Spelers met goede mentaliteit in NL elftal.quote:
Weghorst? Oh, omdat hij elke week braaf zijn act opvoert bedoel je? Houd toch op.quote:Op dinsdag 28 april 2026 14:56 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Spelers met goede mentaliteit in NL elftal.
1. Weghorst
2. Dumfries
3. ....
uhmm
Een. Weghorst
Twee. Dumfries
Drie! ..
Nou je vraagt me wel wat hoor
1. Weghorst
2. Dumfries
3.... brrr
Bekijk deze YouTube-video
^ een situatieschets @:wereldgozer
Bijbelclubje samen met Memvis.quote:Op dinsdag 28 april 2026 17:44 schreef Zipportal het volgende:
Weghorst is een verkeerde blanke. @:rambodirk
Kan wel goed cameramensen molesteren.quote:Op dinsdag 28 april 2026 17:29 schreef Caland het volgende:
Wappie Weghorst die huilend de kleedkamers inrent
Waanzinnige mentaliteit
Daar ga je ook de oorlog niet mee winnen.quote:Op woensdag 29 april 2026 18:47 schreef Paul het volgende:
Kluivert moet Simons vervangen
Ik heb gesproken
Kluivert is een schatquote:Op woensdag 29 april 2026 18:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Daar ga je ook de oorlog niet mee winnen.
Kluivert is ook al maanden geblesseerd zover ik weet.quote:Op woensdag 29 april 2026 18:47 schreef Paul het volgende:
Kluivert moet Simons vervangen
Ik heb gesproken
Als je in de kraker Al Ettifaq - Al Akhdoud weet te scoren ben je wel een grote hoor, dan kan een bondscoach eigenlijk niet meer om je heen.quote:Op donderdag 30 april 2026 22:06 schreef Makamba_ het volgende:
Wijnaldum zet WK-ambitie kracht bij met goal bij Al-Ettifaq
https://www.vi.nl/nieuws/(...)aartje-af-aan-koeman
Als Koeman Wijnaldum oproept kijk ik nooit meer naar het Nederlands elftal (wat niet echt een straf is verder)
Selecteer dan gewoon een speler van Rohda Raalte of SC Genemuiden.quote:Op donderdag 30 april 2026 22:10 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Als je in de kraker Al Ettifaq - Al Akhdoud weet te scoren ben je wel een grote hoor, dan kan een bondscoach eigenlijk niet meer om je heen.
Cillessenquote:Op donderdag 30 april 2026 22:37 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Selecteer dan gewoon een speler van Rohda Raalte of SC Genemuiden.
Wijnaldum zou niet eens meer op de reserve-reservelijst van Oranje moeten staan.
quote:Op donderdag 30 april 2026 22:39 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Cillessen
Dumfries - Van Dijk - De Ligt - De Vrij - Blind
De Jong - De Roon - Wijnaldum
Malen - Depay
Koeman is ertoe in staat.
Hij zou ook zomaar met Reiziger, Blind, Bogarde en Kluivert kunnen spelen.quote:Op donderdag 30 april 2026 22:39 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Cillessen
Dumfries - Van Dijk - De Ligt - De Vrij - Blind
De Jong - De Roon - Wijnaldum
Malen - Depay
Koeman is ertoe in staat.
Gabriel, Daley, Lamare en Justin/Ruben?quote:Op donderdag 30 april 2026 22:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hij zou ook zomaar met Reiziger, Blind, Bogarde en Kluivert kunnen spelen.
Depay ook niet.quote:Op donderdag 30 april 2026 22:37 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Selecteer dan gewoon een speler van Rohda Raalte of SC Genemuiden.
Wijnaldum zou niet eens meer op de reserve-reservelijst van Oranje moeten staan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |