Altijd leukquote:Op woensdag 8 oktober 2025 22:06 schreef LTVDK het volgende:
Foto's van de vakantie uitgezocht, nu nog een keertje de energie vinden om er een heel verhaal bij te schrijven van de week
Dat dan welquote:Op woensdag 8 oktober 2025 22:10 schreef Budapestenaar het volgende:
Douchen, scheren (nuet mijn benen) en naar bed
Gaat wel een flinke post worden, zit nu al op 48 foto's en dan moet er ook nog tekst bijquote:
Moet @sacha 48 beren plakken.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 22:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gaat wel een flinke post worden, zit nu al op 48 foto's en dan moet er ook nog tekst bij![]()
Daar is ze inmiddels beregoed inquote:Op woensdag 8 oktober 2025 22:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Moet @:sacha 48 beren plakken.
Handje bloemkool.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 22:14 schreef mschol het volgende:
ik ga eens iets te knabbelen pakken; avondeten skip ik maar
Oh dat is wel sneu zeg.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 22:54 schreef mschol het volgende:
[..]
kat van mn collega moest kiezen laten trekken..
arme beestje is 6 (!) kiezen armer
mja, wel beter, want kennelijk waren ze echt slecht en dat had evt laten voor nog meer problemen gezorgd..quote:
Ocharme.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 22:54 schreef mschol het volgende:
[..]
kat van mn collega moest kiezen laten trekken..
arme beestje is 6 (!) kiezen armer
True maar toch klinkt het wel sneu.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 22:57 schreef mschol het volgende:
[..]
mja, wel beter, want kennelijk waren ze echt slecht en dat had evt laten voor nog meer problemen gezorgd..
ik vind het ook wel sneu, maar als alles eenmaal genezen is kunnen ze wel weer gewoon brokjes enzo etenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |