Heb sowieso maar aan 1 kant buren, we zijn het laatste huis in de straat. Dus dat scheeltquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 10:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ook <3. En de rest zit niet aan ons vast, dus die doen maar.
heb ik er 2 van op voorraadquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 09:18 schreef Recce het volgende:
[..]
Dit is mijn grootste set:
[ afbeelding ]
Oh lekker! Hier 2-onder-1-kap, met een oprit tussen het huis naast ons, helemaal prima.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 10:42 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Heb sowieso maar aan 1 kant buren, we zijn het laatste huis in de straat. Dus dat scheelt
dit, nouja.. ik ken ze qua gezicht en een keer hoi zeggen, maar daar houd het wel bij opquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 10:45 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik weet niet eens wie mijn buren zijn
Woon je in de bible belt?quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 10:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh lekker! Hier 2-onder-1-kap, met een oprit tussen het huis naast ons, helemaal prima.
Sowieso rustige buren, vooral op zondag.
Ik vind het wel handig om een goede relatie met elkaar te hebben, je weet nooit wanneer je elkaar nodig hebt.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 10:47 schreef mschol het volgende:
[..]
dit, nouja.. ik ken ze qua gezicht en een keer hoi zeggen, maar daar houd het wel bij op
snap ik, we kunnen verder prima met elkaar door 1 deur als et moet, ik ben alleen niet zo van het contact zoeken en houdenquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 10:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vind het wel handig om een goede relatie met elkaar te hebben, je weet nooit wanneer je elkaar nodig hebt.
Eensquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 10:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vind het wel handig om een goede relatie met elkaar te hebben, je weet nooit wanneer je elkaar nodig hebt.
Oh wacht zijn dit die buren die geklaagd hadden over hoe je de planten had water gegeven?quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 10:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja dat welquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 10:49 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh wacht zijn dit die buren die geklaagd hadden over hoe je de planten had water gegeven?
quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 10:47 schreef mschol het volgende:
[..]
dit, nouja.. ik ken ze qua gezicht en een keer hoi zeggen, maar daar houd het wel bij op
Ik heb het niet aangedurfd om aan te bellen en me voor te stellen en dat vind ik nu te laatquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 10:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Kan nog wel toch? Zo lang woon je er nog niet.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 10:50 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
[..]
Ik heb het niet aangedurfd om aan te bellen en me voor te stellen en dat vind ik nu te laat
Kan nog wel. Of een kaartje in de bus ofzo.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 10:50 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
[..]
Ik heb het niet aangedurfd om aan te bellen en me voor te stellen en dat vind ik nu te laat
Wandelie de pandelie in de pauze strakkies.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 10:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
Het is weer heerlie de weerlie vandaag zeg
Daar worden meisjes geboren met de kuisheidsgordel al om toch?quote:
Wat? Niet Donald J. Trump??quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 11:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
María Corina Machado wint nobelprijs voor de vrede
Ik neem aan dat het leger van Noorwegen nu in de hoogste staat van paraatheid wordt gebracht.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 11:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 11:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
RIP Noorwegenquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 11:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat? Niet Donald J. Trump??
Dit klinkt Spaans trouwens, gauw ICE eropaf sturen!
Je zal er zo uitzien op je 58equote:Op vrijdag 10 oktober 2025 11:10 schreef Recce het volgende:
Oh, het is een Venezolaanse. Dat betekent helemaal oorlog.
Fuck this blue short haired world, launch the nukes, all of 'em!!quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 11:18 schreef CherryLips het volgende:
Trump denkt nu, fuck die oorlogen, I'm going home. Geen nobelprijs, dan kan mij die vrede ook verrotten.
Dat kan dus niet zomaar.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 11:23 schreef ieniminimuis het volgende:
Trump is wel instaat als hij weet dat hij morgen dood gaat, om vandaag nog even de knopjes in te drukken.
Ik zie jou daar veel eerder toe in staat (zeker als je joekeltje er niet meer is)quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 11:23 schreef ieniminimuis het volgende:
Trump is wel instaat als hij weet dat hij morgen dood gaat, om vandaag nog even de knopjes in te drukken.
Nogal grijs.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 10:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
Het is weer heerlie de weerlie vandaag zeg
Anderen hoeven niet te lijden als ik lijdquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 11:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik zie jou daar veel eerder toe in staat (zeker als je joekeltje er niet meer is)
Als je zou zeggen dat ze begin 40 is, zou ik het ook geloven.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 11:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je zal er zo uitzien op je 58e
[ afbeelding ]
Ja precies. Een Nobelprijs is eigenlijk hetzelfde als een kroketje uit de muur alleen dan een beetje anders.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 11:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
Als Trump nu even oorlog in Oekraīne oplost krijgt hij volgend jaar vast die Nobelprijs.
Behalve mannen zeker?quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 11:27 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Anderen hoeven niet te lijden als ik lijd
Zin in.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 11:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja precies. Een Nobelprijs is eigenlijk hetzelfde als een kroketje uit de muur alleen dan een beetje anders.
Ik geef het vijf kwartier.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 11:29 schreef Ama het volgende:
Leger Israël: staakt-het-vuren in Gaza is nu van kracht - https://nos.nl/l/2585888#UPDATE-89414384
met dat soort types, en de types die hem volgen zou het me niks verbazenquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 11:23 schreef Ama het volgende:
[..]
Dat kan dus niet zomaar.Poetin net zo goed niet.
Dus daarom zijn die wachtlijsten zo lang.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 11:29 schreef UitStraling het volgende:
Mensen die Trump niet begrijpen zijn opvallend vaak onder behandeling van een psychiater.
Toeval?
Dan ga ik niet meer voor jou naar de sportschool.quote:
Ik kan niet uit ervaring spreken, maar ze zeggen het.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 11:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Daar worden meisjes geboren met de kuisheidsgordel al om toch?
oke oke ik neem het terugquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 11:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dan ga ik niet meer voor jou naar de sportschool.
Ik las in de gauwigheid alle mensen, en vond dat wat overdreven.quote:
Goed bezig. Ik heb zondag wedstrijd.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 11:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oke oke ik neem het terug![]()
ik ben vandaag geweest
Dus ga jij morgen en ik weer zondag?quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 11:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Goed bezig. Ik heb zondag wedstrijd.
Dat ben je niet, weet ik toevallig 100% zeker.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 11:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Stel dat ik de kloon ben van muis
Bittermuis.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 11:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Stel dat ik de kloon ben van muis
Nee, ik wil fit zijn voor mijn wedstrijd van zondag. Die ik ga zaterdag niet.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 11:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dus ga jij morgen en ik weer zondag?
Hoe kan je dat zeker weten?quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 11:33 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat ben je niet, weet ik toevallig 100% zeker.
En lieve mannen dan zoals Grmbl, Luctor, Recce, Mschol, Koen, Beer, Bosje?quote:
Oja lege flesjes moeten mee naar xe statiegeld machine zoquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 11:35 schreef kwiwi het volgende:
O ja nog even snel het afval en karton wegbrengen voordat de afvalplaats dicht gaat voor de lunch. Lekker opgeruimd het weekend in
Ik mis mij.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 11:36 schreef essnhills het volgende:
[..]
En lieve mannen dan zoals Grmbl, Luctor, Recce, Mschol, Koen, Beer, Bosje?
er staat duidelijk ALLE mannen..quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 11:36 schreef essnhills het volgende:
[..]
ja nee, heb het al terug genomenquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 11:36 schreef essnhills het volgende:
[..]
En Buda, Los, Fles, CE en US?quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 11:36 schreef essnhills het volgende:
[..]
Muis en ballie gaan een mannenhaatclubje oprichtenquote:
Zou jij jezelf als lief omschrijven?quote:
duidelijk...quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 11:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Muis en ballie gaan een mannenhaatclubje oprichten
Een aantal van die wel jaquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 11:38 schreef kwiwi het volgende:
[..]
En Buda, Los, Fles, CE en US?
Oh het was al teruggenomen. Nothing to see people.
Vrouw met sterke mening.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 11:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja nee, heb het al terug genomen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |