Ben je echt zo naïef?quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 09:36 schreef borbit het volgende:
[..]
Sec gezien juist een heel veilig moment. De potentiële aanslagplegers zijn opgepakt. En hoe groot is nou de kans dat er nog een groepje tegelijkertijd een aanslag aan het beramen is.
Klopt, ik heb dat ook niet gelezen, maar er wordt door sommigen wel luchtig over gedaan.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 09:54 schreef Vostok het volgende:
[..]
Ik heb even teruggelezen, maar ik zie niemand die het goed praat.
Waar heb je dat gelezen?
Wat ook niet zo raar is, want het komt Wilders perfect uit, zo vlak voor de verkiezingen.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 10:01 schreef Jippie het volgende:
[..]
Klopt, ik heb dat ook niet gelezen, maar er wordt door sommigen wel luchtig over gedaan.
Het is vooral dat RTL en de NOS hem ook aanboden het via videoverbinding te doen en hij dat niet wil…je zou bijna denken dat Wilders sowieso niet echt in debat wilde.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 10:01 schreef Jippie het volgende:
[..]
Klopt, ik heb dat ook niet gelezen, maar er wordt door sommigen wel luchtig over gedaan.
Nee dat zeg ik dan ook.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 09:54 schreef Jippie het volgende:
[..]
Denk je echt dat wij als burgers alle insider info te horen krijgen?
Wilders post liever domme filmpjes van Radio Genoa op Twitter, dan dat hij in debat gaat.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 10:39 schreef kalinhos het volgende:
[..]
Het is vooral dat RTL en de NOS hem ook aanboden het via videoverbinding te doen en hij dat niet wil…je zou bijna denken dat Wilders sowieso niet echt in debat wilde.
En dat snap ik ook. Elke lijsttrekker gaat hem aanvallen op 11 maanden regeren, Marjolein Faber aanstellen en fuckall bereiken.
Normaal was Wilders altijd degene die een coalitie kon aanvallen, nu is hij zelf de prooi geworden in het debat. En das lastiger verdedigen.
Natuurlijk komt het Wilders goed uit. Hij heeft een reden om zich niet te hoeven verantwoorden in een debat waarin hij keihard zou worden afgebrand.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 10:53 schreef Montagui het volgende:
Kan dit topic naar BNW? De complot theorieën 'dat het Wilders wel goed uitkomt' zijn niet van de lucht.
Hoeveel dichter kun je bij een doodswens komen?quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 09:25 schreef Niels0Kurovski het volgende:
Hij brengt anderen in gevaar met zijn gedrag dus geen centje medelijden mee.
Janmaat fan gespot !quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 19:46 schreef Chadi het volgende:
[..]
Ik ben niet links of rechts. Ik ben rechtdoor zee....
onze lieverd kan zich heel goed verdedigenquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 10:58 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Natuurlijk komt het Wilders goed uit. Hij heeft een reden om zich niet te hoeven verantwoorden in een debat waarin hij keihard zou worden afgebrand.
Alsof dat debat wat uitmaakt, je stemt toch wel op hemquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 10:58 schreef Paul het volgende:
Het is belangrijker dat onze lieverd blijft leven
Dat rtl debat is dan zo ongebelangrijk
quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 11:01 schreef Gehakt_bal het volgende:
[..]
Alsof dat debat wat uitmaakt, je stemt toch wel op hem
quote:Hartelijk bedankt voor uw interesse.
Uw bericht is doorgestuurd naar Geert Wilders (<anti-spam>@Tweedekamer.nl)
PVV Webservice
Niet op deze mail reageren aub, want dit is een automatisch gegenereerd bericht.
Ow natuurlijk, als de NCTV iets "verwacht" kun je er blindelings van uit gaan dat het veilig is.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 09:08 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
De NCTV verwacht geen restdreiging.
https://www.telegraaf.nl/(...)el-bij/96625391.html
Fortuyn kon ook veilig naar het mediapark.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 11:04 schreef quo_ het volgende:
[..]
Ow natuurlijk, als de NCTV iets "verwacht" kun je er blindelings van uit gaan dat het veilig is.
Als het om mijn eigen leven ging zou ik overigens wel even wachten totdat de NCTV geen restdreiging 'garandeert' of met een andere formulering komt die iets robuuster is.
Zonder hem heb ik ook veel minder belangstelling voor die debatten op tv.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 10:58 schreef Paul het volgende:
Het is belangrijker dat onze lieverd blijft leven
Dat rtl debat is dan zo ongebelangrijk
Mee eens.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 11:05 schreef Black_Baron het volgende:
[..]
Zonder hem heb ik ook veel minder belangstelling voor die debatten op tv.
Het is gewoon raar dat hij niet mee kan doen en de rest gewoon doorgaat alsof er niets aan het handje is.
Voelt niet als een gelijk speelveld.
idd laten we de debatten cancellenquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 11:05 schreef Black_Baron het volgende:
[..]
Zonder hem heb ik ook veel minder belangstelling voor die debatten op tv.
Het is gewoon raar dat hij niet mee kan doen en de rest gewoon doorgaat alsof er niets aan het handje is.
Voelt niet als een gelijk speelveld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |