Waarom moet jij daarvoor betalen? Of verhalen ze de kosten op alle bewoners?quote:Op woensdag 8 oktober 2025 15:35 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Geen idee. Er woont raar volk hier in het gebouw.
Een wiskundige verhouding tussen twee grootheden, vaak uitgedrukt als een breuk of met een dubbele punt, zoals in beeldverhoudingen (bijvoorbeeld 16:9) of financiële kengetallen.quote:
De ratio wijsheden per letter is weer erg hoog in deze postquote:Op woensdag 8 oktober 2025 15:43 schreef JustinK het volgende:
[..]
Een wiskundige verhouding tussen twee grootheden, vaak uitgedrukt als een breuk of met een dubbele punt, zoals in beeldverhoudingen (bijvoorbeeld 16:9) of financiële kengetallen.
Jwtquote:Op woensdag 8 oktober 2025 15:44 schreef devzero het volgende:
[..]
De ratio wijsheden per letter is weer erg hoog in deze post
Slecht contact met de buren dus ik ga het niet te weten komen.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 15:43 schreef devzero het volgende:
[..]
Waarom moet jij daarvoor betalen? Of verhalen ze de kosten op alle bewoners?
Staat in de stats en ik ben geen wiskundig wonderquote:Op woensdag 8 oktober 2025 15:43 schreef JustinK het volgende:
[..]
Een wiskundige verhouding tussen twee grootheden, vaak uitgedrukt als een breuk of met een dubbele punt, zoals in beeldverhoudingen (bijvoorbeeld 16:9) of financiële kengetallen.
punten/posts verhoudingquote:Op woensdag 8 oktober 2025 15:47 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Staat in de stats en ik ben geen wiskundig wonder
Het gemiddelde aantal punten per post.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 15:47 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Staat in de stats en ik ben geen wiskundig wonder
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |