Gezellig. Heb een paar jaar geleden wel een boek van haar gelezen. Fijn dat haar pa is gepakt vanwege haar uitstrijkjequote:Op vrijdag 10 oktober 2025 09:11 schreef Ama het volgende:
@:cherrylips Er komt vandaag ook op Netflix iets online over de dochter van de BTK killer.
Ohja. Morgen is het al wel beter joh. Uitgeslapen, dag 3. Dan ben ik hormonaal een beetje manquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 09:27 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik had het over de komende twee weken.
quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 09:20 schreef Moeraskat het volgende:
M’n grootste is die vleugel, die sommige mensen zonder kennis piano noemen.
Ik ga wel even kijken.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 09:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gezellig. Heb een paar jaar geleden wel een boek van haar gelezen. Fijn dat haar pa is gepakt vanwege haar uitstrijkje![]()
Hoe dan? Door DNA-onderzoek of zo?quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 09:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gezellig. Heb een paar jaar geleden wel een boek van haar gelezen. Fijn dat haar pa is gepakt vanwege haar uitstrijkje![]()
quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 09:28 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ohja. Morgen is het al wel beter joh. Uitgeslapen, dag 3. Dan ben ik hormonaal een beetje man
Nooit te oud om te lerenquote:
Morgen zit ik in de voortuin met een blikje bier en elke vrouw die langsloopt laat ik even weten dat ze lekkere tetten en dikke billen hebben. En om het af te maken roep ik altijd:Neukuh!quote:
Er zijn betere manieren om geld uit te gevenquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 09:33 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Morgen zit ik in de voortuin met een blikje bier en elke vrouw die langsloopt laat ik even weten dat ze lekkere tetten en dikke billen hebben. En om het af te maken roep ik altijd:Neukuh!
Volgens mij is het me in mijn pre-blauw tijdperk 1x gelukt.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 09:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je bent wel een echte als het lukt als niet-blauwe
Heb ik ooit voor elkaar gekregen
Schoenen kopen bijvoorbeeld. Echt nodig nuquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 09:33 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Er zijn betere manieren om geld uit te geven
Wanneer?quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 09:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zie dat er ook een serie komt over het monster van Florence.
Goed ideequote:Op vrijdag 10 oktober 2025 09:35 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Schoenen kopen bijvoorbeeld. Echt nodig nu
Deze had ik jaren geleden.quote:
Oh dat is wel snelquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 09:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
'Komende week' staat er.
https://www.netflix.com/latest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |