quote:
quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 20:48 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Er achter is ook weer zoiets.
Allemaal goed,quote:
Wie is Bonaire?quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 21:01 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
[..]
[..]
Allemaal goed,
jullie gaan allemaal door voor de fietsreis van Bonaire
Fucker.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 21:01 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
[..]
[..]
Allemaal goed,
De evil halfzus van Scarletquote:
Oh, i blame youquote:
Klein of Groot Bonaire?, dat scheelt namelijk nogalquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 21:01 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
[..]
[..]
Allemaal goed,
quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 21:02 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Oh, i blame you
Zie jouw naam en zit nu aan de chocolade
Nee, die zijn op.quote:
De saaiste van de twee natuurlijkquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 21:03 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Klein of Groot Bonaire?, dat scheelt namelijk nogal
Dan moet je je eigen climax regelen?quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 21:07 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Vond het wel een beetje een anti-climax
Is toch beter dan helemaal geen climax.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 21:07 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Vond het wel een beetje een anti-climax
Dat doe ik al veel te lang... dat is pas saai !quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 21:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan moet je je eigen climax regelen?
Vond dat destijds wel een goede vernieuwende band , en nog steeds lekkere muziek !quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 21:11 schreef Shii het volgende:
Frankie Goes To Hollywood - Relax
Bekijk deze YouTube-video
Ik kreeg van de week ineens een paar keer Holly Johnson langs in mijn feed, in een strak leer pakquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 21:11 schreef Shii het volgende:
Frankie Goes To Hollywood - Relax
Het waren wel mafkezen.. hoorde ooit een verhaal dat hij zijn maag moest laten leegpompen.. en ik ga je niet vertellen wat er in zatquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 21:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik kreeg van de week ineens een paar keer Holly Johnson langs in mijn feed, in een strak leer pak
Ze waren in die tijd wel goed, nu nog trouwens.
Haribo colaflesjes?quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 21:15 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Het waren wel mafkezen.. hoorde ooit een verhaal dat hij zijn maag moest laten leegpompen.. en ik ga je niet vertellen wat er in zat
Ah joh, vertel nou!quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 21:15 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Het waren wel mafkezen.. hoorde ooit een verhaal dat hij zijn maag moest laten leegpompen.. en ik ga je niet vertellen wat er in zat
Nog meer geheimzinnigheid, je lijkt marc wel.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 21:15 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ja deze is mooiquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 21:18 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Nu we toch bezig zijn... deze heeft voor mij een speciale betekenis... niet met iemand ofzo.. maar deze, in deze lange uitvoering.. Prachtig!
Was destijds verboden op de BBC ... man man man Ik was toen al alergies voor censuur
Ik weet niet of Holly er altijd bij is gebleven. Laatst een hele goede uitvoering op YT gezien met een andere zanger (Ryan Molloy, tevens acteur).quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 21:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik kreeg van de week ineens een paar keer Holly Johnson langs in mijn feed, in een strak leer pak
Ze waren in die tijd wel goed, nu nog trouwens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |