vallende blaadjes van de bomen?quote:Op donderdag 9 oktober 2025 17:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Eindelijk thuis. Het was druk op de weg. Allemaal mensen die onnodig o per rem gaan staan.
Zo over de hond heenquote:Op donderdag 9 oktober 2025 17:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wel uitkijken met je hete chocomel
splitten of ieder voor zich betalen?quote:
Zoveel vielen er niet, had ik het idee op de snelweg.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 17:48 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
vallende blaadjes van de bomen?
De jarige betaalt.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 17:49 schreef Nizno het volgende:
[..]
splitten of ieder voor zich betalen?
ook goed geregeldquote:
@ieniminimuis met Ambar?quote:Op donderdag 9 oktober 2025 17:52 schreef Ama het volgende:
Jammer bovenbuurvrouw en de honden zijn terug.
Dacht dat jij niet zo van de staafjes wasquote:Op donderdag 9 oktober 2025 17:58 schreef Nizno het volgende:
[ afbeelding ]
deze lagen bij de jumbo, ik zie ze niet op de site. Geen idee wat de gewone prijs is, maar voor de 2,50 uit de afprijsbak was het te doen.
zat een staafje sojasaus en een staafje Thaise saus bij... die Thaise was lekker.
klopt, maar helaas waren er geen puutjesquote:Op donderdag 9 oktober 2025 17:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dacht dat jij niet zo van de staafjes was
kerstmuziek hard aanzetten dan hoor je niemand aan de deurquote:Op donderdag 9 oktober 2025 18:09 schreef Ama het volgende:
Ik verwacht binnen nu en 3 uur sowieso 3 keer iemand aan de deur dus echt helemaal chill kan ik ook niet zitten film kijken ofzo.
wederzijdsquote:
Op nog geen 2 m afstand heb ik mijn bel in het stopcontact en nee die ga ik er niet uithalen.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 18:11 schreef Nizno het volgende:
[..]
kerstmuziek hard aanzetten dan hoor je niemand aan de deur
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |