdaad wel zijn redenen voor hebben. Misschien vindt hij de nadelen groter dan de voordelen, maar dat is zomaar een gedachte van mij. Geen feit.
Wat Eerdmans letterlijk uitsprak over dat beeldvorming voor Ja21 belangrijker is dan inhoud, is wat Wilders al jaren toepast en de VVD steeds meer naar toewerkt.

Het is nu een succesvolle poging om de ballon van dreiging van islamitisch geïnspireerd terrorisme enorm op te blazen. Dat heeft zowel VVD als PVV alweer een beetje momentum in de polls gegeven. Veel meer dan hij op inhoud kan scoren.
pi_218992097
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 oktober 2025 16:01 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Juist Wilders had daarom niet moeten doen wat hij daar probeerde.
Justitie moet meer personeel in dienst nemen, zodat de dreigende mannen in de minderheid zouden zijn, waardoor iedere inwoner van ons land zichzelf zou kunnen zijn.
pi_218992816
Echt, wtf.
Weer een toonbeeld van tolerantheid dit topic.
Werkt maar een kant op, niet?

Bizar. Schaam jullie.
Als dat kan.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_218994440
De moslimpjes maken zelf de beste campagne voor de PVV. Geert kan lekker beter veilig thuis blijven.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')