abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218971699
quote:
0s.gif Op woensdag 8 oktober 2025 21:55 schreef mschol het volgende:
LEGO Gold Mine Expedition gepreorderd :@
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mooi. *O*
Alvast veel plezier als je het binnenkrijgt.
Zo grappig dat lego tegenwoordig vooral door volwassenen wordt gekocht en in elkaar gezet.
pi_218971705
Ander onderwerp...

Ik was vandaag bij een Vlaamse begrafenisonderneming voor mijn werk... Die man, was de beleefdste, hulpzame man ooit, ik heb dingen geleerd die ik niet wist, of wilde weten.

Ik denk dat hij blij was om eens met niet huilende mensen te praten, het was een hele belevenis.

Fun fact: Wisten jullie dat bij een crematie de botten niet verbranden, maar dat ze die achteraf tot gruis malen en dat dat 80% van de 'as' is?
Keyboard Knight
pi_218971709
quote:
0s.gif Op woensdag 8 oktober 2025 21:55 schreef Deisyy het volgende:
Dat was even gezellig, maar slaaptijd nu :W
Zekers en slaap lekker. :W
pi_218971714
quote:
0s.gif Op woensdag 8 oktober 2025 21:55 schreef Deisyy het volgende:
Dat was even gezellig, maar slaaptijd nu :W
:W

Bekijk deze YouTube-video
Keyboard Knight
pi_218971722
quote:
14s.gif Op woensdag 8 oktober 2025 21:56 schreef ChocoFan het volgende:

[..]
Mooi. *O*
Alvast veel plezier als je het binnenkrijgt.
Zo grappig dat lego tegenwoordig vooral door volwassenen wordt gekocht en in elkaar gezet.
ach, is een warmhoudertje voor het nieuwe jaar, verzending wordt pas 1 maart 2026 verwacht :D

verder heb ik nog een heleboel dichte dozen staan :@ :@
als het goed is komt daar wel verandering in als de verbouwing in de flat hier zijn einde nadert (eind van het jaar zouden ze klaar moeten zijn)
pi_218971743
quote:
0s.gif Op woensdag 8 oktober 2025 21:56 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ander onderwerp...

Ik was vandaag bij een Vlaamse begrafenisonderneming voor mijn werk... Die man, was de beleefdste, hulpzame man ooit, ik heb dingen geleerd die ik niet wist, of wilde weten.

Ik denk dat hij blij was om eens met niet huilende mensen te praten, het was een hele belevenis.

Fun fact: Wisten jullie dat bij een crematie de botten niet verbranden, maar dat ze die achteraf tot gruis malen en dat dat 80% van de 'as' is?
Dat wist ik niet en boeiend. Stel jij ook altijd veel vragen aan mensen omdat je geintereseerd bent in veel dingen?
Ik dus wel, zeker als ik er nog niet veel van weet. En zo boeiend hoe bepaalde mensen over hun werk of hobby kunnen vertellen. :Y
pi_218971748
quote:
0s.gif Op woensdag 8 oktober 2025 21:58 schreef mschol het volgende:

[..]
ach, is een warmhoudertje voor het nieuwe jaar, verzending wordt pas 1 maart 2026 verwacht :D

als het goed is komt daar wel verandering in als de verbouwing in de flat hier zijn einde nadert (eind van het jaar zouden ze klaar moeten zijn)
Rage ofzo? Maat van mij is ook helemaal into lego nu.. aast op zeldzame stukjes, heeft speciale sites met nummer en kleuren... sets compleet maken met oude boekjes.. bizar :D
Keyboard Knight
pi_218971750
quote:
0s.gif Op woensdag 8 oktober 2025 21:58 schreef mschol het volgende:

[..]

:o sow, dat duurt nog lang dan.

En dat je dat kan, die dozen dicht laten, verbouwing is wel een goede reden om dat nog even zo te laten. Zelfbeheersing hoor. ^O^
pi_218971751
quote:
11s.gif Op woensdag 8 oktober 2025 22:00 schreef ChocoFan het volgende:

[..]
Dat wist ik niet en boeiend. Stel jij ook altijd veel vragen aan mensen omdat je geintereseerd bent in veel dingen?
Ik dus wel, zeker als ik er nog niet veel van weet. En zo boeiend hoe bepaalde mensen over hun werk of hobby kunnen vertellen. :Y
Ja en Ja :Y
Keyboard Knight
pi_218971761
quote:
0s.gif Op woensdag 8 oktober 2025 22:00 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:

[..]
Rage ofzo? Maat van mij is ook helemaal into lego nu.. aast op zeldzame stukjes, heeft speciale sites met nummer en kleuren... sets compleet maken met oude boekjes.. bizar :D
speciale fanmade sets die door lego in productie genomen worden, gelimiteerd op 3000 stuks

en ja, oude sets compleet maken is ook een leuke bezigheid ja.. nostalgie :P
pi_218971766
quote:
0s.gif Op woensdag 8 oktober 2025 22:01 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:

[..]
Ja en Ja :Y
*O*
Gelukkig tref ik meestal wel mensen die het ook leuk vinden om dan van alles te beantwoorden.
Oeh, met mijn gebit was ook grappig, vroeg ik dingen als, heeft u wel eens dracula tanden moeten maken, krijg ik nu een superwit gebit, was geintje maar hij zei heel streng nee. :o Oh en of ik natuurlijk mee mocht kijken als hij wat ging doen er aan. :@
pi_218971779
quote:
11s.gif Op woensdag 8 oktober 2025 22:01 schreef ChocoFan het volgende:

[..]
:o sow, dat duurt nog lang dan.

En dat je dat kan, die dozen dicht laten, verbouwing is wel een goede reden om dat nog even zo te laten. Zelfbeheersing hoor. ^O^
ik ben denk ik beetje zoekende naar hoe ik alles wil neerzetten, bouwen e.d. in mn huis sinds ik 4 jaar geleden verhuisd ben.
ik heb een hele kamer er voor vrij (en dat wordt ook bijna alleen maar lego) maarja, indeling vind ik erg lastig, want wil ook soort diorama enzo neerzetten met rijdende treintjes, en een soort rangeerterrein (ergens in huis!)
pi_218971782
quote:
0s.gif Op woensdag 8 oktober 2025 22:02 schreef mschol het volgende:

[..]
speciale fanmade sets die door lego in productie genomen worden, gelimiteerd op 3000 stuks

en ja, oude sets compleet maken is ook een leuke bezigheid ja.. nostalgie :P
Wij hebben te veel lego in huis in kratten door elkaar ook van 40 jaar geleden, ga ik nooit meer uitzoeken maar zoonlief koopt soms ook een grote speciale doos die ik dan niet meer weg mag gooien, hij heeft een vrachtwagen en een sportauto maar ik gruwel er van want afstoffen is zeer vervelend omdat het dan afbreekt en hij doet het ook niet dus nu is het 1 groot stofnest en volgens mij woont er inmiddels een spin in die vrachtwagen. :o :@
Oeh ik heb wel een schip in fles gehad van hem, van lego, die maak ik wel schoon want heb ik zelf in elkaar gezet en weet ook weer hoe ik het in elkaar moet zetten als er weer iets afpleurt. :@
pi_218971787
Heeft er iemand nog LEUKE youtube linkjes?
stupidity has become as common as common sense was before
~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~
Travel Is Fatal To Prejudice, Bigotry and Narrow-Mindedness
pi_218971789
quote:
0s.gif Op woensdag 8 oktober 2025 22:06 schreef mschol het volgende:

[..]
ik ben denk ik beetje zoekende naar hoe ik alles wil neerzetten, bouwen e.d. in mn huis sinds ik 4 jaar geleden verhuisd ben.
ik heb een hele kamer er voor vrij (en dat wordt ook bijna alleen maar lego) maarja, indeling vind ik erg lastig, want wil ook soort diorama enzo neerzetten met rijdende treintjes, en een soort rangeerterrein (ergens in huis!)
Voor sommige dingen dan misschien een soort vitrine kast. En klinkt helemaal leuk, als ik het maar niet hoef af te stoffen.
pi_218971794
quote:
0s.gif Op woensdag 8 oktober 2025 22:07 schreef marcb1974 het volgende:
Zeg, lullen we te veel of zo.
Je kan toch ook zelf rondkijken op youtube, doe ik dagelijks. :D
pi_218971795
quote:
11s.gif Op woensdag 8 oktober 2025 22:06 schreef ChocoFan het volgende:

[..]
Wij hebben te veel lego in huis in kratten door elkaar ook van 40 jaar geleden, ga ik nooit meer uitzoeken maar zoonlief koopt soms ook een grote speciale doos die ik dan niet meer weg mag gooien, hij heeft een vrachtwagen en een sportauto maar ik gruwel er van want afstoffen is zeer vervelend omdat het dan afbreekt en hij doet het ook niet dus nu is het 1 groot stofnest en volgens mij woont er inmiddels een spin in die vrachtwagen. :o :@
Oeh ik heb wel een schip in fles gehad van hem, van lego, die maak ik wel schoon want heb ik zelf in elkaar gezet en weet ook weer hoe ik het in elkaar moet zetten als er weer iets afpleurt. :@
met verhuizing heb ik veel dozen weggedaan ivm ruimte..
inmiddels zal ik ze wel bewaren, maar ik koop nooit als investering, altijd om te bouwen
pi_218971802
quote:
Wat zijn je interesses?
Keyboard Knight
pi_218971805
quote:
10s.gif Op woensdag 8 oktober 2025 22:08 schreef ChocoFan het volgende:

[..]
Zeg, lullen we te veel of zo.
Je kan toch ook zelf rondkijken op youtube, doe ik dagelijks. :D
Ik ook, en door dat klote algoritme van youtube lijkt er veel op elkaar.
Andere mensen hebben dan regelmatig leukere input :)
pi_218971809
quote:
https://www.youtube.com/@TomScottGo
pi_218971814
quote:
0s.gif Op woensdag 8 oktober 2025 22:09 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:

[..]
Wat zijn je interesses?
Die krijg ik dus wel, zoek juist iets anders eens :Y
Dus veras me :+
pi_218971815
quote:
0s.gif Op woensdag 8 oktober 2025 22:08 schreef mschol het volgende:

[..]
met verhuizing heb ik veel dozen weggedaan ivm ruimte..
inmiddels zal ik ze wel bewaren, maar ik koop nooit als investering, altijd om te bouwen
Dat dus, al die dozen nemen dan ook ruimte in en als je het zelf houd, waarom dan de dozen, maar goed, discussie met mijn zoon erover ga ik niet meer doen want ik snap het wel maar omdat hij er zelf zo laks mee omgaat denk ik weer, wtf lul je jongen. _O-
Gewoon lekker bouwen ermee. *O*
Zo heb ik heel veel jan van haasteren puzzels zonder doos omdat ze anders te veel ruimte innamen. :@
pi_218971819
quote:
Die is al tijden met pensioen :D
Keyboard Knight
pi_218971822
quote:
0s.gif Op woensdag 8 oktober 2025 22:11 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:

[..]
Die is al tijden met pensioen :D
maar die heeft zoveel erop staan, dat je best eff vooruit kan
pi_218971829
quote:
0s.gif Op woensdag 8 oktober 2025 22:09 schreef marcb1974 het volgende:

[..]
Ik ook, en door dat klote algoritme van youtube lijkt er veel op elkaar.
Andere mensen hebben dan regelmatig leukere input :)
Herkenbaar, zelf iets intikken in de zoekbalk, komen er weer andere dingen voorbij. Is een tip he, door ervaring.
Hopen dat iemand dan iets post wat je nog niet kent en je op een ander algoritme brengt. :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')