Ja, zeker als hij reportage programma's maakt en Groenteman & van Roosmalen.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 22:13 schreef svann het volgende:
Bah, weer die gare van Roosmalen.
Iemand wel fan?
In combinatie met Groenteman zal zijn stijl beter tot zijn recht komen, dat zap ik niet meteen weg.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 22:20 schreef Makamba_ het volgende:
Ja, zeker als hij reportage programma's maakt en Groenteman & van Roosmalen.
Geef wel eerlijk toe dat zijn aanwezigheid als gast bij programma's minder zijn. Dan wordt het wel snel een cynische act.
Dan is hij meer zichzelf. Als gast moest hij in paar seconden scoren terwijl de rest van de uitzending hem weinig boeit.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 22:24 schreef svann het volgende:
[..]
In combinatie met Groenteman zal zijn stijl beter tot zijn recht komen, dat zap ik niet meteen weg.
Dat zure hoofd van Van Roosmalen ernaast momenteelquote:Op donderdag 9 oktober 2025 22:24 schreef svann het volgende:
[..]
In combinatie met Groenteman zal zijn stijl beter tot zijn recht komen, dat zap ik niet meteen weg.
Van die stapel wooneenheid-containers?quote:Op donderdag 9 oktober 2025 22:46 schreef dvdfreak het volgende:
tiny huis is vooral voor diegene die rest van hun leven alleen willen wonen
En Klaver negeer je? Die stelt dat Nederland na de tweede wereldoorlog zelf huizen bouwde zonder enige financiële hulp?quote:Op donderdag 9 oktober 2025 22:52 schreef NoCigar het volgende:
Waarom zit er elke avond zo'n populistische halve gare aan tafel? Fleur (vzmh) vertelde gisteren 24 keer dat ze mensen sprak die zich hierin toch niet herkennen. Domme Keizer wil nieuwe onbestuurbare woonwagenkampen als oplossing.
Klaver zit er lang niet zo vaak en Klaver zit niet in de regering. Sarah Paling wel.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 22:53 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
En Klaver negeer je? Die stelt dat Nederland na de tweede wereldoorlog zelf huizen bouwde zonder enige financiële hulp?
Hij is er zo klaar mee ondertussenquote:Op donderdag 9 oktober 2025 22:53 schreef NoCigar het volgende:
Opletten Van Roosmalen, niet zo ongeïnteresseerd om je heen loeren.
Hij straalt het echt uit.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 22:55 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Hij is er zo klaar mee ondertussen
Dit was nooit een punt in jouw posts hierboven.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 22:55 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Klaver zit er lang niet zo vaak en Klaver zit niet in de regering. Sarah Paling wel.
Zit ook wel echt tussen een verschrikkelijke discussie en mensen.quote:
Jawel. Maar mijn punt was zeker niet een eventueel onjuiste visie op de geschiedenis van Jesse Klaver. Dat is namelijk vrij irrelevant.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 22:56 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Dit was nooit een punt in jouw posts hierboven.
Dat is ze niet, maar ze walst door zonder naar een ander te luisteren. Ze luistert zelfs niet naar Pauw als hij aangeeft dat het genoeg is. Dat is drammen, niet debatteren.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 23:01 schreef kalinhos het volgende:
Keijzer is als debater echt veel sterker
Als het Klaver dwingt tot een goedkope "paling" opmerking als afsluiter is het wel effectief .quote:Op donderdag 9 oktober 2025 23:02 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dat is ze niet, maar ze walst door zonder naar een ander te luisteren. Ze luistert zelfs niet naar Pauw als hij aangeeft dat het genoeg is. Dat is drammen, niet debatteren.
Ze gaf geen antwoord, begon geïrriteerd te stotteren, reageerde niet op de aantijging van Klaver en begon uiteindelijk maar wat te kletsen over 'Afgehaakt Nederland'.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 23:01 schreef kalinhos het volgende:
Ze debateert niet, ze lult door hem heen met monologen en probeert hem niet aan het woord te laten en wordt zelfs boos als ie dr meer dan terecht interrumpeert. Zelfs voor Pauw had ze nauwelijks respect.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 23:01 schreef kalinhos het volgende:
Van Roosmalen was best leuk toch nu hij echt zijn eigen segment had?quote:Op donderdag 9 oktober 2025 23:09 schreef svann het volgende:
Fijn weekend? Nu al, Pauw?
Welterusten straks
Ik niet, hij is wel te netjes en wil debateren zonder plat te walsen. Dat soort leiders/politici op links redden het niet. Melkert, Cohen en Asscher waren ook van dat kaliber. Je kunt van Timmermans zeggen wat je wil en men vindt hem soms te fel, maar hij kan politici als Keijzer en zelfs Wilders op een effectieve manier pareren èn het toch bij de inhoud houden.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 23:00 schreef Makamba_ het volgende:
Ik vind Klaver wel echt heel zwak hoor.
De RvS geeft een advies.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 23:04 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Als het Klaver dwingt tot een goedkope "paling" opmerking als afsluiter is het wel effectief .
Heb je ook daadwerkelijk gekeken?quote:Op donderdag 9 oktober 2025 23:16 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik niet, hij is wel te netjes en wil debateren zonder plat te walsen. Dat soort leiders/politici op links redden het niet. Melkert, Cohen en Asscher waren ook van dat kaliber. Je kunt van Timmermans zeggen wat je wil en men vindt hem soms te fel, maar hij kan politici als Keijzer en zelfs Wilders op een effectieve manier pareren èn het toch bij de inhoud houden.
Wat ze zei was gewoon waar. Je zou net zo goed kunnen betogen dat het ihkv Artikel 1 oneerlijk is om iemand die in 2023 hier de grens over gelopen is voorrang te geven in 2025 op iemand die al sinds 2017 ingeschreven staat. Maarja…als je pas in 2023 hier was kon je je ook niet al in 2017 inschrijven dus is die achterstand wel eerlijk….?quote:Op donderdag 9 oktober 2025 23:29 schreef miss_sly het volgende:
[..]
De RvS geeft een advies.
Maar Keijzer ‘vindt’ dat het anders is, dus ze doet toch wat ze wil.
Daar valt niet mee te debatteren.
Mensen die debatteren beoordelen op basis van wie het hardste roeptquote:Op donderdag 9 oktober 2025 23:01 schreef kalinhos het volgende:
Of dingen aannemen…quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 11:19 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Mensen die debatteren beoordelen op basis van wie het hardste roept
Natuurlijk anders reageer ik er niet op.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 23:37 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Heb je ook daadwerkelijk gekeken?
Dat mag je uiteraard vinden, maar ik vind het niet echt sterk dat je dat roept zonder te zetten wat je dan onzin vindt. Nu is het een persoonlijke kwalificatie en een mening, kan ik niet op reageren.quote:Wil Keijzer hier niet verdedigen maar Klaver kwam met tenminste evenveel onzin.
Nogmaals als je wat specifieker bent kan ik erop reageren. Nu straalt het er enkel vanaf dat je Klaver niet mag als persoon. Dat mag prima, maar over jouw persoonlijke mening over een persoon voel ik me niet geroepen tot discussie.quote:En zijn verhaal over Nederland na de tweede wereld oorlog steekt mij nog altijd, wat een onzin.
Als hij dat niet had gedaan was ze alleen maar aan het woord, zelfs Pauw kreeg er nauwelijks een woord tussen.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 13:36 schreef kalinhos het volgende:
[..]
Of dingen aannemen…
Ik vond haar argumenten sterker en ze probeerde een stuk minder Klaver midden in de zin te onderbreken, wat hij wel continu deed.
Tsja haar antwoorden behoefden nou eenmaal wat duiding en context. Ik heb dat persoonlijk liever dan alleen maar korte oneliners.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 14:53 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Als hij dat niet had gedaan was ze alleen maar aan het woord, zelfs Pauw kreeg er nauwelijks een woord tussen.
Dat kan wel zijn, maar dat wil niet zeggen dat je recht hebt op meer spreektijd en dat je opponent je die ruimte ten koste van zichzelf ook maar dient te geven. Ik ben ook de mening toegedaan dat ie alleen oneliners wilde uiten, maar als je er niet tussenkomt, dan gaat het wel meer richting korte zinnetjes.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 15:33 schreef kalinhos het volgende:
[..]
Tsja haar antwoorden behoefden nou eenmaal wat duiding en context. Ik heb dat persoonlijk liever dan alleen maar korte oneliners.
Nogmaals dat lukte ook alleen maar als je niet geïnterrumpeerd wordt, dit was gewoon een column die je in het Buitenhof had of in de krant. In een debat is het dat je er ook over tegengesproken moet kunnen worden, dat ontweek ze door maar door te lullen. Je kunt het Klaver hooguit kwalijk nemen dat ie haar niet beter wist te interrumperen, vind ik.quote:Dat punt over die ¤1400 extra huur per jaar of dat statushouders ong 25% van huurwoningen krijgen dmv voorrang legde ze prima uit, maar wel in wat meer zinnen dan alleen :”JE VERHOOGT DE HUREN VOOR DE MENSEN!!”
Ik heb persoonlijk meer met Klaver in de zin dat ik m sympathieker en soms in de kamer ook humoristischer vind, maar Keizer verdedigde haar punten beter dan hij ze maakte.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |