Wappie Wout kan t schudden @Calandquote:Op woensdag 12 augustus 2026 21:42 schreef Schanulleke het volgende:
Ik vind het een mooie keus. Lekker tiki-taka-totaalvoetbal!
ik denk eerder dat Nigel de spelling van Xabi en Xavi door mekaar heeft gehaald, zoals ooit regisseur William Friedkin zijn casting director vroeg om de Spaanse acteur Francisco Rabal te contracteren voor een rol. die casting directeur onthield alleen de initialen F.R. en belde toen Fernando Rey op.quote:Op woensdag 12 augustus 2026 22:15 schreef -XOR- het volgende:
TjabieGod, booohhhh.
Het was trouwens eerst de bedoeling dat Tjabie Alonso de bondscoach zou worden, maar Nigel had 'm gezegd dat hij dan wel zijn Spaanse maniertjes moest afleren en dat stuitte Xabi nogal tegen de borst.
quote:Op woensdag 12 augustus 2026 22:27 schreef Sabata het volgende:
[..]
ik denk eerder dat Nigel de spelling van Xabi en Xavi door mekaar heeft gehaald, zoals ooit regisseur William Friedkin zijn casting director vroeg om de Spaanse acteur Francisco Rabal te contracteren voor een rol. die casting directeur onthield alleen de initialen F.R. en belde toen Fernando Rey op.
Ach, Nederlandse media.quote:Op woensdag 12 augustus 2026 22:27 schreef fetX het volgende:
Media alweer op het orgel want het had ‘een NeDeRLaNDeR’ moeten zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |