Hij was de man van de macht en hij heeft zijn eigen kabinet om zeep geholpen. Dat maakt hem niet ineens weer oppositie dat maakt hem verantwoordelijk voor de puinhoop.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 14:12 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Wilders is oppositie knuppel
Daar hebben ze hem al duizend maal mee geconfronteerd. Alsof hij daar bang van is.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 14:11 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Ja want nu gaat de oppositie Wilders confronteren met zijn mislukte kabinet
nu heeft hij wat te verliezenquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 14:15 schreef Mubassie het volgende:
[..]
Daar hebben ze hem al duizend maal mee geconfronteerd. Alsof hij daar bang van is.
Hij heeft helemaal niks te verliezen, behalve z'n leven.quote:
Ik zou de west bank niet omschrijven als vrij.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 14:11 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Zolang Hamas er zit al helemaal niet.
Ach ja johquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 14:15 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Hij was de man van de macht en hij heeft zijn eigen kabinet om zeep geholpen. Dat maakt hem niet ineens weer oppositie dat maakt hem verantwoordelijk voor de puinhoop.
Weten ze dat al, dat het niet per video-verbinding kan?quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 20:23 schreef Nebelwerfer het volgende:
Wel apart dat het ook niet per video kan. Is volgens mij ook de eerste keer dat hij dingen, politiek gezien, laat vanwege een matig concrete dreiging.
Zijn leven heeft hij te verliezen, als iemand maar een piepklein foutje maakt.quote:
En dat van z'n beveiligers erbij. Daar moet ook aan gedacht worden.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 14:30 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Zijn leven heeft hij te verliezen, als iemand maar een piepklein foutje maakt.
Gelukkig hebben we uitzonderlijk competente mensen lopen bij onze algemene inlichtingen- en veiligheidsdienst.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 14:31 schreef Tjoent het volgende:
[..]
En dat van z'n beveiligers erbij. Daar moet ook aan gedacht worden.
Onnodige risico's lopen zou belachelijk zijn.
Nee, dat was echt heel stout van Jordanië om dat gebied te bezetten in 1948.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 14:19 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Ik zou de west bank niet omschrijven als vrij.
Nou, daar zit best wel eens een rotte appel tussen...quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 14:36 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we uitzonderlijk competente mensen lopen bij onze algemene inlichtingen- en veiligheidsdienst.
Dat is ook niet de bedoeling.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 14:29 schreef monkyyy het volgende:
Jammer dat Wilders zijn campagne stopt. Nu weet niemand wat zijn standpunten zijn.
Wilders doet aan alle twee de debatten van RTL niet mee.quote:
Even een weekendje onder de radar na de dreiging van afgelopen week is prima uit te leggen. Maar of je dat na een week ook nog kunt is twijfelachtig en dat weet Wilders ook wel.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 15:05 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Wilders doet aan alle twee de debatten van RTL niet mee.
https://www.rtl.nl/nieuws(...)wilders-blijft-staan
"Twee debatten
RTL organiseert twee debatten, op 12 oktober en 19 oktober. Het tweede debat op 19 oktober zal gaan tussen Frans Timmermans (GroenLinks-PvdA), Henri Bontenbal (CDA), Dilan Yeşilgöz (VVD), Rob Jetten (D66), Joost Eerdmans (JA21) en Jimmy Dijk (SP)."
Daar zal hij inderdaad wel zijn redenen voor hebben. Misschien vindt hij de nadelen groter dan de voordelen, maar dat is zomaar een gedachte van mij. Geen feit.
quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 13:04 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Niemand zegt dat hij explosieven moet gaan koppen maar een debatje voeren nu de daders vastzitten lijkt me niet levensgevaarlijk.
Weet je niet. Ik vind het niet gek als hij besluit weg te blijven. Zou het gekker vinden als hij ineens op Tv verschijnt zonder dat de boel daar extreem beveiligd is.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 13:04 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Niemand zegt dat hij explosieven moet gaan koppen maar een debatje voeren nu de daders vastzitten lijkt me niet levensgevaarlijk.
De boel is beveiligd en goedgekeurd door de diensten die hem beveiliigenquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 15:18 schreef Jippie het volgende:
[..]
[..]
Weet je niet. Ik vind het niet gek als hij besluit weg te blijven. Zou het gekker vinden als hij ineens op Tv verschijnt zonder dat de boel daar extreem beveiligd is.
ONZ is een deur Verderop liefie!quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 14:15 schreef Paul het volgende:
Hoe zou het met onze lieverd gaa. Hopelijk kan hij zijn zinnen verzetten met Mario Kart 😭
Ik lees net hierboven dat daar een dubieus persoon in zat? De optie van een videoverbinding leek mij een goed voorstel, maar ik weet niet of het dan is na te gaan waar hij zit. Een praatgraag iemand bij RTL en hij is eenvoudig te vinden.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 15:20 schreef Starhopper het volgende:
[..]
De boel is beveiligd en goedgekeurd door de diensten die hem beveiliigen
Ik denk wel dat hij een psychische optater heeft gekregen, of je nu wordt bedreigd via een tweet of er wordt een terreurcel opgepakt terwijl ze de aanslag op je aan het voorbereiden zijn.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 13:59 schreef Mubassie het volgende:
[..]
Alsof Wilders bang is voor een debat![]()
Dan heb je niets van de politiek gevolgd de laatste jaren en roep je nu maar wat.
Props voor je empathische vermogen, Jippiequote:Op zaterdag 11 oktober 2025 15:28 schreef Jippie het volgende:
[..]
Ik denk wel dat hij een psychische optater heeft gekregen, of je nu wordt bedreigd via een tweet of er wordt een terreurcel opgepakt terwijl ze de aanslag op je aan het voorbereiden zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |