abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219010020
Het gaat om een huishoudelijk hulp functie.
Krijg je een halve week van tevoren het adres of adressen door en maak je zelf een afspraak met de cliënt.
Het betaalt als een tiet: ¤25 á ¤30 p/u.

Dus die groepsmeet is voor informatie en welke opties er zijn. Ze zoeken dus meerdere mensen.
Na die meet, kan je je inschrijven en daarna nog eens 1 of 2 gesprekken.

Maar ik had wel verwacht dat er een soort ‘addertje’ onder zou zitten, gezien het uurloon.
  dinsdag 14 oktober 2025 @ 08:21:09 #252
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_219010081
Als je richting huishoudelijke iets zoekt, dan kun je ook kijken bij zorginstellingen. Daar zoeken ze vaak mensen voor poetsen met een praatje.
Of bijvoorbeeld met zo’n lunchkarretje in het ziekenhuis. Dat lijkt me oprecht leuk werk.
  dinsdag 14 oktober 2025 @ 08:22:53 #253
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_219010088
Voor wie een paar uur tijd heeft. De podcast “Op zoek naar Marlotte” van Zembla
Bizar dekt de lading niet.

https://www.bnnvara.nl/ze(...)rlotte-heeft-gemaakt

[ Bericht 2% gewijzigd door amaranta op 14-10-2025 08:35:40 ]
  dinsdag 14 oktober 2025 @ 08:23:47 #254
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_219010095
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 oktober 2025 08:04 schreef vencodark het volgende:
Krijg je een halve week van tevoren het adres of adressen door en maak je zelf een afspraak met de cliënt.

Dus die groepsmeet is voor informatie en welke opties er zijn. Ze zoeken dus meerdere mensen.

Maar ik had wel verwacht dat er een soort ‘addertje’ onder zou zitten, gezien het uurloon.
Klinkt als een zzp-constructie, waarbij je zelf alle risico moet dragen mbt ziekte en pensioen e.d.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  FOK!fotograaf dinsdag 14 oktober 2025 @ 08:26:41 #255
148247 taxibabe
pi_219010113
quote:

Mag ik vragen om welke zorgaanbieder het gaat? :@ (mag ook in DM als je dat liever doet)
Ik heb in het verleden veel te maken gehad met huishoudelijke zorg, en dan met name over de zorgcowboys. Er zijn veel aanbieders die het randje van de wet op zoeken ten nadele van de medewerkers.. :X
pi_219010169
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 oktober 2025 07:54 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

[..]
Ooit een groeps sollicitatie gehad voor een baan in de kinderopvang, met een hele groep jezelf in 2 minuten verkopen... was gezellig met die anderen maar qua sollicitatie volkomen kansloos.

Is er geen andere organisatie die je kunt benaderen? Of wellicht zoeken ze wel een gastvrouw bij t plaatselijke verzorgingshuis? Weet je achtergrond natuurlijk niet
Ik heb er ook niet direct vertrouwen in maar ik denk niet zo heel positief over mezelf. :')
Ik ben dan ook vrij beperkt qua werktijden natuurlijk.

Qua achtergrond heb ik een hbo diploma maatschappelijk werk met 15 jaar catering ervaring. _O- :')
pi_219010179
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 oktober 2025 08:23 schreef livelink het volgende:

[..]
Klinkt als een zzp-constructie, waarbij je zelf alle risico moet dragen mbt ziekte en pensioen e.d.
Ja, het kán niet anders dan dat er ‘iets’ moet zijn.
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 oktober 2025 08:26 schreef taxibabe het volgende:

[..]
Mag ik vragen om welke zorgaanbieder het gaat? :@ (mag ook in DM als je dat liever doet)
Ik heb in het verleden veel te maken gehad met huishoudelijke zorg, en dan met name over de zorgcowboys. Er zijn veel aanbieders die het randje van de wet op zoeken ten nadele van de medewerkers.. :X
Doe ik!
pi_219010305
Jeetje Venco, wat een positieve doorzetter ben je. Knap dat je meteen vol in de actie gaat.
pi_219010399
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 oktober 2025 08:56 schreef exode het volgende:
Jeetje Venco, wat een positieve doorzetter ben je. Knap dat je meteen vol in de actie gaat.
Lief. O+
Maar ja. Achterover leunen en straks gezellig 4 avonden weg zijn, klinkt ook nog niet zo chill.

Aan de andere kant: ik zit niet op de schopstoel.
En ik heb een leuke baan hoor, daar niet van.
Voordeel ik ook dat ik voortaan fatsoenlijke nachtrust heb en overdag meer tijd.
Het zij zo.
pi_219010401
quote:

Groeps sollicitatie had ik ook bij de huishoudelijke hulp jaren geleden, dat was daar standaard maar dat was voor het tijdperk videobellen.
Het was vooral een infopraatje waar ik naar moest luisteren. Lijkt me raar als iedereen een uur lang de microfoon aan moet hebben staan net als de camera.

Betaald wel heel flink, in mijn tijd was het minimum uurloon. Tijden veranderen maar ik zou idd ff zoeken naar het addertje.
pi_219010415
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 oktober 2025 09:09 schreef Elleska het volgende:

[..]
Groeps sollicitatie had ik ook bij de huishoudelijke hulp jaren geleden, dat was daar standaard maar dat was voor het tijdperk videobellen.
Het was vooral een infopraatje waar ik naar moest luisteren. Lijkt me raar als iedereen een uur lang de microfoon aan moet hebben staan net als de camera.

Betaald wel heel flink, in mijn tijd was het minimum uurloon. Tijden veranderen maar ik zou idd ff zoeken naar het addertje.
Ja, de camera en mic moeten aan als je een vraag gesteld wordt, zo las ik het.
Niet in mijn post geschreven, blijkbaar. :)
Ik kan dat ene gesprek ingaan en dan beslissen.

Ik neem trouwens het hele topic over. Sorry. :D

* vencodark duikt even weg.
pi_219010520
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 oktober 2025 09:10 schreef vencodark het volgende:
Ik neem trouwens het hele topic over. Sorry. :D

* vencodark duikt even weg.
Prima toch, je hebt iets te melden!
pi_219010551
Ik kan er ook wel iets in gooien... De airfryer is stuk. Het beveiligingspinnetje breekt steeds af. Dus ik wil contact met de klantenservice. Maar als ik dat doorgeklikt heb, gaat Philips er meteen van uit dat ik mijn hele apparaat ga opsturen.
Voelt nogal rigoreus als er niemand een oordeel heeft geveld over mijn klacht -O- Dus nu twijfel ik of dit wel goedkomt...
pi_219010605
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 oktober 2025 09:22 schreef Hupje het volgende:
Ik kan er ook wel iets in gooien... De airfryer is stuk. Het beveiligingspinnetje breekt steeds af. Dus ik wil contact met de klantenservice. Maar als ik dat doorgeklikt heb, gaat Philips er meteen van uit dat ik mijn hele apparaat ga opsturen.
Voelt nogal rigoreus als er niemand een oordeel heeft geveld over mijn klacht -O- Dus nu twijfel ik of dit wel goedkomt...
Die van ons is er ook weleens acuut mee opgehouden. Andere oorzaak, dat wel.
Moesten we ook het hele ding opsturen en zo kwam het uit dat ze het fixten én een nieuwe opsturen.
Toen hadden we er 2. *)
We bewaren ook altijd de doos zodat het fatsoenlijk opgestuurd kan worden. :) Wij ervaren tenminste een goeie service.
pi_219010634
Ik sta weer in de wacht bij Ohra... maar deze meneer is nu aan het uitzoeken hoe ze dit berekend hebben, dus ben alweer een aantal stappen verder.... maar ik denk dat ze het zelf ook niet snappen... want het duurt vrij lang :+

@vencodark, rustig typen hoor!

@Hupje, zou ik ook hebben dat ik het liever even overleg ipv gelijk het hele ding op te sturen.
Wij moesten een keer de stofzuiger opsturen, ging wel een paar weken duren. Toen heb ik maar een andere gekocht terwijl die ene opgestuurd was, want een paar weken niet stofzuigen vond ik wel vrij lang.
Fake it till you make it...
pi_219010642
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 oktober 2025 09:27 schreef vencodark het volgende:

[..]
Moesten we ook het hele ding opsturen en zo kwam het uit dat ze het fixten én een nieuwe opsturen.
Toen hadden we er 2. *)
We bewaren ook altijd de doos zodat het fatsoenlijk opgestuurd kan worden. :) Wij ervaren tenminste een goeie service.
Dus jij zegt, opsturen komt goed? Dan moet ik maar een doos zoeken... Ik heb veel dozen bewaard, maar deze niet, uiteraard.
pi_219010722
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 oktober 2025 09:30 schreef Hupje het volgende:

[..]
Dus jij zegt, opsturen komt goed? Dan moet ik maar een doos zoeken... Ik heb veel dozen bewaard, maar deze niet, uiteraard.
Nou ja, in ons geval kwam dat goed. Dubbel dus. :@
Maar ik weet natuurlijk niet of het altijd essentieel is om op te sturen of dat ze bijv. ook aan service aan huis doen ofzo.
Het was gelukkig ook vrij snel voor elkaar. We misten onze fryer gelijk al.
  dinsdag 14 oktober 2025 @ 09:46:21 #268
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_219010805
Ik moet nog steeds bellen over die oven. Ik ontdekte gisteren nog een enorme kras in de oven. Echt oprecht dat wij niet met ons bestek in de oven zitten te krassen. Maar goed, zolang mijn man de factuur niet doorstuurt kan ik dus niet bellen met de blauwe.
pi_219010849
Als het een informatiebijeenkomst is kan ik mee voorstellen dat di en groupe is. Als daarna nog individuele gesprekken gaan komen. Waarschijnlijk omdat er uiteindelijk toch mensen afhaken als er meer info gedeeld is en het dan voor hun heel veel individuele gesprekken zijn waarbij er veel afvallen. Al dit de insteek is zou ik er denk ik minder snel op afknappen. Vooral luisteren naar de info en evt een vraag stellen om het voor jezelf nog wat te verduidelijken.

Opsturen van de airfryer bij een afgebroken pinnetje lijkt me ook vrij rigoureus, maar ze zullen vast weten wat ze doen (en waarschijnlijk de ervaring hebben dat als niet het hele ding wordt opgestuurd ze dingen missen er er langer mee bezig zijn of zo).
pi_219010925
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 oktober 2025 09:27 schreef vencodark het volgende:

[..]
Toen hadden we er 2. *)
Zo heb ik tot 2x toe eeb vervangend IPL apparaat van de gekregen.
Nogal kak dat er 2x een niet werkte maar wel opgelost.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_219010954
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 oktober 2025 08:22 schreef amaranta het volgende:
Voor wie een paar uur tijd heeft. De podcast “Op zoek naar Marlotte” van Zembla
Bizar dekt de lading niet.

https://www.bnnvara.nl/ze(...)rlotte-heeft-gemaakt
Daar had @Vlinder het van de week nog over!
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
pi_219011068
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 oktober 2025 09:52 schreef hilliebillie het volgende:
Opsturen van de airfryer bij een afgebroken pinnetje lijkt me ook vrij rigoureus, maar ze zullen vast weten wat ze doen (en waarschijnlijk de ervaring hebben dat als niet het hele ding wordt opgestuurd ze dingen missen er er langer mee bezig zijn of zo).
Nou, dat dus. Maar ik kan geen enkele mogelijkheid tot menselijk/chatbot contact vinden. Alleen het formulier invullen en dan staat er aan het eind: stuur maar op.
pi_219011393
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 oktober 2025 09:46 schreef amaranta het volgende:
Ik moet nog steeds bellen over die oven. Ik ontdekte gisteren nog een enorme kras in de oven. Echt oprecht dat wij niet met ons bestek in de oven zitten te krassen. Maar goed, zolang mijn man de factuur niet doorstuurt kan ik dus niet bellen met de blauwe.
Misschien kan je man bellen met de blauwe...

@Hupje en als je googled op het telefoonnummer van de klantenservice is er dan nog iets te vinden?

Ik heb intussen duidelijk wat er mis is gegaan bij Ohra, of eigenlijk bij degene die de nota heeft aangeleverd. Ik had het al voorspeld. Ik vroeg om een nota van het hele jaar, maar ze hebben er 2x een half jaar van gemaakt (we betellen elk half jaar nieuwe lenzen omdat ze dan de sterkte weer even meten) en omdat de eerste in februari was en we pas in september toestemming kregen, heeft de verzekering die eerste nota niet meegeteld, want toen hadden we geen toestemming :{ .
Terwijl ze dus toestemming hebben gegeven voor een jaarpakket, want in de offerte stond dat wel.
Daarom wilde ik ook gewoon een nota die eruit zag als de offerte, om onduidelijkheid te voorkomen. Maar dat kon blijkbaar niet.

Gevalletje: ik zei het toch...
Volgens mij kan ik ook helemaal niet 2x per jaar indienen, maar dat terzijde.
Ik hoop dat ze er iets mee gaan doen, het is best een bedrag... And now we wait... again.
Fake it till you make it...
pi_219013051
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 oktober 2025 08:23 schreef livelink het volgende:

[..]
Dit, is precies wat ik ook wilde zeggen inderdaad. Wat goed wel dat je meteen om je heen aan het kijken bent @vencodark, al snap ik ook hoe dubbel en moeilijk het voor je moet voelen. En je neemt het topic niet over he, gewoon blijven spuien, juist fijn dat je het hier kwijt kan!

@Nijna, hopelijk gaat Ohra het voor je oplossen en gaat het jou nu geen extra geld kosten :N

Vrouwlief heeft de 8 jarige gisteren opgehaald van school, de juf had een berichtje gestuurd dat het echt niet goed leek te gaan. Op aanraden van de juf heb ik haar vandaag ook thuis gehouden, ze heeft gewoon echt geen energie meer en er was vandaag ook nog eens een onbekende invaller wat voor stress zou hebben gezorgd. Biiiijjjna vakantie (voor de rest van het gezin dan, ik mag gewoon door zoals altijd :'))
  dinsdag 14 oktober 2025 @ 17:17:35 #275
35189 Troel
scherp en bot
pi_219013882
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 oktober 2025 10:10 schreef PoesInDoos het volgende:

[..]
Daar had @:Vlinder het van de week nog over!
Hehehe, ik voel bepaalde Foknamen ineens opborrelen
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')