een tijdje terug?!?!?!quote:Op woensdag 8 oktober 2025 17:45 schreef essnhills het volgende:
[..]
Beetje zoals die hype een tijdje terug met die universele afstandsbedieningen. Iemands tv op een andere zender zetten enzo
quote:Op woensdag 8 oktober 2025 17:46 schreef Nizno het volgende:
[..]
een tijdje terug?!?!?!
dat was 1988 mens!
Iedere kamer een plafondlamp ja. Heb een kleine woonkamer en een plafondlamp die ik zo kan instellen als ik wil.quote:
Waar is die?quote:
Dat is toch een tijdje terug?quote:Op woensdag 8 oktober 2025 17:46 schreef Nizno het volgende:
[..]
een tijdje terug?!?!?!
dat was 1988 mens!
Weet niet hoe iemand dat wil doen dan.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 17:43 schreef Nizno het volgende:
[..]
misschien wel zo verstandig... straks gaat er iemand inbreken op dr schermpje en doet de hele tijd de lampen aan en uit
die was hier een tijdje terug.....quote:
Die komt af en toe de muffinfabriek van essn leegjatten en gaat er dan weer vandoor.quote:
you saw what I did therequote:
Moet ik meer muffins bakken als @4EverBlackEyed lokkertje?quote:Op woensdag 8 oktober 2025 17:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Die komt af en toe de muffinfabriek van essn leegjatten en gaat er dan weer vandoor.
Die heeft vast nog een voorraadje.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 17:52 schreef essnhills het volgende:
[..]
Moet ik meer muffins bakken als @:4everblackeyed lokkertje?
Ohquote:Op woensdag 8 oktober 2025 17:53 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Die heeft vast nog een voorraadje.
quote:Op woensdag 8 oktober 2025 17:55 schreef Dr_Flash het volgende:
6263 stappen nu. Het wordt hem ook vandaag weer nietZo maar eens groenten en worsten.
Paar jaar nog en ze gaat op kamers.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 18:17 schreef Moeraskat het volgende:
''Mam, wat is hoge educatieve waarde?''
![]()
quote:Op woensdag 8 oktober 2025 18:15 schreef Moeraskat het volgende:
Ik was te gulzig met de pizza, nu een blaar in m'n mond.
"Wanneer je iets leert en tegelijkertijd beseft dat je waarschijnlijk nooit rijk wordt met die kennis."quote:Op woensdag 8 oktober 2025 18:17 schreef Moeraskat het volgende:
''Mam, wat is hoge educatieve waarde?''
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |