abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219010288
Uiteindelijk weten wij allemaal ook niks van de aard van de dreiging en inderdaad wat dat met hem doet.

Ik kan me echter de irritatie bij andere lijsttrekkers wel voorstellen (al zullen ze dat niet hardop zeggen) dat ze iemand die aan dezelfde verkiezingen meedoet niet kunnen bevragen op zijn prestaties de afgelopen kabinetsperiode(wat wel gewoon bij Rutte, Asscher, Hoekstra, Jetten, Seegers en nu Vd Plas. Yesilgoz en Van Hijum gebeurde en gebeurt).
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_219010308
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 oktober 2025 08:45 schreef kalinhos het volgende:

[..]
Dat kan, natuurlijk.

Geen idee waarom je specifiek Rob Jetten noemt overigens.

Ook de productiebaas van RTL gaat er niet over, feit is alleen dat zij er alles aan gedaan hebben Wilders de gelegenheid te geven te komen zodat Nederlandse burgers zoveel mogelijk standpunten van lijsttrekkers konden horen en ze met elkaar in debat konden zien gaan.

Wilders wordt zoals je zegt al 20 jaar bedreigd. In 2023 dus ook, toen wastie niet van de tv te slaan.
Ik noem Rob Jetten als voorbeeld, het had ook Frans Timmermans kunnen zijn of Esther Ouwehand.

RTL heeft er alles aan gedaan, tja na talloze klachten bij de Voice zou ik daar niet zoveel waarde aan hechten.

Het verschil met 2023 is dat de arrestatie in Antwerpen net voor het debat plaatsvond, nog geen week geleden. In hoeverre is het dan echt veilig? En nogmaals iedereen kan er wat van vinden, Wilders bepaalt zelf of hij zich veilig genoeg voelt.
pi_219010344
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 oktober 2025 08:56 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Ik noem Rob Jetten als voorbeeld, het had ook Frans Timmermans kunnen zijn of Esther Ouwehand.

RTL heeft er alles aan gedaan, tja na talloze klachten bij de Voice zou ik daar niet zoveel waarde aan hechten.

Het verschil met 2023 is dat de arrestatie in Antwerpen net voor het debat plaatsvond, nog geen week geleden. In hoeverre is het dan echt veilig? En nogmaals iedereen kan er wat van vinden, Wilders bepaalt zelf of hij zich veilig genoeg voelt.
Dit is zo’n krankzinnig argument.
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_219010379
Krijg toch het gevoel dat Wilders helemaal geen nummer 1 wil worden.

Er is helemaal geen PVV campagne meer.
pi_219010417
Nouja, de debatten onteijken is natuurlijk ook de moeilijke vragen ontwijken. Wilders zat aan de knoppen en heeft duidelijk gefaald de afgelopen kabinetsperiode.

In plaats van de jager is hij nu ineens de prooi. Je goed verstoppen is dan een uitstekende optie.

De dreiging/aanleiding waarom hij het debat heeft afgezegd is natuurlijk een triest gebeuren. Gelukkig hebben zedat weten te verijdelen.
pi_219010465
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 oktober 2025 08:59 schreef kalinhos het volgende:

[..]
Nee, ik zie in deze RTL nu niet als partij die als eindverantwoordelijke de veiligheid van een politiek leider kan garanderen. Het is een commerciële zender met belangen en die lagen in het verleden niet bij de veiligheid van hun gasten. Daar verandert een interne training niet zo veel aan.
pi_219010515
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 oktober 2025 08:59 schreef kalinhos het volgende:

[..]
Bizar eigenlijk, dat leugens uit het verleden je niet aangerekend mogen worden.

In de politiek werkt het ook zo.
“Geen actieve herinnering” Rutte is tegenwoordig NAVO baas. Wilders, met zijn vele beloften en hard wegrennen wordt er ook niet op afgerekend als ik zo naar de peilingen kijk.
pi_219010564
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 oktober 2025 09:20 schreef Shotty het volgende:

[..]
Bizar eigenlijk, dat leugens uit het verleden je niet aangerekend mogen worden.

In de politiek werkt het ook zo.
“Geen actieve herinnering” Rutte is tegenwoordig NAVO baas. Wilders, met zijn vele beloften en hard wegrennen wordt er ook niet op afgerekend als ik zo naar de peilingen kijk.
Waar heeft RTL over gelogen dan?
pi_219010573
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 oktober 2025 09:16 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Nee, ik zie in deze RTL nu niet als partij die als eindverantwoordelijke de veiligheid van een politiek leider kan garanderen. Het is een commerciële zender met belangen en die lagen in het verleden niet bij de veiligheid van hun gasten. Daar verandert een interne training niet zo veel aan.
gek dat dat argument elk ander jaar geen issue was dan, of dat het ineens ook voor de NOS en voor zover wij weten SBS geldt.

Daarbij: de veiligheid van de Tweede Kamer ligt natuurlijk niet bij RTL maar bij de instanties die daar over gaan. RTL’s enige taak was die instanties vragen (en vergoeden) het te regelen. Tis niet dat Albert Verlinde ineens met een V op zijn borst daar rondloopt.
  dinsdag 14 oktober 2025 @ 09:27:47 #285
74484 flyguy
Full of Dutch Courage
pi_219010612
Discutabel dat het OM dit nog in de twee weken voor de verkiezingen naar buiten brengt. Misschien interesant om de politiek voorkeur van het management daar te toetsen...
The more debt, the better
pi_219010645
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 oktober 2025 09:24 schreef kalinhos het volgende:

[..]
gek dat dat argument elk ander jaar geen issue was dan, of dat het ineens ook voor de NOS en voor zover wij weten SBS geldt.

Daarbij: de veiligheid van de Tweede Kamer ligt natuurlijk niet bij RTL maar bij de instanties die daar over gaan. RTL’s enige taak was die instanties vragen (en vergoeden) het te regelen. Tis niet dat Albert Verlinde ineens met een V op zijn borst daar rondloopt.
Nogmaals, wat dit jaar anders is is dat er twee dagen voor het debat een terroristische cel opgepakt.
Dat is nieuw, Wilders bepaalt zelf wat die veilig acht en wat niet. En daar hebben we het maar mee te doen.
  dinsdag 14 oktober 2025 @ 10:07:13 #287
500822 Niels0Kurovski
Extreem linkshandig
pi_219010928
Zul je zien dat hij wel beschikbaar is voor debat bij SBS en dat de andere partijen daar geen zin in hebben. :')
Alles blijft. Alles gaat voorbij. Alles blijft voorbijgaan. JD.
  dinsdag 14 oktober 2025 @ 10:52:57 #288
319979 Fok-it
All is well
pi_219011274
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 oktober 2025 09:03 schreef Black_Baron het volgende:
Krijg toch het gevoel dat Wilders helemaal geen nummer 1 wil worden.

Er is helemaal geen PVV campagne meer.
Wilders weet dan ook dat zijn verkiezingswinst wel veilig is. Daar heeft hij niet eens veel campagne voor nodig, laat staan debatten. 2 jaar nonbeleid wordt niet eens afgestraft. Wilders weet dat hij al zijn stemmers als makke geïndoctrineerde schapen om zijn vinger heeft.
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
  dinsdag 14 oktober 2025 @ 15:47:53 #289
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_219013325
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 oktober 2025 09:16 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
"Onze huidige locatie is goedgekeurd door de NCTV, DKDB en de politie"
https://www.rtl.nl/nieuws(...)wilders-blijft-staan?
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_219013344
quote:
10s.gif Op dinsdag 14 oktober 2025 15:47 schreef Starhopper het volgende:

[..]
"Onze huidige locatie is goedgekeurd door de NCTV, DKDB en de politie"
https://www.rtl.nl/nieuws(...)wilders-blijft-staan?
Wat wil je hier nou steeds mee zeggen? De locatie is goedgekeurd maar Wilders moet ook vervoerd worden.

Hoe houden ze een eventuele drone tegen boven z'n auto? Groot gelijk dat ie zich even gedeisd houdt, met dat ziekelijke klimaat in NL wat zeer sterk doet denken aan 2002...
pi_219013369
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 oktober 2025 15:51 schreef Tjoent het volgende:

[..]
Wat wil je hier nou steeds mee zeggen? De locatie is goedgekeurd maar Wilders moet ook vervoerd worden.

Hoe houden ze een eventuele drone tegen boven z'n auto? Groot gelijk dat ie zich even gedeisd houdt, met dat ziekelijke klimaat in NL wat zeer sterk doet denken aan 2002...
Dat zijn typisch zaken waar de DKDB, politie en NCTV niet aan denken.
pi_219013379
Voor zover het al aan 2002 doet denken zou je ergens nog kunnen denken aan die gozer bij Timmermans in die kroeg zondag. Of het ingooien van de ramen bij D66. Of het proberen de hekken te slopen voor het Binnenhof.
Of de klunzen aan bewindspersonen bij de PVV en die dan vergelijken met die bij de LPF.

Maar dat zal je vast wel niet bedoelen.
  dinsdag 14 oktober 2025 @ 15:57:43 #293
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_219013390
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 oktober 2025 15:51 schreef Tjoent het volgende:

[..]

Je weet dat dit de taak is van DKDB?
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  woensdag 15 oktober 2025 @ 13:08:26 #294
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_219020407
Wilders doet weer mee! En gaat in debat bij Vandaag Inside :') :')

https://nos.nl/collectie/(...)oet-mee-aan-debatten
  woensdag 15 oktober 2025 @ 13:59:25 #295
74484 flyguy
Full of Dutch Courage
pi_219020776
Dan heeft het berichtje eruit gooien van het OM toch het gewenste effect gehad...
The more debt, the better
  woensdag 15 oktober 2025 @ 21:44:38 #296
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_219024728
  woensdag 15 oktober 2025 @ 21:48:14 #297
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_219024743
quote:
10s.gif Op woensdag 15 oktober 2025 13:08 schreef Starhopper het volgende:
Wilders doet weer mee! En gaat in debat bij Vandaag Inside :') :')

https://nos.nl/collectie/(...)oet-mee-aan-debatten
Doet ie niet mee, is het niet goed.
Doet ie weer mee, ook niet goed.

:')
pi_219024748
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2025 18:30 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Precies zoals ik zei.
pi_219024753
quote:
1s.gif Op woensdag 15 oktober 2025 21:48 schreef Mubassie het volgende:

[..]
Doet ie niet mee, is het niet goed.
Doet ie weer mee, ook niet goed.

Hij kan beter helemaal verdwijnen en wat anders gaan doen.
pi_219024758
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2025 13:59 schreef flyguy het volgende:
Dan heeft het berichtje eruit gooien van het OM toch het gewenste effect gehad...
Justitie en Politie zijn ondertussen ook wel klaar met wilders
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')