Zin in.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 11:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja precies. Een Nobelprijs is eigenlijk hetzelfde als een kroketje uit de muur alleen dan een beetje anders.
Ik geef het vijf kwartier.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 11:29 schreef Ama het volgende:
Leger Israël: staakt-het-vuren in Gaza is nu van kracht - https://nos.nl/l/2585888#UPDATE-89414384
met dat soort types, en de types die hem volgen zou het me niks verbazenquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 11:23 schreef Ama het volgende:
[..]
Dat kan dus niet zomaar.Poetin net zo goed niet.
Dus daarom zijn die wachtlijsten zo lang.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 11:29 schreef UitStraling het volgende:
Mensen die Trump niet begrijpen zijn opvallend vaak onder behandeling van een psychiater.
Toeval?
Dan ga ik niet meer voor jou naar de sportschool.quote:
Ik kan niet uit ervaring spreken, maar ze zeggen het.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 11:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Daar worden meisjes geboren met de kuisheidsgordel al om toch?
oke oke ik neem het terugquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 11:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dan ga ik niet meer voor jou naar de sportschool.
Ik las in de gauwigheid alle mensen, en vond dat wat overdreven.quote:
Goed bezig. Ik heb zondag wedstrijd.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 11:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oke oke ik neem het terug![]()
ik ben vandaag geweest
Dus ga jij morgen en ik weer zondag?quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 11:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Goed bezig. Ik heb zondag wedstrijd.
Dat ben je niet, weet ik toevallig 100% zeker.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 11:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Stel dat ik de kloon ben van muis
Bittermuis.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 11:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Stel dat ik de kloon ben van muis
Nee, ik wil fit zijn voor mijn wedstrijd van zondag. Die ik ga zaterdag niet.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 11:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dus ga jij morgen en ik weer zondag?
Hoe kan je dat zeker weten?quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 11:33 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat ben je niet, weet ik toevallig 100% zeker.
En lieve mannen dan zoals Grmbl, Luctor, Recce, Mschol, Koen, Beer, Bosje?quote:
Oja lege flesjes moeten mee naar xe statiegeld machine zoquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 11:35 schreef kwiwi het volgende:
O ja nog even snel het afval en karton wegbrengen voordat de afvalplaats dicht gaat voor de lunch. Lekker opgeruimd het weekend in
Ik mis mij.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 11:36 schreef essnhills het volgende:
[..]
En lieve mannen dan zoals Grmbl, Luctor, Recce, Mschol, Koen, Beer, Bosje?
er staat duidelijk ALLE mannen..quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 11:36 schreef essnhills het volgende:
[..]
ja nee, heb het al terug genomenquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 11:36 schreef essnhills het volgende:
[..]
En Buda, Los, Fles, CE en US?quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 11:36 schreef essnhills het volgende:
[..]
Muis en ballie gaan een mannenhaatclubje oprichtenquote:
Zou jij jezelf als lief omschrijven?quote:
duidelijk...quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 11:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Muis en ballie gaan een mannenhaatclubje oprichten
Een aantal van die wel jaquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 11:38 schreef kwiwi het volgende:
[..]
En Buda, Los, Fles, CE en US?
Oh het was al teruggenomen. Nothing to see people.
Vrouw met sterke mening.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 11:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja nee, heb het al terug genomen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |