quote:Op woensdag 8 oktober 2025 21:55 schreef mschol het volgende:
LEGO Gold Mine Expedition gepreorderdMooi.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Alvast veel plezier als je het binnenkrijgt.
Zo grappig dat lego tegenwoordig vooral door volwassenen wordt gekocht en in elkaar gezet.
Zekers en slaap lekker.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 21:55 schreef Deisyy het volgende:
Dat was even gezellig, maar slaaptijd nu
quote:Op woensdag 8 oktober 2025 21:55 schreef Deisyy het volgende:
Dat was even gezellig, maar slaaptijd nu
ach, is een warmhoudertje voor het nieuwe jaar, verzending wordt pas 1 maart 2026 verwachtquote:Op woensdag 8 oktober 2025 21:56 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Mooi.![]()
Alvast veel plezier als je het binnenkrijgt.
Zo grappig dat lego tegenwoordig vooral door volwassenen wordt gekocht en in elkaar gezet.
Dat wist ik niet en boeiend. Stel jij ook altijd veel vragen aan mensen omdat je geintereseerd bent in veel dingen?quote:Op woensdag 8 oktober 2025 21:56 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ander onderwerp...
Ik was vandaag bij een Vlaamse begrafenisonderneming voor mijn werk... Die man, was de beleefdste, hulpzame man ooit, ik heb dingen geleerd die ik niet wist, of wilde weten.
Ik denk dat hij blij was om eens met niet huilende mensen te praten, het was een hele belevenis.
Fun fact: Wisten jullie dat bij een crematie de botten niet verbranden, maar dat ze die achteraf tot gruis malen en dat dat 80% van de 'as' is?
Rage ofzo? Maat van mij is ook helemaal into lego nu.. aast op zeldzame stukjes, heeft speciale sites met nummer en kleuren... sets compleet maken met oude boekjes.. bizarquote:Op woensdag 8 oktober 2025 21:58 schreef mschol het volgende:
[..]
ach, is een warmhoudertje voor het nieuwe jaar, verzending wordt pas 1 maart 2026 verwacht
verder heb ik nog een heleboel dichte dozen staan![]()
als het goed is komt daar wel verandering in als de verbouwing in de flat hier zijn einde nadert (eind van het jaar zouden ze klaar moeten zijn)
quote:Op woensdag 8 oktober 2025 21:58 schreef mschol het volgende:
[..]
ach, is een warmhoudertje voor het nieuwe jaar, verzending wordt pas 1 maart 2026 verwacht
verder heb ik nog een heleboel dichte dozen staan![]()
als het goed is komt daar wel verandering in als de verbouwing in de flat hier zijn einde nadert (eind van het jaar zouden ze klaar moeten zijn)
Ja en Jaquote:Op woensdag 8 oktober 2025 22:00 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat wist ik niet en boeiend. Stel jij ook altijd veel vragen aan mensen omdat je geintereseerd bent in veel dingen?
Ik dus wel, zeker als ik er nog niet veel van weet. En zo boeiend hoe bepaalde mensen over hun werk of hobby kunnen vertellen.
speciale fanmade sets die door lego in productie genomen worden, gelimiteerd op 3000 stuksquote:Op woensdag 8 oktober 2025 22:00 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Rage ofzo? Maat van mij is ook helemaal into lego nu.. aast op zeldzame stukjes, heeft speciale sites met nummer en kleuren... sets compleet maken met oude boekjes.. bizar
quote:
ik ben denk ik beetje zoekende naar hoe ik alles wil neerzetten, bouwen e.d. in mn huis sinds ik 4 jaar geleden verhuisd ben.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 22:01 schreef ChocoFan het volgende:
[..]sow, dat duurt nog lang dan.
En dat je dat kan, die dozen dicht laten, verbouwing is wel een goede reden om dat nog even zo te laten. Zelfbeheersing hoor.
Wij hebben te veel lego in huis in kratten door elkaar ook van 40 jaar geleden, ga ik nooit meer uitzoeken maar zoonlief koopt soms ook een grote speciale doos die ik dan niet meer weg mag gooien, hij heeft een vrachtwagen en een sportauto maar ik gruwel er van want afstoffen is zeer vervelend omdat het dan afbreekt en hij doet het ook niet dus nu is het 1 groot stofnest en volgens mij woont er inmiddels een spin in die vrachtwagen.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 22:02 schreef mschol het volgende:
[..]
speciale fanmade sets die door lego in productie genomen worden, gelimiteerd op 3000 stuks
en ja, oude sets compleet maken is ook een leuke bezigheid ja.. nostalgie
Voor sommige dingen dan misschien een soort vitrine kast. En klinkt helemaal leuk, als ik het maar niet hoef af te stoffen.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 22:06 schreef mschol het volgende:
[..]
ik ben denk ik beetje zoekende naar hoe ik alles wil neerzetten, bouwen e.d. in mn huis sinds ik 4 jaar geleden verhuisd ben.
ik heb een hele kamer er voor vrij (en dat wordt ook bijna alleen maar lego) maarja, indeling vind ik erg lastig, want wil ook soort diorama enzo neerzetten met rijdende treintjes, en een soort rangeerterrein (ergens in huis!)
Zeg, lullen we te veel of zo.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 22:07 schreef marcb1974 het volgende:
Heeft er iemand nog LEUKE youtube linkjes?
met verhuizing heb ik veel dozen weggedaan ivm ruimte..quote:Op woensdag 8 oktober 2025 22:06 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Wij hebben te veel lego in huis in kratten door elkaar ook van 40 jaar geleden, ga ik nooit meer uitzoeken maar zoonlief koopt soms ook een grote speciale doos die ik dan niet meer weg mag gooien, hij heeft een vrachtwagen en een sportauto maar ik gruwel er van want afstoffen is zeer vervelend omdat het dan afbreekt en hij doet het ook niet dus nu is het 1 groot stofnest en volgens mij woont er inmiddels een spin in die vrachtwagen.![]()
![]()
Oeh ik heb wel een schip in fles gehad van hem, van lego, die maak ik wel schoon want heb ik zelf in elkaar gezet en weet ook weer hoe ik het in elkaar moet zetten als er weer iets afpleurt.
Wat zijn je interesses?quote:Op woensdag 8 oktober 2025 22:07 schreef marcb1974 het volgende:
Ik ook, en door dat klote algoritme van youtube lijkt er veel op elkaar.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 22:08 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Zeg, lullen we te veel of zo.
Je kan toch ook zelf rondkijken op youtube, doe ik dagelijks.
https://www.youtube.com/@TomScottGoquote:Op woensdag 8 oktober 2025 22:07 schreef marcb1974 het volgende:
Die krijg ik dus wel, zoek juist iets anders eensquote:Op woensdag 8 oktober 2025 22:09 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Wat zijn je interesses?
Dat dus, al die dozen nemen dan ook ruimte in en als je het zelf houd, waarom dan de dozen, maar goed, discussie met mijn zoon erover ga ik niet meer doen want ik snap het wel maar omdat hij er zelf zo laks mee omgaat denk ik weer, wtf lul je jongen.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 22:08 schreef mschol het volgende:
[..]
met verhuizing heb ik veel dozen weggedaan ivm ruimte..
inmiddels zal ik ze wel bewaren, maar ik koop nooit als investering, altijd om te bouwen
Die is al tijden met pensioenquote:Op woensdag 8 oktober 2025 22:10 schreef mschol het volgende:
[..]
https://www.youtube.com/@:TomScottGo
maar die heeft zoveel erop staan, dat je best eff vooruit kanquote:Op woensdag 8 oktober 2025 22:11 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Die is al tijden met pensioen
Herkenbaar, zelf iets intikken in de zoekbalk, komen er weer andere dingen voorbij. Is een tip he, door ervaring.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 22:09 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik ook, en door dat klote algoritme van youtube lijkt er veel op elkaar.
Andere mensen hebben dan regelmatig leukere input
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |