Ja, maar ik had liever gezien dat domme Sjon al was vertrokken, inclusief zijn kansloze entourage.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 14:37 schreef WheeledWarrior het volgende:
Die interlandbreak komt nu wel gelegen, volgens mij zijn heel veel mensen even klaar met deze club.
Al een paar weken, to be honest.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 14:37 schreef WheeledWarrior het volgende:
Die interlandbreak komt nu wel gelegen, volgens mij zijn heel veel mensen even klaar met deze club.
Dat zou je denken jaquote:Op woensdag 8 oktober 2025 17:14 schreef GGMM het volgende:
Maar jongens, even serieus
Dit kan toch gewoon niet
Met zulke vrienden heb je geen vijanden meer nodig.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 17:49 schreef PowerLoungen het volgende:
Leuk mediaoffensiefje wel met Kraay , Shag ten Cate , Clement , zijn zaakwaarnemer en nu ook Maduro.
Bijna zielig eigenlijk.
Vind ik ook makkerquote:Op woensdag 8 oktober 2025 20:46 schreef Durmada het volgende:
Grim is toch best een kundige man met veel ervaring in het trainerschap? Het is niet alsof hij opeens alles gaat bepalen hè, maar in een adviserende rol is dit toch gewoon een prima aanwinst?
Grim is net zo'n grote fraud als Heitinga en Keizer.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 20:46 schreef Durmada het volgende:
Grim is toch best een kundige man met veel ervaring in het trainerschap? Het is niet alsof hij opeens alles gaat bepalen hè, maar in een adviserende rol is dit toch gewoon een prima aanwinst?
Als jullie nu geen kampioen worden kan je die club ook wel opheffen.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 20:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Vind ik ook makker
Met Grim erbij kan je Heitinga gerust de rest van het seizoen laten zitten. Gepokt en gemazelde staf.
Feitelijk kan je dat pas als je, laten we een gek hypothetisch voorbeeld noemen, in de laatste maand van de competitie een straatlengte voorsprong hebt, alleen nog maar tegen kneuzenteams moet.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 22:12 schreef Wotte het volgende:
[..]
Als jullie nu geen kampioen worden kan je die club ook wel opheffen.
Och, bij Feyenoord werkt het ook prima met Hake die Van Persie moet afremmen als ie gek gaat doenquote:Op woensdag 8 oktober 2025 20:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Vind ik ook makker
Met Grim erbij kan je Heitinga gerust de rest van het seizoen laten zitten. Gepokt en gemazelde staf.
Zoals ik het begrijp, neemt Grim wat trainingen over van Sjon, die daardoor meer tijd heeft voor andere zaken waar hij nu niet of nauwelijks aan toekomt.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 20:46 schreef Durmada het volgende:
9-tot-5 ambtenarenmentaliteit in de topsportquote:Op woensdag 8 oktober 2025 22:59 schreef bbuddybb het volgende:
[..]
Zoals ik het begrijp, neemt Grim wat trainingen over van Sjon, die daardoor meer tijd heeft voor andere zaken waar hij nu niet of nauwelijks aan toekomt.
Zo gek is het allemaal niet.
Ook zeker 9/10 score op de schaal van in de handen spugen!quote:Op woensdag 8 oktober 2025 20:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Vind ik ook makker
Dit betekent dat John meer denkwerk gaat proberen te verrichten. Dat vind ik erg gek.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 22:59 schreef bbuddybb het volgende:
[..]
Zoals ik het begrijp, neemt Grim wat trainingen over van Sjon, die daardoor meer tijd heeft voor andere zaken waar hij nu niet of nauwelijks aan toekomt.
Het is de laatste stuiptrekking.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 17:14 schreef GGMM het volgende:
Maar jongens, even serieus
Dit kan toch gewoon niet
Mokerdomme John wordt gevraagd om meer na te denken.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 22:59 schreef bbuddybb het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |