Klinkt als een zzp-constructie, waarbij je zelf alle risico moet dragen mbt ziekte en pensioen e.d.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 08:04 schreef vencodark het volgende:
Het gaat om een huishoudelijk hulp functie.
Krijg je een halve week van tevoren het adres of adressen door en maak je zelf een afspraak met de cliënt.
Het betaalt als een tiet: ¤25 á ¤30 p/u.
Dus die groepsmeet is voor informatie en welke opties er zijn. Ze zoeken dus meerdere mensen.
Na die meet, kan je je inschrijven en daarna nog eens 1 of 2 gesprekken.
Maar ik had wel verwacht dat er een soort ‘addertje’ onder zou zitten, gezien het uurloon.
Mag ik vragen om welke zorgaanbieder het gaat?quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 08:04 schreef vencodark het volgende:
Krijg je een halve week van tevoren het adres of adressen door en maak je zelf een afspraak met de cliënt.
Dus die groepsmeet is voor informatie en welke opties er zijn. Ze zoeken dus meerdere mensen.
Maar ik had wel verwacht dat er een soort ‘addertje’ onder zou zitten, gezien het uurloon.
Ik heb er ook niet direct vertrouwen in maar ik denk niet zo heel positief over mezelf.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 07:54 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Ooit een groeps sollicitatie gehad voor een baan in de kinderopvang, met een hele groep jezelf in 2 minuten verkopen... was gezellig met die anderen maar qua sollicitatie volkomen kansloos.
Is er geen andere organisatie die je kunt benaderen? Of wellicht zoeken ze wel een gastvrouw bij t plaatselijke verzorgingshuis? Weet je achtergrond natuurlijk niet
Ja, het kán niet anders dan dat er ‘iets’ moet zijn.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 08:23 schreef livelink het volgende:
[..]
Klinkt als een zzp-constructie, waarbij je zelf alle risico moet dragen mbt ziekte en pensioen e.d.
Doe ik!quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 08:26 schreef taxibabe het volgende:
[..]
Mag ik vragen om welke zorgaanbieder het gaat?(mag ook in DM als je dat liever doet)
Ik heb in het verleden veel te maken gehad met huishoudelijke zorg, en dan met name over de zorgcowboys. Er zijn veel aanbieders die het randje van de wet op zoeken ten nadele van de medewerkers..
Lief.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 08:56 schreef exode het volgende:
Jeetje Venco, wat een positieve doorzetter ben je. Knap dat je meteen vol in de actie gaat.
Groeps sollicitatie had ik ook bij de huishoudelijke hulp jaren geleden, dat was daar standaard maar dat was voor het tijdperk videobellen.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 08:04 schreef vencodark het volgende:
Ja, de camera en mic moeten aan als je een vraag gesteld wordt, zo las ik het.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 09:09 schreef Elleska het volgende:
[..]
Groeps sollicitatie had ik ook bij de huishoudelijke hulp jaren geleden, dat was daar standaard maar dat was voor het tijdperk videobellen.
Het was vooral een infopraatje waar ik naar moest luisteren. Lijkt me raar als iedereen een uur lang de microfoon aan moet hebben staan net als de camera.
Betaald wel heel flink, in mijn tijd was het minimum uurloon. Tijden veranderen maar ik zou idd ff zoeken naar het addertje.
Prima toch, je hebt iets te melden!quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 09:10 schreef vencodark het volgende:
Ik neem trouwens het hele topic over. Sorry.![]()
* vencodark duikt even weg.
Die van ons is er ook weleens acuut mee opgehouden. Andere oorzaak, dat wel.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 09:22 schreef Hupje het volgende:
Ik kan er ook wel iets in gooien... De airfryer is stuk. Het beveiligingspinnetje breekt steeds af. Dus ik wil contact met de klantenservice. Maar als ik dat doorgeklikt heb, gaat Philips er meteen van uit dat ik mijn hele apparaat ga opsturen.
Voelt nogal rigoreus als er niemand een oordeel heeft geveld over mijn klachtDus nu twijfel ik of dit wel goedkomt...
Dus jij zegt, opsturen komt goed? Dan moet ik maar een doos zoeken... Ik heb veel dozen bewaard, maar deze niet, uiteraard.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 09:27 schreef vencodark het volgende:
[..]
Die van ons is er ook weleens acuut mee opgehouden. Andere oorzaak, dat wel.
Moesten we ook het hele ding opsturen en zo kwam het uit dat ze het fixten én een nieuwe opsturen.
Toen hadden we er 2.![]()
We bewaren ook altijd de doos zodat het fatsoenlijk opgestuurd kan worden.Wij ervaren tenminste een goeie service.
Nou ja, in ons geval kwam dat goed. Dubbel dus.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 09:30 schreef Hupje het volgende:
[..]
Dus jij zegt, opsturen komt goed? Dan moet ik maar een doos zoeken... Ik heb veel dozen bewaard, maar deze niet, uiteraard.
Zo heb ik tot 2x toe eeb vervangend IPL apparaat van de gekregen.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 09:27 schreef vencodark het volgende:
[..]
Die van ons is er ook weleens acuut mee opgehouden. Andere oorzaak, dat wel.
Moesten we ook het hele ding opsturen en zo kwam het uit dat ze het fixten én een nieuwe opsturen.
Toen hadden we er 2.![]()
We bewaren ook altijd de doos zodat het fatsoenlijk opgestuurd kan worden.Wij ervaren tenminste een goeie service.
Daar had @Vlinder het van de week nog over!quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 08:22 schreef amaranta het volgende:
Voor wie een paar uur tijd heeft. De podcast “Op zoek naar Marlotte” van Zembla
Bizar dekt de lading niet.
https://www.bnnvara.nl/ze(...)rlotte-heeft-gemaakt
Nou, dat dus. Maar ik kan geen enkele mogelijkheid tot menselijk/chatbot contact vinden. Alleen het formulier invullen en dan staat er aan het eind: stuur maar op.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 09:52 schreef hilliebillie het volgende:
Opsturen van de airfryer bij een afgebroken pinnetje lijkt me ook vrij rigoureus, maar ze zullen vast weten wat ze doen (en waarschijnlijk de ervaring hebben dat als niet het hele ding wordt opgestuurd ze dingen missen er er langer mee bezig zijn of zo).
Misschien kan je man bellen met de blauwe...quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 09:46 schreef amaranta het volgende:
Ik moet nog steeds bellen over die oven. Ik ontdekte gisteren nog een enorme kras in de oven. Echt oprecht dat wij niet met ons bestek in de oven zitten te krassen. Maar goed, zolang mijn man de factuur niet doorstuurt kan ik dus niet bellen met de blauwe.
Dit, is precies wat ik ook wilde zeggen inderdaad. Wat goed wel dat je meteen om je heen aan het kijken bent @vencodark, al snap ik ook hoe dubbel en moeilijk het voor je moet voelen. En je neemt het topic niet over he, gewoon blijven spuien, juist fijn dat je het hier kwijt kan!quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 08:23 schreef livelink het volgende:
[..]
Klinkt als een zzp-constructie, waarbij je zelf alle risico moet dragen mbt ziekte en pensioen e.d.
Hehehe, ik voel bepaalde Foknamen ineens opborrelenquote:Op dinsdag 14 oktober 2025 10:10 schreef PoesInDoos het volgende:
[..]
Daar had @:Vlinder het van de week nog over!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |