abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219020909
quote:
6s.gif Op woensdag 15 oktober 2025 14:13 schreef Zorro het volgende:

[..]
Ook dat nog!
Kunnen ze gelukkig mooi tegelijk doen met je oog O-)
Klote typo. :')
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_219020935
quote:
6s.gif Op woensdag 15 oktober 2025 14:13 schreef Zorro het volgende:

[..]
Ook dat nog!
Kunnen ze gelukkig mooi tegelijk doen met je oog O-)
Als het goed gaat krijgt hij een oorkonde.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  woensdag 15 oktober 2025 @ 14:21:21 #28
44346 junkiesietze
Trotse Scooter-rijder.
pi_219020966
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2025 14:07 schreef raptorix het volgende:

[..]
Waarom zou je dat niet willen?
ik gebruik computers alleen met een locaal account. fuck altijd maar voor alles een account te moeten aanmaken.
En ik krijg dat mn ouders toch niet uitgelegd.
Ik boek je met mijn neon je weet.
en ik heb ook een auto.
pi_219020996
quote:
15s.gif Op woensdag 15 oktober 2025 14:21 schreef junkiesietze het volgende:

[..]
ik gebruik computers alleen met een locaal account. fuck altijd maar voor alles een account te moeten aanmaken.
En ik krijg dat mn ouders toch niet uitgelegd.
Ik ben ook niet zo van onnodige accounts, maar juist bij computers en telefoons is het best handig ivm met backups en andere integraties zoals Password managers.
pi_219021418
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2025 14:25 schreef raptorix het volgende:

[..]
Ik ben ook niet zo van onnodige accounts, maar juist bij computers en telefoons is het best handig ivm met backups en andere integraties zoals Password managers.
Daarvoor heb je toch helemaal geen Microsoft-account nodig? Laat staan dat je er mee moet inloggen.

Hier blijft mijn account ook lokaal. En als Microsoft dat gaat tegenwerken is het toedeledokie met Windows.
pi_219021481
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2025 15:35 schreef Saekerhett het volgende:

[..]
Daarvoor heb je toch helemaal geen Microsoft-account nodig? Laat staan dat je er mee moet inloggen.

Hier blijft mijn account ook lokaal. En als Microsoft dat gaat tegenwerken is het toedeledokie met Windows.
Voor het merendeel van de mensen die weinig snappen hoe je zaken backuped is zoiets als onedrive verdomde handig, flikker het in een map en het word van zelf gebackuped, en je kan het desnoods op je telefoon of op een andere PC ook weer gebruiken. Nog maar niet te spreken dat het ook handig is vanuit MFA opzicht.
pi_219022415
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2025 15:44 schreef raptorix het volgende:

[..]
Voor het merendeel van de mensen die weinig snappen hoe je zaken backuped is zoiets als onedrive verdomde handig, flikker het in een map en het word van zelf gebackuped, en je kan het desnoods op je telefoon of op een andere PC ook weer gebruiken. Nog maar niet te spreken dat het ook handig is vanuit MFA opzicht.
Daarvoor hoef je in Windows helemaal niet in te loggen met een Microsoft-account, dat kan gewoon met een lokaal account en dan vervolgens separaat in OneDrive inloggen.
pi_219022890
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2025 17:36 schreef Saekerhett het volgende:

[..]
Daarvoor hoef je in Windows helemaal niet in te loggen met een Microsoft-account, dat kan gewoon met een lokaal account en dan vervolgens separaat in OneDrive inloggen.
Ah dus dan is het geen probleem... :') :')
pi_219023447
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2025 18:24 schreef raptorix het volgende:

[..]
Ah dus dan is het geen probleem... :') :')
Jawel, dat is het dus wel als Microsoft besluit dat je in Windows in moet loggen met een Microsoft-account, dat zei je net zelf...

quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2025 14:25 schreef raptorix het volgende:

[..]
Ik ben ook niet zo van onnodige accounts
Dat hele OneDrive-verhaal staat compleet los van het wel of niet verplichten van een Microsoft-account voor inloggen in Windows.

8)7
pi_219044632
Ik maak wel een programmaatje zodat W10 toch nog updates krijgt. Heb ik ook ooit gemaakt voor Windows XP.
En W11 op niet ondersteunde machines installeren _of_ upgraden gaat inmiddels ook perfect.
pi_219067731
quote:
1s.gif Op woensdag 15 oktober 2025 07:10 schreef Farenji het volgende:

[..]
Hoe zie je dat voor je, je weet dat windows geen open source is he. Slimme nerds doen daarom niks met windows, en gebruiken linux. Dat werkt gewoon op alle computers.
Software voor Windows werkt vaak niet onder Windows emulators onder Linux.
pi_219068050
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 oktober 2025 11:32 schreef InzolVC het volgende:

[..]
Software voor Windows werkt vaak niet onder Windows emulators onder Linux.
Er is voor bijna alles een goed Linux alternatief.
pi_219068058
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 oktober 2025 11:52 schreef Farenji het volgende:

[..]
Er is voor bijna alles een goed Linux alternatief.
Video en Photo AI alternatieven bijvoorbeeld zijn vaak erg bewerkelijk onder Linux en script-based. Niet voor mijn weinige computer skill level.
pi_219068094
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 oktober 2025 11:55 schreef InzolVC het volgende:

[..]
Video en Photo AI alternatieven bijvoorbeeld zijn vaak erg bewerkelijk onder Linux en script-based. Niet voor mijn weinige computer skill level.
Idd, voor photoshop etc is er geen Linux versie of alternatief dat in de buurt komt, dat is omdat Adobe een grafhekel aan Linux heeft. Maar dat is wederzijds.

Op andere gebieden is Linux zo ontzettend superieur dat er zelfs in Windows een Linux subsysteem zit.
pi_219068145
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 oktober 2025 12:01 schreef Farenji het volgende:

[..]
Idd, voor photoshop etc is er geen Linux versie of alternatief dat in de buurt komt, dat is omdat Adobe een grafhekel aan Linux heeft. Maar dat is wederzijds.

Op andere gebieden is Linux zo ontzettend superieur dat er zelfs in Windows een Linux subsysteem zit.
Welke Linux raadt jij aan?

Dat ik sowieso niet ontkom aan Linux is nu wel een gegeven. Want niks draait meer normaal onder mijn Windows7.
pi_219068194
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 oktober 2025 12:07 schreef InzolVC het volgende:

[..]
Welke Linux raadt jij aan?

Dat ik sowieso niet ontkom aan Linux is nu wel een gegeven. Want niks draait meer normaal onder mijn Windows7.
Ik ben zelf groot fan van Debian, die is erg goed en heel stabiel, maar als je voor het eerst Linux probeert is misschien Mint een betere keuze.
  donderdag 23 oktober 2025 @ 06:32:22 #42
505678 MisterFox
declare(strict_types=1);
pi_219082529
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 oktober 2025 12:14 schreef Farenji het volgende:

[..]
Ik ben zelf groot fan van Debian, die is erg goed en heel stabiel, maar als je voor het eerst Linux probeert is misschien Mint een betere keuze.
Mint of PopOS inderdaad, en anders natuurlijk Ubuntu. Ik merk alleen wel dat normale gebruikers modern Gnome te ingewikkeld vinden.
MNy paws caiuse aaS ;lotr of typo'zx 🦊
  donderdag 23 oktober 2025 @ 11:45:42 #43
8252 mvdejong
Home is where the cat is.
pi_219084233
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2025 13:40 schreef raptorix het volgende:

[..]
Dat kun je gewoon draaien hoor, sterker nog je kunt 3.1 ook gewoon nog officieel downloaden.
Het punt zit hem niet in kunnen draaien, maar het feit dat je er geen beveiligingsupdates voor krijgt, tenzij je een premium security plan hebt. Volgens mij gaan die vrij ver terug, alleen zijn die vaak wel beperkt tot een bepaalde scope.
En zie maar eens een driver te vinden voor bijv. je netwerk-chip/-kaart.
Sam the American Eagle : You, sir, are a demented, sick, degenerate, barbaric, naughty freako!
Alice Cooper : Why, thank you!
Sam the American Eagle : Freakos: One. Civilization: Zero.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')