Het gemeentewapen van Foqueville bevat de volgende tekst:quote:Op maandag 29 september 2025 18:16 schreef CherryLips het volgende:PLOTTWIST
PM mij de data waarop je kunt
• 10 januari
• 17 januari
• 24 januari
• 31 januari
• 7 februari
• 14 februari
• 21 februari
• 28 februari
Oké, wie gaat er mee Red Velvet cookies en Berliner bollen met speculoos bunkeren bij Heinde in Woerden?
Het wordt vast hartstikke leuk. Als je de andere mensen van de groep niet aardig vindt, heb je altijd nog de Berliner bollen. Als driekwart weer op het laatste moment afzegt, ga ik huilen.
gr. gr CL
Dit is het menu:
https://heinde.nl/menu/
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
100.000 katjes
Fuck the EBU!
quote:
lijkt me ook wel vet.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 09:00 schreef Moeraskat het volgende:
Ik ga denk ik Slot Neuschwanstein kopen of de Notre-Dame.
Ik vind de Titanic wel tof. Maar ding is veel te groot.quote:
Rustig he grannyquote:
In Azië vraag ik om hun ID om te checken of ze wel minimaal 21 zijn.quote:
Op mobiel zie je dat lastigerquote:
quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 09:14 schreef Recce het volgende:
Ze zijn hier met een dak bezig. Nu gooien ze alle dakpannen stuk voor stuk in zo'n metalen afvalcontainer. Echt een heerlijk geluid.
Ik hoor dit meteen in mijn hoofd.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 09:14 schreef Recce het volgende:
Ze zijn hier met een dak bezig. Nu gooien ze alle dakpannen stuk voor stuk in zo'n metalen afvalcontainer. Echt een heerlijk geluid.
ze leveren origineel maar well8cht kan je instructies vinden hoe je de afgebrande versie moet bouwenquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 09:14 schreef Samzz het volgende:
Is de Notre Dame de originele of de afgebrande versie?
Grootste wat ik tot nu toe heb gebouwd is die gouden Star Wars robot. Ik heb inmiddels zoveel dat ik een stad kan bouwen. Veel sets uit de jaren 80 met oa treinen (gray era).quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 09:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind de Titanic wel tof. Maar ding is veel te groot.
C-3PO?quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 09:17 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Grootste wat ik tot nu toe heb gebouwd is die gouden Star Wars robot. Ik heb inmiddels zoveel dat ik een stad kan bouwen. Veel sets uit de jaren 80 met oa treinen (gray era).
Dit is mijn grootste set:quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 09:17 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Grootste wat ik tot nu toe heb gebouwd is die gouden Star Wars robot. Ik heb inmiddels zoveel dat ik een stad kan bouwen. Veel sets uit de jaren 80 met oa treinen (gray era).
Echt he, wie doet dat nou?quote:
Oké?quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 09:13 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
In Azië vraag ik om hun ID om te checken of ze wel minimaal 21 zijn.
Jaquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 09:14 schreef Samzz het volgende:
Is de Notre Dame de originele of de afgebrande versie?
Ooooh het T-rex skelet is gaafquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 09:19 schreef dud0r het volgende:
Denk dat mijn grootste lego set het t rex skelet is. in ieder geval in lengte.
verder het disney kasteel heeft een redelijk formaat en de notre dame is ook niet klein.
Yep.quote:
en daar heb je er eigenlijk 3 of 4 van nodig om een echte te makenquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 09:18 schreef Recce het volgende:
[..]
Dit is mijn grootste set:
[ afbeelding ]
Domme mensen.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 09:20 schreef Moeraskat het volgende:
M’n grootste is die vleugel, die sommige mensen zonder kennis piano noemen.
Heb overwogen die te kopen. 3000 stukjes toch?quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 09:18 schreef Recce het volgende:
[..]
Dit is mijn grootste set:
[ afbeelding ]
Zondag pasquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 09:21 schreef ieniminimuis het volgende:
Het is nog helemaal nog geen weekend
Je bent wel een echte als het lukt als niet-blauwequote:
Ik heb ooit een rondleiding gehad op zo'n gevaarte van ThyssenKrupp. Open mijnbouw bruinkool.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 09:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
en daar heb je er eigenlijk 3 of 4 van nodig om een echte te maken![]()
Bekijk deze YouTube-video
Harpsicord?quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 09:20 schreef Moeraskat het volgende:
Bijna 4000 zelfs.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 09:21 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Heb overwogen die te kopen. 3000 stukjes toch?
quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 09:26 schreef Recce het volgende:
[..]
Het wordt alleen maar beter vanaf nu.
Lijkt eropquote:
Ik had het over de komende twee weken.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 09:26 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ben een vrouw onderweg richting menopauze.
Gezellig. Heb een paar jaar geleden wel een boek van haar gelezen. Fijn dat haar pa is gepakt vanwege haar uitstrijkjequote:Op vrijdag 10 oktober 2025 09:11 schreef Ama het volgende:
@:cherrylips Er komt vandaag ook op Netflix iets online over de dochter van de BTK killer.
Ohja. Morgen is het al wel beter joh. Uitgeslapen, dag 3. Dan ben ik hormonaal een beetje manquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 09:27 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik had het over de komende twee weken.
quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 09:20 schreef Moeraskat het volgende:
Ik ga wel even kijken.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 09:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gezellig. Heb een paar jaar geleden wel een boek van haar gelezen. Fijn dat haar pa is gepakt vanwege haar uitstrijkje![]()
Hoe dan? Door DNA-onderzoek of zo?quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 09:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gezellig. Heb een paar jaar geleden wel een boek van haar gelezen. Fijn dat haar pa is gepakt vanwege haar uitstrijkje![]()
quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 09:28 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ohja. Morgen is het al wel beter joh. Uitgeslapen, dag 3. Dan ben ik hormonaal een beetje man
Nooit te oud om te lerenquote:
Morgen zit ik in de voortuin met een blikje bier en elke vrouw die langsloopt laat ik even weten dat ze lekkere tetten en dikke billen hebben. En om het af te maken roep ik altijd:Neukuh!quote:
Er zijn betere manieren om geld uit te gevenquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 09:33 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Morgen zit ik in de voortuin met een blikje bier en elke vrouw die langsloopt laat ik even weten dat ze lekkere tetten en dikke billen hebben. En om het af te maken roep ik altijd:Neukuh!
Volgens mij is het me in mijn pre-blauw tijdperk 1x gelukt.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 09:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je bent wel een echte als het lukt als niet-blauwe
Heb ik ooit voor elkaar gekregen
Schoenen kopen bijvoorbeeld. Echt nodig nuquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 09:33 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Er zijn betere manieren om geld uit te geven
Wanneer?quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 09:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zie dat er ook een serie komt over het monster van Florence.
Goed ideequote:Op vrijdag 10 oktober 2025 09:35 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Schoenen kopen bijvoorbeeld. Echt nodig nu
Deze had ik jaren geleden.quote:
Oh dat is wel snelquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 09:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
'Komende week' staat er.
https://www.netflix.com/latest
Die zal ik even onthouden, thanks voor de tip.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 09:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Until Dawn komt ook binnenkort, de film. Was wel leuk.
Hoeveel dagen duurt die fase?quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 09:33 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Morgen zit ik in de voortuin met een blikje bier en elke vrouw die langsloopt laat ik even weten dat ze lekkere tetten en dikke billen hebben. En om het af te maken roep ik altijd:Neukuh!
Wat is het slagingspercentage?quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 09:33 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Genieten.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 09:14 schreef Recce het volgende:
Totdat mijn vrouwelijke hormonen weer op peil zijnquote:
Het schijnt dat vrouwen er niet zo van gediend zijn dat ze zo worden nageroepenquote:
Er moet er toch wel eentje happen? Waarom doen die kerels het anders?quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 09:43 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Totdat mijn vrouwelijke hormonen weer op peil zijn
[..]
Het schijnt dat vrouwen er niet zo van gediend zijn dat ze zo worden nageroepen
Om te testen of er echt op wordt gehandhaafdquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 09:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Er moet er toch wel eentje happen? Waarom doen die kerels het anders?
jemug... 80 jaar??quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 09:43 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Totdat mijn vrouwelijke hormonen weer op peil zijn
Vroeger stuurde ze die op via e-mail in een powerpoint.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 09:46 schreef CherryLips het volgende:
M'n zus stuurt me soms filmpjes op Instagram die zo ontzettend nep zijnVan die deurbelcamera-filmpjes.
quote:
tweehonderd mailadressen voorbij scrollen terwijl het elke keer naar 1 persoon was gestuurd.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 09:49 schreef ieniminimuis het volgende:
Van die doorgestuurde mails waar ergens helemaal onderaan een linkje stond naar youtube
Anders 7 jaar ongeluk.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 09:50 schreef Nizno het volgende:
[..]
tweehonderd mailadressen voorbij scrollen terwijl het elke keer naar 1 persoon was gestuurd.
Voor je het weet is het kerst.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 09:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
Week is wel weer voorbijgevlogen zeg.
ja was een lekker weekjequote:Op vrijdag 10 oktober 2025 09:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
Week is wel weer voorbijgevlogen zeg.
Benieuwd of we überhaupt een kerstpakket krijgen.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 09:55 schreef Ama het volgende:
Ben benieuw wie hier als eerst een kerstpakket krijgt.
Hoezo?quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 09:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Benieuwd of we überhaupt een kerstpakket krijgen.
Benieuwd of we überhaupt de kerst halen.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 09:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Benieuwd of we überhaupt een kerstpakket krijgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |