abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219317756
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 november 2025 21:46 schreef summer2bird het volgende:
Een update, ik kom in aanmerking alleen heeft het ziekenhuis hier een aanmeldstop tot iig het nieuwe jaar. En dan nog denk ik wel een wachtlijst.
Er is een ander ziekenhuis die wel plek heeft, maar dat is een eindje verder weg en ik kan daar de ov kosten niet voor ophoesten. Heb ook geen auto ofzo, dus dikke pech. :{

Dus helaas zal het voorlopig nog geen optie zijn.
Vergoed de zorgverzekering geen reiskosten naar het ziekenhuis? Zou dat zeker even bekijken! Volgens mij voor een aantal situaties namelijk wel. Weet niet of jouwe daar onder valt, maar dat even opzoeken lijkt me moeite waard. Hopelijk blijkt het er wel onder te vallen!
pi_219317763
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 november 2025 16:45 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]
Vergoed de zorgverzekering geen reiskosten naar het ziekenhuis? Zou dat zeker even bekijken!
Nope, gebeld met ze en moeilijk moeilijk moeilijk. Doen ze alleen met hele specifieke ziektes en verder niet
Twiddel
pi_219317768
Maar ik heb goed nieuws gekregen, een lokale stichting heeft aangeboden om het ov bedrag te vergoeden.
Dus ik heb me aangemeld bij het ziekenhuis die nog plek heeft :)
Echt opgelucht dat het kan, en ook heel dankbaar naar die stichting.
Twiddel
pi_219317800
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 november 2025 16:48 schreef summer2bird het volgende:
Maar ik heb goed nieuws gekregen, een lokale stichting heeft aangeboden om het ov bedrag te vergoeden.
Misschien kan die stichting een ticket naar Curaçao geven? Das gezonder. :P
Vakman pur sang
pi_219317859
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 november 2025 16:47 schreef summer2bird het volgende:

[..]
Nope, gebeld met ze en moeilijk moeilijk moeilijk. Doen ze alleen met hele specifieke ziektes en verder niet
Ah, goed van je. En klote. En hoera voor de stichting *O* heel veel succes met je behandeling, ik duim voor je dat het je veel oplevert!
pi_219318478
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 november 2025 16:48 schreef summer2bird het volgende:
Wat goed!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')