AZ mensen naar Ajax halen is vrijwel nooit succesvolquote:Op donderdag 16 oktober 2025 12:23 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat Kroes sowieso wel gaat vertrekken na dit seizoen. Misschien dan toch maar eens kijken naar een Max Huijberts ofzo, dan heeft Beuker zijn oude netwerk ook weer meer in ere hersteld.
Olaf Lindenberg god.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 12:34 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
AZ mensen naar Ajax halen is vrijwel nooit succesvol
quote:Op donderdag 16 oktober 2025 10:59 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Wat een onzin. Alsof ze zich bij AZ extra bekommeren om Ajax. Dat is voor hun gewoon een wedstrijd net als tegen Feyenoord of PSV.
Jaaa, Kroesgodquote:Ajax-directeur schaart zich achter bekritiseerde Heitinga: ‘Accepteer nou dat er een nieuwe werkelijkheid is’
Alex Kroes blijft zich ondanks het matige spel van Ajax volledig achter trainer John Heitinga scharen. „In de laatste week voor de interlandbreak kreeg ik veel vragen van mensen die vonden dat hij eruit moest. Maar dat gaan we niet doen, zei ik”, aldus de technisch directeur
Nou ik denk dat ze het qua organisatiestructuur daar wel prima op orde hebben/hadden, met veel oog voor eigen jeugd.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 12:34 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
AZ mensen naar Ajax halen is vrijwel nooit succesvol
Dan moet eerst de hele organisatie structuur bij Ajax op de schop. Nu willen er teveel hun zegje doen/invloed uitoefenen.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 12:48 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nou ik denk dat ze het qua organisatiestructuur daar wel prima op orde hebben/hadden, met veel oog voor eigen jeugd.
Sutalo's waarde verdampt nu wel snel doordat hij vooral op de bank zit. Daarnaast klopt de samenstelling van de selectie van geen kant. Een overbodige Moro gehaald voor posities die al goed bezet waren en geen nummer zes en linksback die nu niet of heel zwak bezet zijn.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 12:50 schreef TheVulture het volgende:
Overigens ter verdediging van Kroes, dat verhaal over het opruimen van de financiële puinhoop lijkt me verder wel legitiem.
En we weten natuurlijk ook niet alles. ik denk namelijk als we het over megasalarissen hebben dat ze Sutalo ook in de winter willen lozen en daarom Itakura al hebben gehaald, en zo ook dachten leiderschap van achteruit toe te voegen.
Moro is gehaald voor op rechtsbuiten, en daar zijn we niet bepaald overbezet. Dat Heitinga 'm daar niet liet spelen is wat anders. Idem voor Gloukh die amper op 10 mocht staan, al mag ik toch hopen dat daar nu wel intern over is gesproken dat het bespottelijk is om die op de bank te zettenquote:Op donderdag 16 oktober 2025 12:55 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Sutalo's waarde verdampt nu wel snel doordat hij vooral op de bank zit. Daarnaast klopt de samenstelling van de selectie van geen kant. Een overbodige Moro gehaald voor posities die al goed bezet waren en geen nummer zes en linksback die nu niet of heel zwak bezet zijn.
Watquote:k worstel daar zelf best mee, omdat ik het ergens wel zo voel. Los daarvan vind ik simpelweg niet dat John moet worden weggestuurd. Mikel Arteta werd in zijn eerste twee seizoenen achtste en vijfde met Arsenal. Gun trainers de tijd om iets op te bouwen. Hetzelfde geldt voor nieuwe spelers.
Tuurlijk, kan immer niet overweg met het getreiter van Goes en pakt geheid rood in de eerste 20 minuten. En laat altijd zijn man lopen. Hebbie niks aan. Hoezo scoort doelpunten? Was dat nou voor drogredenquote:Op donderdag 16 oktober 2025 10:01 schreef dimmak het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zit Gloukh weer op de bank.
Ook hij heeft de kunst van overleven geleerd van oa HENNIEGODquote:Op donderdag 16 oktober 2025 12:40 schreef WheeledWarrior het volgende:
Kroes fraudeert maar door @:PowerLoungen
Itakura verdient meer dan sutalo toch?quote:Op donderdag 16 oktober 2025 12:50 schreef TheVulture het volgende:
Overigens ter verdediging van Kroes, dat verhaal over het opruimen van de financiële puinhoop lijkt me verder wel legitiem.
En we weten natuurlijk ook niet alles. ik denk namelijk als we het over megasalarissen hebben dat ze Sutalo ook in de winter willen lozen en daarom Itakura al hebben gehaald, en zo ook dachten leiderschap van achteruit toe te voegen.
Yup. Ita zit op 3,5 miljoen per jaar plus 500.000 bonus, maar die bonus weten we weinig over kan ook tekengeld zijn.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 14:34 schreef BEFEM het volgende:
[..]
Itakura verdient meer dan sutalo toch?
3.5 per jaar geloof ik geen zak vanquote:Op donderdag 16 oktober 2025 14:53 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
[..]
Yup. Ita zit op 3,5 miljoen per jaar plus 500.000 bonus, maar die bonus weten we weinig over kan ook tekengeld zijn.
Zijn salaris is een van de weinige die geverifieerd is, dus helaas, deze klopt.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 15:02 schreef Black-Death het volgende:
[..]
3.5 per jaar geloof ik geen zak van
Nou als Sutalo er 50% heeft bijgekregen dit seizoen zal ie daar nog wel boven zittenquote:Op donderdag 16 oktober 2025 14:34 schreef BEFEM het volgende:
[..]
Itakura verdient meer dan sutalo toch?
Dit ja en Europees verliezen kan, maar het gaat ook om de manier waarop.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 13:36 schreef Simmertje het volgende:
Dat gelul ook over realisme. Elke Ajacied heeft echt wel het realisme dat we een stapje terug hebben gedaan op Europees niveau. Maar je wordt dit seizoen blij vlagen weggespeeld door respectievelijk Telstar, Volendam, Nac en Sparta. Dat heeft niets met realisme te maken, maar is gewoon ver beneden peil.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |