Nee, in België gaat het lekker. In wijken van Brussel woeden Noord-Afrikaanse bendeoorlogen, waarbij het leger op straat moet om orde te scheppen. Maar succes daar hoor.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 08:11 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Echt hè, Nederland is totaal verloren. Mag ik me bij jullie aansluiten?
In Nederland gaat de PVV weer de grootste worden en gaan we weer minimaal een jaar totaal stilstaan. Alles is beter dan hier.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 09:12 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Nee, in België gaat het lekker. In wijken van Brussel woeden Noord-Afrikaanse bendeoorlogen, waarbij het leger op straat moet om orde te scheppen. Maar succes daar hoor.
Irrelevant. Niemand wil met de PVV samenwerken.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 09:17 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
In Nederland gaat de PVV weer de grootste worden en gaan we weer minimaal een jaar totaal stilstaan. Alles is beter dan hier.
Weer dat achterlijk domme riedeltjequote:Op vrijdag 10 oktober 2025 09:20 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Irrelevant. Niemand wil met de PVV samenwerken.
Bovendien is stilstand waarschijnlijk beter dan progressief links beleid, die zullen de grenzen wagenwijd open gaan zetten en dan krijgen we hier op den duur ook bendeoorlogen tussen Noord-Afrikanen met kalasjnikovs.
Alle voorstellen om de migratie in te perken werden tegenwerkt door alles en iedereen. Wellicht moet je de vraag eens stellen hoe het komt dat links en progressieve partijen en zelfs centrumpartijen niets aan de migratie willen doen?quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 09:25 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Weer dat achterlijk domme riedeltjeniemand trapt daarin vriend. Bovendien staat met stilstand de grens ook gewoon wagenwijd open.
Hoe kom je erbij dat ze er niets aan willen doen? Wellicht moet jij je de vraag eens stellen waarom je zo graag dingen verzint. Heel hard dingen roepen komt ongetwijfeld heel daadkrachtig over, maar dat is het niet. Het land besturen is iets complexer dan dat en vraagt om meer nuance.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 09:29 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Alle voorstellen om de migratie in te perken werden tegenwerkt door alles en iedereen. Wellicht moet je de vraag eens stellen hoe het komt dat links en progressieve partijen en zelfs centrumpartijen niets aan de migratie willen doen?
Tegengewerkt door de incompetentie en onwil van de bewindspersonen die er daadwerkelijke iets over te zeggen hadden.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 09:29 schreef HowardRoark het volgende:
Alle voorstellen om de migratie in te perken werden tegenwerkt door alles en iedereen.
Is goedquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 08:11 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Echt hè, Nederland is totaal verloren. Mag ik me bij jullie aansluiten?
Mja gewoon weg blijven daar.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 09:12 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Nee, in België gaat het lekker. In wijken van Brussel woeden Noord-Afrikaanse bendeoorlogen, waarbij het leger op straat moet om orde te scheppen. Maar succes daar hoor.
Beetje tape werkt ook. Of ze moeten het zonde van de dure drone gevonden hebben.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 21:07 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Het klinkt op mij eerder als het maken van onderdelen om de bom te kunnen bevestigen aan de drone?
Dat heeft helemaal niets met elkaar te maken. Dit neppe kutland was daarvoor ook al totaal verloren.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 13:26 schreef Glazenmaker het volgende:
Ergens in België zijn 3 boefjes gepakt voor een knullig plan en op fok roepen te bange mannetjes dat Nederland verloren is. Ik kan mij gewoon niet voorstellen hoe het is om altijd zo'n broekpoepert te zijn.
Wat doe je hier dan nog?quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 13:28 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Dat heeft helemaal niets met elkaar te maken. Dit neppe kutland was daarvoor ook al totaal verloren.
Jihadisme is conservatief religieus, dat is toch de extreem rechtse hoek?quote:Op donderdag 9 oktober 2025 20:58 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ben je nou sarcastisch want jaarlijks meldt de NCTV voor aanslagen uit extreem rechtse hoek.
Maar misschien bedoelen ze daar wel jihadisten mee.
Lachend en zittend achterover leunen en jullie ondergang aanschouwen.quote:
PVV had een onderbouwde noodwet die ze niet ingezet hebben. Dus denk dat de PVV er niets aan wil doen.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 09:29 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Alle voorstellen om de migratie in te perken werden tegenwerkt door alles en iedereen. Wellicht moet je de vraag eens stellen hoe het komt dat links en progressieve partijen en zelfs centrumpartijen niets aan de migratie willen doen?
Ja echt vreselijk. Tot nu toe werden we vooral gewaarschuwd voor extreem rechts, maar nu krijgen we dit er ook nog bij. Dat waren we helemaal niet gewend van de religie van de vrede.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 21:10 schreef FlippingCoin het volgende:
vreselijk al die moslims welke over willen gaan op moord en doodslag voor hun rare geloof.
Een sneu bestaan. Succes ermee!quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 13:33 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Lachend en zittend achterover leunen en jullie ondergang aanschouwen.
Het gaat niet om feiten, maar de onderbuik. Faber was goed in publiciteitsstunts, wat minder in daadwerkelijk regeren met van die saaie wetten indienen.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 13:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
PVV had een onderbouwde noodwet die ze niet ingezet hebben. Dus denk dat de PVV er niets aan wil doen.
Ik snap dat jij die mening bent toegedaan, bedankt vriend!quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 13:47 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Een sneu bestaan. Succes ermee!
Zouden ze stemmen, en zo ja welke partij?quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 13:31 schreef Ozewiezewozewalla het volgende:
[..]
Jihadisme is conservatief religieus, dat is toch de extreem rechtse hoek?
https://nos.nl/artikel/25(...)elwit-van-terreurcelquote:Belgische zender: ook Geert Wilders doelwit van terreurcel
Ook PVV-leider Geert Wilders zou een doelwit zijn geweest van de Belgische terreurcel die gisteren werd opgepakt. Dat meldt een journalist van de Belgische commerciële omroep VTM Nieuws.
In Nederland doet de NCTV er geen uitspraken over, maar Wilders heeft het NOS-debat op NPO Radio 1 van vanmiddag afgezegd.
Hij schrijft op X dat wordt uitgezocht of het bericht klopt. "Tot ik dat weet ga ik nergens heen", laat hij weten.
Terecht. We moeten niet gaan buigen voor terroristen.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 14:11 schreef Jor_Dii het volgende:
Vervolgens gaat men hier vrolijk verder zonder Wilders: https://nos.nl/collectie/(...)t-kijk-hier-live-mee
Ja, wat zou je moeten doen in zo'n geval?quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 14:11 schreef Jor_Dii het volgende:
Vervolgens gaat men hier vrolijk verder zonder Wilders: https://nos.nl/collectie/(...)t-kijk-hier-live-mee
Van de andere kant zijn de samenzweerders opgepakt, dus het gevaar is geweken.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 14:14 schreef capricia het volgende:
[..]
Ja, wat zou je moeten doen in zo'n geval?
Als de leider van de grootste partij niet kan komen vanwege terreurdreigingen.
Ik zou wel denken dat er heel veel aandacht aan geschonken zou mogen worden. Maar ja, dan speel je hem ook in de kaart, dus dat zullen ze wel niet doen.
Je zou sws ieder debat waarbij dit speelt, moeten inleiden en afsluiten met aandacht voor dit probleem.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 14:15 schreef Jor_Dii het volgende:
Natuurlijk moet zo'n debat doorgaan, maar Wilders wordt nu in feite al de mond gesnoerd door deze terroristische dreiging. Hij kan voorlopig waarschijnlijk niet aansluiten bij debatten.
Het is een radio debat, ze kunnen hem ook gewoon bellen. Elke randdebiel radio DJ in het land heeft om te haverklap mensen live in de uitzending.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 14:14 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik zou wel denken dat er heel veel aandacht aan geschonken zou mogen worden. Maar ja, dan speel je hem ook in de kaart, dus dat zullen ze wel niet doen.
Daarom moet Wilders ook gewoon naar debat gaan en niet gaan bukken voor deze boefjes.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 14:19 schreef capricia het volgende:
[..]
Je zou sws ieder debat waarbij dit speelt, moeten inleiden en afsluiten met aandacht voor dit probleem.
Want mensen de mond snoeren is gewoon wat die jihadisten willen.
Dat vind ik te kort door de bocht. Daarmee zet hij zijn eigen veiligheid en die van anderen op het spel.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 14:25 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Daarom moet Wilders ook gewoon naar debat gaan en niet gaan bukken voor deze boefjes.
Amper. Ze zijn toch opgepakt?quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 14:26 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Dat vind ik te kort door de bocht. Daarmee zet hij zijn eigen veiligheid en die van anderen op het spel.
Want daarmee weten we 100% zeker dat de dreiging volledig weg is?quote:
100% veiligheid is sowieso al nooit mogelijkquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 14:28 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Want daarmee weten we 100% zeker dat de dreiging volledig weg is?
Als Wilders had daar gewoon een voorstel voor kunnen indienen, maar dat heeft hij in 30 jaar 2e kamer nog niet gedaan.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 14:03 schreef Alpha0 het volgende:
Nu Wilders ook doelwit. Als we al dat volk nou eens preventief terugsturen naar de zandbak, zijn we eindelijk van dat gezeik af. "Mag niet volgens de grondwet", nou dan pas je die aan.
Lekker makkelijk lullen vanuit je veilige zolderkamer. Voor hetzelfde geld is dit de helft van een terrorismecel die nu is opgepakt en denkt de rest nu wat te moeten doen voordat ze ook opgepakt worden.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 14:29 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
100% veiligheid is sowieso al nooit mogelijk
Waarschijnlijk niet, ik ben niet op de hoogte van alle partijen in België, maar ik denk dat er geen in hun straatje past.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 14:07 schreef capricia het volgende:
[..]
Zouden ze stemmen, en zo ja welke partij?
En in de NLse situatie. Welke partij zou jij denken?quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 14:52 schreef Ozewiezewozewalla het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niet, ik ben niet op de hoogte van alle partijen in België, maar ik denk dat er geen in hun straatje past.
Ook geen.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 14:52 schreef capricia het volgende:
[..]
En in de NLse situatie. Welke partij zou jij denken?
Je geeft dus toe dat er problemen zijn?!quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 14:33 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Als Wilders had daar gewoon een voorstel voor kunnen indienen, maar dat heeft hij in 30 jaar 2e kamer nog niet gedaan.
Je messias wil graag slachtoffer spelen en vooral geen probleem oplossen.
quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 15:11 schreef Alpha0 het volgende:
[..]
Je geeft dus toe dat er problemen zijn?!
Nouja nu spelen ze juist de terroristen in de kaart, ze hebben effectief Wilders een podium ontnomen. Ik denk ook dat we in dit geval solidair hadden moeten zijn en hadden moeten zeggen, of een debat met iedereen die uitgenodigd is of geen debat.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 14:14 schreef capricia het volgende:
[..]
En dan is er helemaal voor niemand een podium meer..quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 15:42 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Nouja nu spelen ze juist de terroristen in de kaart, ze hebben effectief Wilders een podium ontnomen. Ik denk ook dat we in dit geval solidair hadden moeten zijn en hadden moeten zeggen, of een debat met iedereen die uitgenodigd is of geen debat.
Dat is doemdenken.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 14:29 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
100% veiligheid is sowieso al nooit mogelijk
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |