Mint chocola kopen natuurlijk.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 15:22 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wat ga je met al je extra geld doen?
een beetje, maar ik ga niet hier tot 6 uur smorgens wakker blijvenquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 15:23 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wn ga je nu komend weekend een beetje proberen om je nachtritme vast te houden?
Nee dat snap ikquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 15:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
een beetje, maar ik ga niet hier tot 6 uur smorgens wakker blijven
quote:
Waarom staat er op de voorkant dat ze 'gross' zijn?quote:
eerlijkheid duurt het langstquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 15:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Waarom staat er op de voorkant dat ze 'gross' zijn?
Het gross van de mensen heeft geen smaakquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 15:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat is sowieso waar.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 15:28 schreef essnhills het volgende:
[..]
Het gross van de mensen heeft geen smaak
Omdat mint met chocolade niet lekker is.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 15:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Valt mee. Maar ik zou misschien wel even weer eens achter de wasmachine kunnen kijken.quote:
Ik heb deze vorig jaar gekocht maar kan sindskort zien wat echt stroom verbruikt hier en hoeveel maar ik ben niet ontevreden. Mijn oven vreet wel veel.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 15:22 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik heb sinds vorig jaar een nieuwe. Merkte het wel aan het verbruik.
quote:
Volgens @essnhills hebben jullie geen smaak. Ik geloof haar.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 15:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Omdat mint met chocolade niet lekker is.
zelfs de leukste en mooiste meisjes vissen er wel eens naastquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 15:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
[..]
Volgens @:essnhills hebben jullie geen smaak. Ik geloof haar.
Deze vrouwquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 15:31 schreef Samzz het volgende:
Er is een speciaal plekje in de hel voor mensen die de combi chocola en mint bedacht hebben en opeten.
Over smaak valt niet te twisten.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 15:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
[..]
Volgens @:essnhills hebben jullie geen smaak. Ik geloof haar.
Nou nou nou nou nou.....quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 15:31 schreef Samzz het volgende:
Er is een speciaal plekje in de hel voor mensen die de combi chocola en mint bedacht hebben en opeten.
Zoals @Samzz bedoel je?quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 15:31 schreef mschol het volgende:
[..]
zelfs de leukste en mooiste meisjes vissen er wel eens naast
quote:
Hmm?quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 15:39 schreef mschol het volgende:
[..]
je bent de boel aan het verdraaien.. tsk tsk tsk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |