Woon je in de bible belt?quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 10:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh lekker! Hier 2-onder-1-kap, met een oprit tussen het huis naast ons, helemaal prima.
Sowieso rustige buren, vooral op zondag.
Ik vind het wel handig om een goede relatie met elkaar te hebben, je weet nooit wanneer je elkaar nodig hebt.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 10:47 schreef mschol het volgende:
[..]
dit, nouja.. ik ken ze qua gezicht en een keer hoi zeggen, maar daar houd het wel bij op
snap ik, we kunnen verder prima met elkaar door 1 deur als et moet, ik ben alleen niet zo van het contact zoeken en houdenquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 10:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vind het wel handig om een goede relatie met elkaar te hebben, je weet nooit wanneer je elkaar nodig hebt.
Eensquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 10:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vind het wel handig om een goede relatie met elkaar te hebben, je weet nooit wanneer je elkaar nodig hebt.
Oh wacht zijn dit die buren die geklaagd hadden over hoe je de planten had water gegeven?quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 10:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja dat welquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 10:49 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh wacht zijn dit die buren die geklaagd hadden over hoe je de planten had water gegeven?
quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 10:47 schreef mschol het volgende:
[..]
dit, nouja.. ik ken ze qua gezicht en een keer hoi zeggen, maar daar houd het wel bij op
Ik heb het niet aangedurfd om aan te bellen en me voor te stellen en dat vind ik nu te laatquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 10:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Kan nog wel toch? Zo lang woon je er nog niet.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 10:50 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
[..]
Ik heb het niet aangedurfd om aan te bellen en me voor te stellen en dat vind ik nu te laat
Kan nog wel. Of een kaartje in de bus ofzo.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 10:50 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
[..]
Ik heb het niet aangedurfd om aan te bellen en me voor te stellen en dat vind ik nu te laat
Wandelie de pandelie in de pauze strakkies.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 10:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
Het is weer heerlie de weerlie vandaag zeg
Daar worden meisjes geboren met de kuisheidsgordel al om toch?quote:
Wat? Niet Donald J. Trump??quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 11:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
María Corina Machado wint nobelprijs voor de vrede
Ik neem aan dat het leger van Noorwegen nu in de hoogste staat van paraatheid wordt gebracht.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 11:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 11:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
RIP Noorwegenquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 11:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat? Niet Donald J. Trump??
Dit klinkt Spaans trouwens, gauw ICE eropaf sturen!
Je zal er zo uitzien op je 58equote:Op vrijdag 10 oktober 2025 11:10 schreef Recce het volgende:
Oh, het is een Venezolaanse. Dat betekent helemaal oorlog.
Fuck this blue short haired world, launch the nukes, all of 'em!!quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 11:18 schreef CherryLips het volgende:
Trump denkt nu, fuck die oorlogen, I'm going home. Geen nobelprijs, dan kan mij die vrede ook verrotten.
Dat kan dus niet zomaar.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 11:23 schreef ieniminimuis het volgende:
Trump is wel instaat als hij weet dat hij morgen dood gaat, om vandaag nog even de knopjes in te drukken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |