Domme mensen.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 09:20 schreef Moeraskat het volgende:
M’n grootste is die vleugel, die sommige mensen zonder kennis piano noemen.
Heb overwogen die te kopen. 3000 stukjes toch?quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 09:18 schreef Recce het volgende:
[..]
Dit is mijn grootste set:
[ afbeelding ]
Zondag pasquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 09:21 schreef ieniminimuis het volgende:
Het is nog helemaal nog geen weekend
Je bent wel een echte als het lukt als niet-blauwequote:
Ik heb ooit een rondleiding gehad op zo'n gevaarte van ThyssenKrupp. Open mijnbouw bruinkool.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 09:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
en daar heb je er eigenlijk 3 of 4 van nodig om een echte te maken![]()
Bekijk deze YouTube-video
Harpsicord?quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 09:20 schreef Moeraskat het volgende:
Bijna 4000 zelfs.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 09:21 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Heb overwogen die te kopen. 3000 stukjes toch?
quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 09:26 schreef Recce het volgende:
[..]
Het wordt alleen maar beter vanaf nu.
Lijkt eropquote:
Ik had het over de komende twee weken.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 09:26 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ben een vrouw onderweg richting menopauze.
Gezellig. Heb een paar jaar geleden wel een boek van haar gelezen. Fijn dat haar pa is gepakt vanwege haar uitstrijkjequote:Op vrijdag 10 oktober 2025 09:11 schreef Ama het volgende:
@:cherrylips Er komt vandaag ook op Netflix iets online over de dochter van de BTK killer.
Ohja. Morgen is het al wel beter joh. Uitgeslapen, dag 3. Dan ben ik hormonaal een beetje manquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 09:27 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik had het over de komende twee weken.
quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 09:20 schreef Moeraskat het volgende:
Ik ga wel even kijken.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 09:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gezellig. Heb een paar jaar geleden wel een boek van haar gelezen. Fijn dat haar pa is gepakt vanwege haar uitstrijkje![]()
Hoe dan? Door DNA-onderzoek of zo?quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 09:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gezellig. Heb een paar jaar geleden wel een boek van haar gelezen. Fijn dat haar pa is gepakt vanwege haar uitstrijkje![]()
quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 09:28 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ohja. Morgen is het al wel beter joh. Uitgeslapen, dag 3. Dan ben ik hormonaal een beetje man
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |