Tarrel debiel laat een uitgelezen kans liggen op een hele sloot puntenquote:
en dat valt niet mee als je 38 bent en een vochtigheid van 85%...blijft zeer knapquote:Op donderdag 9 oktober 2025 12:19 schreef mitt het volgende:
Djokovic moet dus Hanfman, Munar, Bergs en Vacherot verslaan om de finale van een Masters te halen
Ik heb die wedstrijd gekeken: die Vacherot speelde ook wel echt heel sterk. In de tweede set op die breakpoints was er vrijwel niets tegen te doen. Tiebreak van die jongen was ook fenomenaal. In de derde set is het enige wat je hem kunt verwijten die enorme zaadgame op 5-5. Langs de andere kant: als het echt een stap wilt zetten moet je op dit soort momenten gewoon beter zijn.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 12:42 schreef Szura het volgende:
[..]
Tarrel debiel laat een uitgelezen kans liggen op een hele sloot punten
Tarrel was met hoofd bij tantoe gladde oostblok puna. Ach.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 13:41 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Ik heb die wedstrijd gekeken: die Vacherot speelde ook wel echt heel sterk. In de tweede set op die breakpoints was er vrijwel niets tegen te doen. Tiebreak van die jongen was ook fenomenaal. In de derde set is het enige wat je hem kunt verwijten die enorme zaadgame op 5-5. Langs de andere kant: als het echt een stap wilt zetten moet je op dit soort momenten gewoon beter zijn.
Melkhuisje Masters zou zich hier voor schamen.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 12:19 schreef mitt het volgende:
Djokovic moet dus Hanfman, Munar, Bergs en Vacherot verslaan om de finale van een Masters te halen
Ik googlede even op het Melkhuisje 1990 maar daar kwamen ze er ook maar bekaaid vanaf.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 15:37 schreef wimderon het volgende:
[..]
Melkhuisje Masters zou zich hier voor schamen.
Finale Djokovic-Medvedev daarentegen GS-waardig.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 10:13 schreef mitt het volgende:
Een halve finale DeMinaur - Rinderknech en Djokovic - Vacherot zou wel toppunt zijn.
Stel je voor dat Rinderknech de finale haaltquote:Op donderdag 9 oktober 2025 12:19 schreef mitt het volgende:
Voor het lijstje zou het wel hilarisch zijn. Jammer dat Cilic er nog bij zat, maar dat is alleen nog een naam, geen topspeler meer.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 18:59 schreef Norrage het volgende:
[..]
Stel je voor dat Rinderknech de finale haalt
Om dan de finale niet te halen?quote:Op donderdag 9 oktober 2025 12:19 schreef mitt het volgende:
Officieel welquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 12:39 schreef Szura het volgende:
Dit kan echt niet, neem aan de slechtste masters-finalist ooit?
In 2017 hebben we nog Krajinovic gehad in Parijs-Bercy, maar die stond wel nog wat hoger. Ik vind van deze jongen wel dat hij zelf wel echt ijzersterk staat te spelen. Maar waarschijnlijk wel een 1 hit wonder.quote:
Geniaal. Is nog familie ook. Echt een sprookje.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |